|

مصاحبه صالح‌حمیدزیچ مدیر ورزشی و عوض هیات مدیره بایرن مونیخ د با tzmuenchen

به گزارش فوتبال۷۲۴ حسن صالح‌حمیدزیچ عضو هیات مدیره تیم بایرن مونیخ و مدیر ورزشی فعلی در‌مصاحبه ای مفصل درباره آینده تیم صحبت کرده است

“من واقعاً منتظر این فصل هستم ، این فصل با یک بازی خوب در مونشن گلادباخ آغاز می شود ، ما می خواهیم آن را ببریم.”

بنیامین پاوارد از ناحیه مچ پا مصدوم شد ، چه مدت دور از میادین خواهد بود؟

صالح‌حمیدزیچ: “چند هفته”

صالح‌حمیدزیچ در مورد انتظار بازگشت لوکاس هرناندز:

“او احتمالا به 14 روز دیگر نیاز دارد ، ما باید به حجم کار توجه کنیم”

زوله پس از تعطیلات مناسب به نظر می رسد ، اما همچنان به عنوان نامزد فروش در نظر گرفته می شود ، چه برداشتی از او دارید؟

صالح‌حمیدزیچ: “نیکلاس روی خودش خیلی کار کرده است. حالا امیدواریم او نیز مانند بقیه فصل خوبی را آغاز کرده باشد و ما با او موفق باشیم.”

صالح‌حمیدزیچ در مورد آمادگی آلفونسو دیویس پیش از بازی فردا:

“آلفونسو دارای بدن بسیار ورزشکاری است. خواهیم دید که برنامه های مربی برای بازی اول چیست.”

صالح‌حمیدزیچ در مورد سانه:

“لروی استعداد فوق العاده ای دارد. او بازیکنی است که می تواند همه چیز را تغییر دهد. او از مصدومیت بسیار بدی آمد ، بنابراین وقت داشت تا به ثبات برسد. حالا ما انتظار داریم او به یکی از بازیکنان برجسته تبدیل شود. به طور مداوم کلاس خود را به زمین بیاورد “

صالح‌حمیدزیچ در مورد ناگلزمن:

“جولیان یک مربی بسیار مبتکر ، باز ، علاقه مند و ارتباطی است. او دارای سطح بسیار بالایی از شایستگی است. جولیان بسیار دقیق توضیح می دهد ، ایده های دقیقی در مورد نحوه بازی ما در آینده دارد.
در اینجا روند بسیار خوبی در حال انجام است. “”هر زمان که او را ملاقات می کردم ، او به فوتبال فکر می کرد ، عصرها دنباله های ویدئویی را با تیمش ویرایش می کرد و ایده هایی را که در صبح توسعه داده بود مورد بحث قرار می دهد. این بسیار چشمگیر است ، لذت زیادی به ما می دهد ، من بایرن را اینطور تصور می کنم!”

صالح‌حمیدزیچ:

“جولیان می داند که کسب عنوان قهرمانی مهمترین چیز در بایرن است. برخورد با فشار ، برخورد با بازیکنانی که این همه پیروز شده اند ، این گام بعدی برای او است. ما باید اطمینان حاصل کنیم که بازیکنان و مربیان با هم پیشرفت می کنند. من بسیار در مورد آن اطمینان دارید. “

بایرن فصل گذشته گل های زیادی دریافت کرد.
صالح‌حمیدزیچ:

“خیلی زیاد است. ما باید از نظر دفاعی ثبات بیشتری داشته باشیم. کادر مربیگری روی این موضوع کار می کند”

صالح‌حمیدزیچ در مورد جوانان:

“بازیکنان جوان که ارتقاء می یابند باید فوراً بدانند از آنها چه خواسته شده است. مربیان تیم اول در حال حاضر ایده های خود را با مدیران اکادمی و مربیان جوانان رد و بدل می کنند. ما می خواهیم بازیکنان جوان را توسعه دهیم و به آنها بازی برسد

 

صالح‌حمیدزیچ در مورد استخدام روانشناس:

 

“در چند سال گذشته ، من بارها موضوع مربیگری ذهنی را با بازیکنانمان در میان گذاشته ام. این در مورد بهتر شدن به عنوان یک باشگاه و کمک به بازیکنان برای بهتر شدن است. یک مربی ذهنی پیشنهادی است که همه می توانند به صورت جداگانه استفاده کنید. “

صالح‌حمیدزیچ در مورد مارکو نپه:

 

ما خیلی خوب با هم کار می کنیم. مارکو به من در برنامه ریزی تیم کمک می کند ، من از تجزیه و تحلیل های او قدردانی می کنم ، در تابستان کارهای اضافی به او محول شد. او بیشتر اوقات در رختکن خواهد بود.”

 

صالح‌حمیدزیچ:

“ما می خواهیم حتی واضح تر و کارآمدتر ارتباط برقرار کنیم تا بتوانیم بهتر به نیازهای بازیکنان ، تیم های عملکردی و مربیان پاسخ دهیم.”

بایرن چگونه می تواند در بازار باشد؟
صالح‌حمیدزیچ:

“ما نمی خواهیم همه چیز را فاش کنیم. ما اکنون یک مربی جدید داریم. برای بسیاری از بازیکنان ، جولیان انگیزه بزرگی برای همکاری است. او می تواند بازیکنان را بهتر کند. او در هوفنهایم و لایپزیگ این را ثابت کرد. و او استعداد ایجاد می کند. “بسیاری از بازیکنان زیر 19 سال ما در پیش فصل بازی کردند. من امیدوارم که برخی از آنها بتوانند بخشی از تیم اصلی باشند ، اما من ساده لوح نیستم”

آیا قبول دارید که بایرن هنوز به بازیکنان بیشتری نیاز دارد؟
صالح‌حمیدزیچ: ”

بایرن تا کنون حدود 150 میلیون یورو در همه گیری از دست داده است. همه گیری بسیاری از چیزها را زیر سوال برده است. بایرن همیشه با حس اقتصادی به موفقیت دست یافته است ، هیچ چیز آن را تغییر نخواهد داد.”

آیا طبق گفته شایعات بایرن روی جذب ادلی و سابیتزر کار می کند؟
صالح‌حمیدزیچ:

“من درک می کنم که نقل و انتقالات یک موضوع بزرگ برای روزنامه نگاران و طرفداران است. اما شما باید درک کنید که اگر مذاکرات انجام شود ، محرمانه هستند. مسئله احترام است.”
“بنابراین ما نه در شایعات شرکت می کنیم و نه هیچ به روز رسانی ای ارائه می دهیم. باشگاه می خواهد در آرامش کار کند و در صورت وجود نتایج ، ارتباط برقرار کند. این راه درستی برای این کار است”

آیا این درست است که به کورنتین تولیسو گفته شده که او بخشی از برنامه های جولیان ناگلزمن نیست؟
صالح‌حمیدزیچ:

“این درست نیست”

بایرن در حال مذاکره خوب با کیمیچ است و می خواهد در آینده بر او تکیه کنید ، ویژگی خاص او چیست؟
صالح‌حمیدزیچ:

 

“او یک فوتبالیست درجه یک است و از قدرت روانی باورنکردنی برخوردار است. او یک رهبر است ، هدیه ای برای هر باشگاه و مربی.”

بدون ایجنت با خودش مذاکره کردید …
صالح‌حمیدزیچ:

“او مرد جوان و درخشانی است”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید