| | |

مصاحبه لوپتگی سرمربی سویا قبل از بازی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲/۲۳

به گزارش فوتبال۷۲۴ سرمربی سویا، جولن لوپتگی در مصاحبه قبل بازی سویا و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۲/۲۳ ، کلمه “توهم” را چندین بار تکرار کرد.

علیرغم دیدار منچسترسیتی، یکی از باشگاه های بزرگ اروپایی، باسکی ها به دنبال راهی خوش بینانه برای پرواز در فصلی هستند که بد شروع کردند.

لوپتگی در شروع صحبت‌ها گفت 🔻

🎙 مدیریت همه چیز در پیروزی آسان‌تر است. اما در شکست تیم نشان داده است که می‌تواند بر رقبای خود غلبه کند. میل به رشد در سختی‌ها وجود دارد و این چیزی است که من می‌خواهم آن را برجسته کنم. روحیه برای تغییر وضعیت مهم است. اگر اگر آنها یک ریه و یک قلب را از تیم بگیرند (دیگو کارلوس و کونده) باید هر چه زودتر آن را بازسازی کنید تا در مسابقه شرکت کنید.”

لوپتگی درباره منچسترسیتی 🔻

🎙پویایی بازی بعدی است. ما مقابل حریفی با سطح بسیار بالایی بازی کردیم، یکی از بهترین های جهان، اما روی خودمان تمرکز کرده بودیم. اگر صحبت درباره سیتی را شروع کنیم، هرگز به پایان نخواهیم رسید. ما باید چیزهایی را که داریم تبلیغ کنیم. در چنین رقابت سختی باید انرژی و اعتماد به منابع خود داشته باشیم. ما باید روزهای خوب را ادامه دهیم و در هر دو زمینه قوی تر باشیم. این قانون اول در فوتبال است.

لوپتگی درباره ترکیب 🔻

🎙الیور تورس ،مجبور شدیم یکی را کنار بگذاریم و ما تصمیم گرفتیم که او باشد. این برای او که یک حرفه ای است خوب یا زیبا نیست. او سعی می کند شرایط را تغییر دهد. تصمیم همیشه برای یک نفر ناعادلانه خواهد بود. ما در مورد تعادل قالب، دانستن حالت های فرم و آسیب ها نیز فکر کرده اند.فرناندو و لاملا نتوانسته‌اند تمرین کنند. آنها تلاش زیادی کردند. کریم تازه وارد شده است. اما باید تا فردا صبر کنیم.

لوپتگی درباره نقد انصیری 🔻

🎙”من خیلی آگاه نیستم. هواداران حمایت نکردند. بازیکنان همیشه باید برای این چیزها آماده باشند. همچنین مربیان. یوسف کمک زیادی به تیم کرد. من مطمئن هستم که به زودی هدف برای او و همه بزرگتر خواهد شد. “

آیا گواردیولا بهترین مربی تاریخ است؟🔻

🎙”بله، بله. من اینطور فکر می کنم. گفتن بهترین یا بدترین سخت است، اما فکر می کنم گواردیولا بهترین در جهان است. او توانسته است به هر کاری که در تیم هایش انجام می دهد تداوم دهد و در این تیم ها به رشد خود ادامه دهد البته با تجهیزات عالی”.

لوپتگی درباره بدترین شروع تاریخ سویا 🔻

🎙چهارمین سالی است که اینجا می مانیم و تاریخ می سازیم. در پایان دوره ها داستان ها نوشته می شود و می خواهیم به تاریخ سازی ادامه دهیم.

لوپتگی درباره هالند 🔻

🎙سیتی بدون هالند قبلاً عالی بود. آنها بازیکنان سطح بالایی در تمام پست های خود دارند. با هالند آنها حتی قوی تر هستند.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید