بایرن فرانکفورت
| | | | |

مصاحبه فلیک، مولر و گورتسکا بعد از بازی بایرن فرانکفورت به همراه آمار و اطلاعات بازی

فوتبال724- بازی جذاب بایرن مونیخ و اینتراخت فرانکفورت با نتیجه 5 بر 2 به نفع باواریایی ها به اتمام رسید. مارتین هینترگر دو گل بر روی ضربات ایستگاهی در سه دقیقه به ثمر رساند، و نزدیک بود مونیخی ها کامبک بخورند. ولی علی رغم آن هانسی فلیک در بازی روز سه شنبه خواستار کلین شیت مقابل بوروسیا دورتموند است.

با گل های لئون گورتسکا، توماس مولر و رابرت لواندوفسکی، صدرنشین بوندسلیگا بایرن تا دقیقه 50 در آلیانز آرنا روز شنبه با نتیجه 3-0 جلو افتاد.

با این حال، آنها در سه دقیقه دو گل خوردند، آلفونسو دیویس بعد از گلزنی های هینترگر، بایرن را به گل چهارم رساند و یک گل به خودی پیروزی 5-2 برای مردان فلیک را رقم زد.

سرمربی بایرن امیدوار است وقتی تیمش دورتموند را، که با چهار امتیاز کمتر در مکان دوم جدول قرار دارد، ملاقات می کند در دفاع بهتر باشد و شاهد کلین شیت در روز  سه شنبه در سیگنال ایدونا پارک باشد.

فلیک به اسکای گفت:

بعد از اینکه بازی 3-0 شد، خاموش شدیم. فرانکفورت استانداردهای بسیار خوبی را دارد. ما آن را می دانستیم. در آن دقایق خوب نبودیم. ما باید در مورد آن صحبت کنیم.

ما می خواهیم مقابل دورتموند کلین شیت کنیم. این دشوار خواهد بود زیرا دورتموند تیم بسیار خوبی دارد. همه ما امیدواریم که فوتبال خوبی را بازی کنیم.

مولر که هفدهمین پاس گل و هفتمین گل فصل بوندسلیگا را به ثبت رساند، تصدیق کرد که هینترگر تهدیدی جدی روی توپ های مرده است، اما احساس می کند که بایرن باید هوشیارتر می بود.

سیستم بازی بایرن مونیخ در برابر اینتراخت فرانکفورت:

 

مولر در مصاحبه بعد از بازی با فرانکفورت گفت:

شما هیچ وقت نمی دانید چگونه بدون هوادار وارد بازی شوی، اما من هنوز هم انتظار دارم که ما به حداکثر توانمان برسیم.

هینترگر بازیکن خیلی خوبی در ضربات ایستگاهی است، اما اگر توپ داخل محوطه جریمه بیاید و کسی برای دفع آن احساس مسئولیت نکند، قطعاً باید در مورد آن صحبت کنیم.

ما هدف خود را رسیدن به سه پیروزی در این هفته عنوان کرده ایم. این یک هفته بسیار مهم برای ما است. ما آماده نبرد هستیم، دورتموند هم آماده نبرد است، منتظر بازی سه شنبه هستیم.

ما می خواهیم قهرمانی را به مونیخ بیاوریم، جایی که به آن تعلق دارد.

گورتسکا هم بعد از بازی بایرن فرانکفورت اضافه کرد:

فکر می کنم هینترگر یکی از قوی ترین بازیکنان در هنگام ضربات ایستگاهی باشد، اما ما باید در مورد آن اشتباهات صحبت کنیم. این گل خوردن ها مورد قبول نیست. این امکان پذیر نیست. به این ترتیب نباید بازی کنیم.

آمار و اتفاقات و ویدئوی خلاصه بازی بایرن مونیخ و اینتراخت فرانکفورت:

نوشته‌های مشابه