| | |

مصاحبه سیمونه قبل از دیدار چلسی و اتلتیکومادرید

به گزارش فوتبال۷۲۴ دیگو سیمئونه می گوید اتلتیکو مادرید در روز چهارشنبه فقط یک هدف برابر چلسی دارد و آن این است که بازی برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی پشت سر بگذارد.

در حال حاضر اتلتیکو پس از ضربه باورنکردنی اولیویه ژیرود در رومانی در ماه گذشته با یک گل اختلاف در بازی رفت عقب افتاده است.

مردان سیمئونه سفر به پایتخت انگلیس را انجام می دهند ، اما در مقابل تیم چلسی قرار دارند که پس از 12 بازی تحت هدایت توماس توخل شکست ناپذیر باقی مانده و هنوز در خانه یک گل دریافت نکرده اند.

آنها مخالف این مسئله هستند و سیمئونه از چالشی که تیمش روز چهارشنبه با آن روبرو است باخبر است اما معتقد است که تیمش پس از قبول هیچ نقطه ضعفی قادر به کسب “نتیجه درست” از چلسی است.

وی روز سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود قبل از پرواز به لندن گفت:🔻

“خوب ما با تیمی روبرو هستیم که از زمان آمدن مربی جدید عملکرد خوبی داشته است ، آنها هرگز شکست نخورده اند.

آنها در خانه احساس قدرت می کنند و کاملاً خوب بازی می کنند. آنها بازیهایی مانند ما در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا داشته اند که بسیار نزدیک و سخت بوده است.

“فردا ، فقط یک نتیجه داریم ، برای پیروزی به میدان می‌رویم. ما باید مسابقه را به جایی که می خواهیم ببریم تا بتوانیم با یک گل پیروز شویم.

“من معتقدم امروز آنها [چلسی] ضعفی ندارند. تنها چیزی این است که نمی دانند چه اتفاقی می افتد. آنها هنوز نتیجه باخت نداشته اند و تا زمانی كه رقابتی باشد ممکن است این اتفاق بیوفتد “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید