| | |

مصاحبه كارلو آنچلوتی قبل از بازی ریال مادرید و لایپزیگ در لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۲/۲۳

فوتبال۷۲۴ – کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتیدر آستانه رویارویی چهارشنبه در سانتیاگو برنابئو با لایپزیگ حاضر شد. وینیسیوس، آسنسیو یا هازارد، از جمله نام های خاص در این نشست بودند

آنجلوتی درباره آنالیز لایپزیگ:

“این یک بازی مهم برای رده بندی گروه است. این تیمی است که در ابتدای فصل مشکلاتی داشته است، اما آنها در بازی آخر، مقابل دورتموند، خیلی خوب کار کردند. آنها بازیکنانی با کیفیت و توانایی دارند. انکونکو خیلی خوب است… باید او را ارزیابی کنیم تا برای بازی آماده شود و برای بردن آن تلاش کنیم».

آنجلوتی درباره وینیسیوس:

او خوب است، بسیار خوب، با پویایی خوب. او سرزنده است. او از بازی یکشنبه به طور کامل بهبود یافته است. ما در مورد این صحبت نمی کنیم، این چیزی نیست که ما نیاز به صحبت در مورد آن داشته باشیم.”

آنجلوتی درباره 25 سال پس از اولین حضورش در لیگ قهرمانان اروپا:

“ما برای این تیم محدودیت قائل نیستم. نمی دانستم که 25 سال گذشته است. این رقابت به من امید و خوشحالی زیادی داده است، گاهی اوقات کمی ناراحتی. اما در نهایت خیلی خوشحالم چون موفقیت های زیادی با تیم هایم و بازیکنانم کسب کرده ام.هدف این است که با تیمی که با آن بتوانیم برای این رقابت بجنگیم به موفقیت ادامه دهم.این رقابتی است که شما در آن حضور دارید. هرگز نمی دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد.”

آنجلوتی درباره آسنسیو:

“شما نمی توانید او را یک جوان یا یک کهنه کار در نظر بگیرید. در حال حاضر او باید صبر کند، او خوب کار می کند. واکنش به عصبانیت خوب بود، او دیروز خیلی خوب تمرین کرد و امروز خیلی خوب عمل کرد. این چیزی است که وقتی بازیکنی عصبانی می شود اتفاق می افتد. دو واکنش وجود دارد، بهتر تمرین کنید یا دستان خود را پایین بیاورید. او این فرصت را دارد که فردا بازی کند.”

آنجلوتی درباره امباپه:

ما در مورد فورواردمان هیجان زده ایم، با جوانان… درست است که کریم ما را بسیار هیجان زده می کند و وقتی یک جوان بیرون می آید خیلی هیجان زده تر می شود. ما از کاری که وینیسیوس و رودریگو انجام می دهند بسیار هیجان زده هستیم. ما به بازیکنان دیگر فکر نمی کنیم.”

آنجلوتی درباره بازیکنان لایپزیگ که او می شناسد:

“مهاجم آنها بسیار خطرناک است. نه تنها ورنر، انکونکو هم خوب کار می کند و او سال گذشته عملکرد خوبی داشت. آنها تیم بسیار خطرناکی هستند وقتی به آنها فرصت نشان دادن کیفیت خود را بدهید خطرناک میشوند .

آنجلوتی درباره رفتن وینیسیوس و رودریگو، به تیم ملی برزیل:

“من رابطه بسیار خوبی با تیته دارم. زمانی که نیاز به صحبت داریم، صحبت می کنیم. در این دوره ما به آن نیازی نداشتیم، زیرا کاملاً مشخص است که این دو چه می کنند

آنجلوتی درباره مشکلات با وینیسیوس:

“از سال گذشته او در این زمینه پیشرفت زیادی کرده است. واضح است که هر کدام شخصیت و ویژگی های خود را دارند، نکته مهم برای او تمرکز روی بازی و کاری است که باید انجام دهد، هیچ چیز بیشتر نیست”.

آنجلوتی درباره هازارد:

“او کاری را که ما از او خواسته بودیم انجام داد. نظر شخصی من این است که او کاری را که باید انجام می داد، مانند تیم انجام داد و این مهمترین چیز است. قبل از بازی مقابل مایورکا من گفتم که از او گل نمی خواهم.ما بدون کریم هفت گل زدیم.

آنجلوتی درباره رودیگر:

“او تجربه، میل به پیروزی را به ارمغان آورده است. او بسیار جدی است، کاربردی است. مطمئناً دفاع ما با او بهتر است.”

آنجلوتی درباره بنزما برای دربی:

“احتمالات وجود دارد، او خوب پیشرفت می کند. فقط اگر شکی نباشد می تواند بازی کند.”

آنجلوتی درباره وینی و خطا روی او :

“من او را بازیکن بزرگی می بینم که تمام استعداد خود را نشان می دهد. هیچ چیز بیشتر نیازی نیست. ما وارد این موضوع نمی شویم. من کر یا احمق نیستم، به آنچه گفته می شود گوش می دهم، اما اینطور است. نه برای ما و نه برای وینیسیوس. وینیسیوس کیفیت فوق العاده ای دارد و این کاملا طبیعی است که رقیب سعی کند او را متوقف کند. مقرراتی وجود دارد که از همه فوتبالیست ها محافظت می کند، نه فقط وینیسیوس.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید