مصاحبه لواندوفسکی با نشریه بیلد درباره خروج از بایرن مونیخ
| | | |

مصاحبه لواندوفسکی با نشریه بیلد درباره خروج از بایرن مونیخ

فوتبال724- شما همیشه یک حرفه ای با رفتار عالی در نظر گرفته شده اید. آیا می دانید که بسیاری از هواداران بایرن از شما و رفتار شما ناامید هستند⁉️؟

من همیشه سعی کردم تمام تلاشم را برای بایرن انجام دهم تا انتظارات تیم و هواداران را برآورده کنم. از هواداران بایرن قدردانی می کنم، آنها همیشه از من حمایت کردند. اگر در مورد شرایطم صادق نبودم، احساس می کردم که من نسبت به هواداران منصف نبودم.

اخیراً پس از اظهارات شما علیه باشگاه، روحیه عمومی منحرف شده است؟

می دانم که امروز احساسات زیادی وجود دارد، اما امیدوارم در مقطعی هواداران مرا درک کنند.

آیا شما ناسپاس و خودخواه هستید؟

نه، من نیستم. من خودخواه نیستم. می دانم آنچه در بایرن مونیخ داشتم و از آن قدردانی می کنم. همچنین می دانم که تمام تلاشم را کرده ام تا باشگاه و هواداران را ناامید نکنم. هشت سال گذشته، بعد از این مدت احساس می کنم زمان مرحله جدیدی فرا رسیده است.

اما شما قرارداد معتبری دارید⁉️

من به بایرن مونیخ و قوانین آن احترام می گذارم. اما تغییرات، به خصوص بعد از این مدت، بخشی از زندگی باشگاه و بازیکن است. امیدوارم خودخواهانه نباشد. من قرارداد دارم، اما سعی کردم این موضوع را هم روشن کنم که به باشگاه چه احساسی دارم.

آیا بایرن مونیخ برای شما تمام شده است؟

من به باشگاه اطلاع دادم و علناً گفتم که تصمیم گرفتم قراردادم را تمدید نکنم. پس بیایید دیگر در مورد آینده ام در بایرن صحبت نکنیم. می خواستم این گمانه زنی پایان یابد.

فکر می کنی در تابستان باشگاه را ترک کنی؟

نمی دانم. من هنوز یک سال قرارداد دارم، بنابراین از باشگاه اجازه گرفتم تا نقل مکان کنم. فکر می کنم در این مورد بهترین راه حل خواهد بود، به خصوص که باشگاه هنوز می تواند برای من مبلغی دریافت کند. این شانس را خواهم داشت تا چند سال دیگر در یک باشگاه دیگر چالشی جدید داشته باشم. این آرزوی من است.

اظهارات شما آزاردهنده است، یکی دیگر از آنها اخیراً گفتید: داستان من در بایرن مونیخ به پایان رسید. آیا می خواهید با این جملات انتقال را مجبور کنید⁉️

از ابتدا گفتم که باید به دنبال راه حلی باشیم که برای دو طرف مفید باشد. بایرن یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است، باشگاهی که بسیاری از بازیکنان بزرگ رویای آن را دارند. به نظر من بهتر است بایرن مونیخ پول را بگیرد. برای اینکه من به جای نگه داشتن سرمایه گذاری کنم، نمی خواهم چیزی را تحمیل کنم، این هدف نیست، بلکه یافتن بهترین راه حل است.

بایرن خیلی واضح می گوید: تو می مانی و روبرت لواندوفسکی به قرارداد پایبند خواهد ماند.

من نمی خواهم چیزی در مورد این بگویم، زیرا در مورد همه چیز زیاد گفته می شود و نوشته می شود. برخی اظهارات اغلب نادرست یا اغراق شده است. من می خواهم این پایان یابد: احساسات باید آرام شوند، من می خواهم با آرامش صحبت کنم، نه از طریق رسانه ها. می دانم که این درگیری تیترهای زیادی را به خود اختصاص می دهد، اما من و بایرن مونیخ دشمن نیستیم.

روز دوشنبه دوباره این کار را انجام دادی، در آلمان اظهارات شما توسط تیم ملی لهستان ترجمه شد، از جمله: “چیزی در من فرو رفت. نمی توان از آن چشم پوشی کرد⁉️

این یک پادکست طولانی است که هفته گذشته ضبط شد. این یک فکر بعدی نبود: ما 1.5 ساعت از جمله چند دقیقه در مورد فوتبال صحبت کردیم. منظور من از تحریف پیام ها یا بیانیه ها همین است.

بارها گزارش داده ایم که هیچ مذاکره ای بین شما و باشگاه صورت نگرفته است. آیا این بزرگترین ناامیدی شما بود؟

من دیگر نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم. من برای بایرن به خاطر دستاوردهایی که در هشت سال گذشته به دست آورده ایم احترام زیادی قائل هستم. من بسیار از آن قدردانی می کنم، این باشگاه و این شهر خانه من شده است. سال‌هاست که در آنجا بسیار خوشحالم. من افراد فوق‌العاده زیادی را در داخل و خارج از زمین ملاقات کرده‌ام. اما جدایی بخشی از فوتبال است. اگر احساس می‌کنم باید نظرم را تغییر دهم، منصفانه است که این را بگویم. این نظر من است.

آیا شما یا ایجنتتان پینی زهاوی اخیراً با باشگاه، مدیر ورزشی حسن صالحیمیدزیچ یا رئیس الیور کان در تماس بوده اید.

من تشدید تنش نمی خواهم. آنچه از دیدگاه من باید روشن شود: دنیای رسانه و دنیای واقعی فوتبال دو چیز متفاوت هستند. در رسانه ها، در ملاء عام، اغلب در مورد شایعات و شایعات است.در دنیای واقعی فوتبال، سکوت در پنجره نقل و انتقالات اهمیت ویژه ای دارد. به همین دلیل نمی‌خواهم به آتش سوخت اضافه کنم. برای بایرن بهترین ها را آرزو می کنم و شک ندارم که کل مدیریت باشگاه همین طور فکر می کند. به همین دلیل است که من متقاعد هستم که با هم به توافقی دست خواهیم یافت.

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید