فن برونک‌هورست
| | | | |

مصاحبه فن برونک‌هورست سرمربی رنجرز قبل از بازی با ناپولی در لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۲/۲۳

فوتبال۷۲۴ – جیووانی فن برونک‌هورست، مدیر رنجرز، اصرار دارد که “حال و هوا خوب است” و آنها “خوبی آماده اند” برای ناپولی در بازی موکول شده فردا شب لیگ قهرمانان اروپا.

در ابتدا قرار بود بازی عصر دیروز برگزار شود، اما 24 ساعت به تعویق افتاد و هواداران ناپولی از انجام این سفر منع شدند، زیرا اقدامات پلیس در حال حاضر به دلیل آماده سازی برای مراسم خاکسپاری ملکه طولانی شده است.

این باشگاه اسکاتلندی بدون جو مک لافلین دروازه بان مصدوم خواهد بود و به توماس لارنس، جان سوتار، فیلیپ هلندر و ایانیس هاگی به بازی خواهد پیوست، اما جیمز تاورنیر در دسترس است.

فن برونک‌هورست درباره تیم گفت:

روحیه خوب است، ما چند روزی است که با هم هستیم و به خوبی برای این بازی آماده می شویم. فردا زمان اجرای ما فرا خواهد رسید.

فن برونک‌هورست در ادامه گفت:

ما می‌خواهیم بعد از هر بازی پیشرفت کنیم، ضربات ایستگاهی قطعاً یکی از مواردی است که خوب انجام ندادیم و به پیشرفت آن توجه کرده‌ایم.»

ناپولی در اولین بازی گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 4-1 لیورپول را شکست داد، در حالی که رنجرز در خارج از خانه مقابل آژاکس با نتیجه 4-0 تحقیر شد.

این اولین حضور آنها در لیگ قهرمانان اروپا در 12 سال گذشته بود.

فن برونک‌هورست درباره بازی گفت:

ناپولی تیم بسیار قدرتمندی است. ما از چالشی که مقابل یک تیم بسیار خوب داریم می دانیم اما بسیار آماده هستیم.

رنجرز در دربی گلاسکو در تاریخ 3 سپتامبر با نتیجه 4-0 از رقیب اصلی خود سلتیک شکست خورد.

فن برونک‌هورست درباره این شکست گفت:

ما با شکست‌های سنگینی روبرو شده‌ایم و در مورد آن صحبت کرده‌ایم و از آن درس گرفته‌ایم، اکنون فرصتی است که فردا در خانه خود نتیجه خوبی بگیریم. در رنجرز، می دانیم که دو شکست متوالی غیرقابل قبول است. ما به زمین میرویم تا با فلسفه خود پیروز شویم.

سطحی که ما در چند بازی اخیر به آن دست یافتیم در حد استانداردهای ما نبود. ما باید به صورت انفرادی به سطح خود برسیم و به عنوان یک تیم، مطمئن هستم که با آمادگی خود در مکان بسیار بهتری خواهیم بود. امروز وقت اجرای برنامه است

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید