درکلاسیکر
| | | | |

مصاحبه فلیک، فاوره، نویر، کیمیچ و هوملز بعد از درکلاسیکر و آمار و اطلاعات و ویدئوی بازی

فوتبال724- درکلاسیکر برگشت فصل 20-2019 روز سه شنبه در زمین دورتموند ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک و خالی از تماشاگر برگزار شد. شاگردان هانسی فلیک با ضربه چیپ یاشوا کیمیچ از پشت محوطه جریمه به گل رسیدند و رقیب سنتی را یک بر صفر بردند تا با 7 امتیاز برتری کار قهرمانی را تقریبا تمام کنند.

در ادامه آمار و اطلاعات و ویدئوی درکلاسیکر را به همراه مصاحبه مربیان و بازیکنان برگرفته از سایت باشگاه بایرن مونیخ را ملاحظه می فرمایید.

هانسي فليك سرمربی بایرن مونیخ بعد از برد در درکلاسیکر گفت:

ما می خواستیم امروز پیروز شویم و گامی بزرگ به جلو برداریم. ما این کار را کردیم من از عملکرد تیم بسیار خوشحالم. ما بسیار متمرکز، بسیار مصمم، بیدار و گاه گاهی بسیار شجاع بودیم.

برای من همیشه بسیار مهم است که کیفیت بالاتری داشته باشیم، چه در تمرین و چه در بازی.

مانوئل نویر کاپیتان و دروازه بان باواریایی ها گفت:

من از برد خارج از خانه در اینجا خوشحالم. این برای ما بازی مهمی بود. وقتی مقابل دورتموند در وستفالن بازی می کنید، همیشه تک تک موهای شما برای برد انگیزه دارند.

ما هم متوجه شدیم که 1-0 یک نتیجه قابل اتکا نبود. در نیمه دوم صحنه هایی وجود داشت که دورتموند خطرناک ظاهر شد. البته ما نیز موقعیت هایی را داشتیم.

اکنون قهرمانی به ما بستگی دارد. این یک قدم مهم و یک پیروزی مهم بود.

یاشوا کیمیچ زننده گل برتری بایرن در درکلاسیکر به خبرنگاران گفت:

اکنون ما یک برتری امتیازی خوب در برابر دورتموند داریم. نتیجه امروز بسیار مهم بود. اکنون از نظر ذهنی برای دورتموندی ها سخت است که در رقابت برای قهرمانی با انگیزه و متمرکز بمانند. ما باید در چند بازی بعدی قهرمانی را تثبیت کنیم.

دیدید که بازی بسیار، بسیار سخت بود و ما مجبور بودیم برای حفظ سه امتیاز در عقب زمین بجنگیم. بازی نسبتاً متعادل بود به خصوص در نیمه اول اشتباهات ساده زیادی انجام دادیم. دورتموند بسیار شجاع بود.

سیستم بازی دورتموند و بایرن مونیخ در درکلاسیکر:

 

لوسین فاوره سرمربی بوروسیا دورتموند بعد از باخت گفت:

فکر می کنم در طول 90 دقیقه خوب بودیم. 30 دقیقه اول خوب بودیم، بعد از آن کم ضعیفتر بودیم. نیمه دوم هم خوب بودیم. موقعیت های گلزنی را داشتیم، اما در پاس آخر اشتباه می کردیم. ما می توانستیم حداقل یک تساوی کسب کنیم و یا حداقل سزاوار آن بودیم.

رقابت بر سر عنوان قهرمانی بسیار دشوار خواهد بود. هفت امتیاز عقب هستیم و فقط شش بازی باقی مانده است که به طرز بی رحمانه ای دشوار خواهد بود.

متس هوملز از بوروسیا دورتموند گفت:

این یک بازی خوب از طرف ما بود، اما فقط کمی بدشانس بودیم. شانس های گلزنی داشتیم، اما آنها به اندازه کافی جدی نبودند، نه 100 درصد. این یک مشکل بود گاهی اوقات نتیجه چنین بازی هایی در یک لحظه با یک حرکت درخشان تعیین می شود، دقیقاً مثل این نتیجه 1-0 با گل کیمیچ.

حالا فقط باواریایی ها تصمیم می گیرند که قهرمان شوند یا نه. ما هفت امتیاز عقب هستیم و فقط می توانیم در بازی های خود پیروز شویم. و باید در شش بازی آینده به سه باخت بایرن امیدوار باشیم.

آمار و اتفاقات و ویدئوی خلاصه بازی درکلاسیکر برگشت بین دورتموند و بایرن مونیخ:

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید