| |

مصاحبه سیمونه اینزاگی پس از حذف اینترمیلان مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ دیشب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دور برگشت لیورپول و اینترمیلان در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که در انها علی‌رغم پیروزی اینترمیلان ، لیورپول به مرحله بعد صعود کرد

پس از بازی سیمونه اینزاگی اعتراف کرد که اینترمیلان پس از شکست لیورپول در آنفیلد با “تأسف” لیگ قهرمانان را ترک کرد

نراتزوری پس از باخت 2-0 در بازی اول، می دانستند که کوهی برای صعود است و درست زمانی که لائوتارو مارتینز یک گل تماشایی از لبه محوطه به گوشه بالای دروازه به ثمر رساند، یک دقیقه بعد الکسیس سانچز از بازی اخراج شد.
با 10 نفره شدن تکمیل بازگشت بسیار دشوار بود

سیمونه اینزاگی به Sky Sport Italia گفت 🔻

مطمئناً پشیمانی بزرگی وجود دارد، چون می‌خواستیم با تمام قدرت خود به مرحله یک هشتم نهایی برسیم، در مقابل لیورپول قرار گرفتیم که همراه با منچسترسیتی و بایرن مونیخ بهترین تیم حال حاضر اروپا هستند و در یک مسابقه با آنها مبارزه کردیم.
ما احتمالا تاوان 15 دقیقه پایانی بازی اول را می پردازیم، البته فکر می کنم دو بازی بسیار خوب مقابل یک حریف عالی داشتیم.

شکست 2-0 بازی اول اینترمیلان مقابل لیورپول با گل های دیرهنگام روبرتو فیرمینو و محمد صلاح در سن سیرو تعیین کننده بود.

سیمونه اینزاگی در این‌باره گفت 🔻

فکر می‌کنم 75 دقیقه اول ما مستحق پیروزی بودیم، سپس یک کرنر را واگذار کردیم، که حتی خوب هم نبود، و گل دوم واقعاً ما را نابود کرد.
ما به آنفیلد آمدیم تا بهترین کارمان را به نمایش بگذاریم و از این دیدار با یک تیم برتر ،پیروز بیرون آمدیم. در بهترین دوره بازی ما و بدترین زمان برای آنها، الکسیس سانچز اخراج شد، این زمان بدی بود.

اینزاگی بازیکنانی را تعویض کرد که کارت زرد دریافت می‌کنند، اما ترجیح داد الکسیس سانچز را حتی پس از اینکه خطر قرمز مستقیم برای اولین کارت زرد روی تیاگو آلکانتارا را داشت در زمین حفظ کند.

آیا پشیمان هستید که زودتر تغییر را انجام نداده‌اید؟ سیمونه اینزاگی 🔻

مطلقاً نه، زیرا در آن لحظه به سانچز در زمین نیاز داشتم و قرار نبود او را در چنین شبی عوض کنم.”
من چند مشکل تناسب اندام و همچنین 10 مرد داشتم. هاکان چالهان اوغلو خسته بود، ژکو در تورین بسیار مهم خواهد بود، بنابراین مجبور شدم محاسبات دیگری انجام دهم. من سعی نداشتم از 1-0 محافظت کنم، سعی کردم آن را تا انتها در تعادل نگه دارم تا بتوانیم آن را با یک بازی مساوی تکمیل کنیم،
پشیمانی در اخراج سانچز است، زیرا لیورپول واقعاً با گل لائوتارو متزلزل شده بود و می‌خواستم ببینم بعد از آن چه اتفاقی افتاد.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید