مصاحبه قدیمی از رونالدو که با حرفهای دیروز او درباره توپ طلا بسیار تناقض دارد

به گزارش فوتبال۷۲۴ کریستیانو رونالدو در حساب مجازی شخصی خود اعلام کرد لزوماً تمایل به برتری بر لیونل مسی در توپ طلا را ندارد و جوایز تیمی براس مهمتر است.

 

ولی چند سال قبل گفته های این سوپراستار پرتقالی متفاوت بود.

کریستیانو رونالدو چقدر به فکر پیشی گرفتن از رقیب همیشگی لیونل مسی است؟

روز دوشنبه، فوق ستاره 36 ساله منچستریونایتد، پاسکال فره از فرانس فوتبال را به دروغ گفتن چند ساعت قبل از مراسم اهدای توپ طلا متهم کرد.

سردبیر مجله فرانس فوتبال که این جایزه را اهدا می کند گفت که خود رونالدو به او گفته است که « بزرگترین هدفش کسب توپ های طلای بیشتر از مسی در دوران حرفه ای اش بوده است.»

رونالدو به شدت با این گفته مخالفت کرد. 🔻

من همیشه می خواهم به کسانی که برنده می شوند تبریک بگویم.

او در اینستاگرام نوشت: 🔻

ورزش و بازی جوانمردانه از همان ابتدا به حرفه من شکل داده است و من هرگز با کسی مخالف نیستم.
بزرگترین اهداف دوران حرفه ای من کسب عناوین برای باشگاه ها و کشور و الگویی خوب برای همه کسانی است که می خواهند فوتبالیست حرفه ای شوند.

 

اما در‌گذشته رونالدو گفته بود 🔻

می‌خواهم از مسی پیشی بگیرم

با این حال، نگاهی به گذشته نشان می دهد که مسی و توپ طلا مطمئناً ذهن رونالدو را درگیر کرده است. در حال حاضر مصاحبه ای در رسانه های بریتانیا در حال پخش است.

در سال 2019، پیرز مورگان مجری بریتانیایی در ITV از رونالدو پرسید که دوست دارد قبل از پایان کار خود، کدام رکورد را ثبت کند.

پاسخ CR7:

“بیشترین توپ های طلای تاریخ فوتبال!”

 

رونالدو ادامه داد:🔻

 

دوستش دارم و فکر می کنم لیاقتش را داشتم. مسی یک بازیکن فوق العاده است، اما وقتی من شش، هفت یا هشت عدد از آن ( توپ طلا ) داشته باشم، بالاتر از او خواهم بود.

به نظر می رسد برنامه رونالدو کارساز نیست. در حالی که بازیکن حرفه ای یونایتد هنوز پنج توپ طلا دارد، مسی اکنون هفتمین جایزه را از آن خود کرده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید