| | |

مصاحبه فرانک لمپارد قبل از بازی برگشت مرحله ۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲/۲۳ مقابل رئال مادرید

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم چلسی و رئال مادرید برای دور برگشت مرحله۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳ فرداشب به مصاف هم خواهند رفت

 

تیم لندنی بازی رفت را با نتیجه ۲_۰ واگذار کرده است و حالا فرانک لمپارد در مصاحبه خود به انگیزه تیمش برای برگشت به بازی صحبت میکند

 

🔹فرانک لمپارد: “ما در جایی که می خواهیم نیستیم. دو گل کمی زیاد است. موقعیت لیگ یک واقعیت است. ما باید علیه آن کار کنیم، به هر طریقی که می توانیم توان خود را نشان دهیم.”با توجه به تیمی که در مقابل آن قرار داریم و لحظه ای که در آن هستیم، باید سخت بجنگیم.

 

🔹فرانک لمپارد در مورد انتقاد از آمادگی جسمانی بازیکنان:

 

 “من همیشه مسئولیت شخصی را بزرگ می‌دانم. من کسی را سرزنش نمی‌کنم. این چیزی است که اکنون و آینده باید به آن بپردازیم. این بخش بزرگی از بازی است. چیزی که می‌توانیم آن را بهبود بخشیم توان خودمان است.»

 

🔹فرانک لمپارد درباره کاپیتان‌ها

 

 “من با آنها [صاحبان اتاق رختکن] راحت هستم. برای من، شاید انتقادهایی از مالک قدیمی ما در بازی‌ها تاثیر نگذارد…ولی این انتقادات همیشه درست نبود. وقتی هزینه یک مالک بسیار است علاقه‌مند هستند جام ببرند، این حق آنهاست که در صورت تمایل، نظرات خود را داشته باشند.من شک ندارم که [فضای] مثبت خواهد بود. بقیه چیزها به ما بستگی دارد که با یک میل واقعی و دانش بازی کنیم. آنها مطمئنا می توانند به ما کمک کنند. ما فقط باید نقش خود را ایفا کنیم.”

 

🔹فرانک لمپارد درباره برگشت به بازی :

 

“به هر حال هر چیزی در فوتبال امکان پذیر است. ما یک تیم رقابتی هستیم و شایسته حضور در اینجا هستیم. ما می دانیم که حریف سطح بالایی دارد. همیشه می توان داستان دیگری خلق کرد.”

 

فرانک لمپارد در مورد رئال مادرید:

 

“از نظر کلی، آنها مربی بزرگی دارند. او باید اعتبار کامل را به دست آورد. صعود آنها به فینال شگفت انگیز بود. بسیار قابل مشاهده است که آنها یک گروه اصلی از بازیکنان دارند که در سطح بسیار بسیار بالایی بازی می کنند. سطح مودریچ، کروس، بنزما و دیگران باور نکردنی است”

 

🔹فرانک لمپارد در مورد تعامل تاد بوهلی با هواداران در سکوها:

 

 “اشتیاق در هر دو طرف است. ما خوش شانس بوده ایم که در 20 سال گذشته بسیار موفق بوده ایم. مالکان پرشوری که چشم اندازی واقعی برای باشگاه دارند. ما در ابتدای راه هستیم. همه ما می توانیم با هم پرشور باشیم.”

 

🔹فرانک لمپارد درباره بازی رفت:

 

 “هفته گذشته موقعیت هایی داشتیم که امتیاز بازی را بهتر کنیم و می توانستیم خیلی چیزها را بهتر انجام دهیم. باید فردا بهتر شویم تا شانس بیشتری برای برگرداندن بازی داشته باشیم. می دانم که بازیکنان این امتیاز را دارند. ظرفیت انجام این کار را داریم.ترکیب آنچه خواهد بود فردا شب مشخص میشود. ما همه توان خود را خواهیم داد. ما می خواهیم پیش برویم. هر بازی که برای چلسی بازی می کنید فرصتی برای پیروزی در بازی است، به خصوص با فرم ما در این فصل. هر بازی ما – مادرید، برنتفورد، آرسنال و بازی بزرگی برای ما است و باید باشد. همه ما می خواهیم که به شما ثابت کنیم نماینده چلسی هستیم. نتیجه فردا هر چه باشد، ما تا پایان کار را ادامه می دهیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید