| |

مصاحبه لوکاس هرناندز با شبکه کانال پلاس اسپورت

«این فصل با حذف ما در جام حذفی و لیگ قهرمانان پیچیده بود. ما بایرن مونیخ هستیم و می خواهیم جام بدست آوریم. در این آخر هفته شانس قهرمانی در بوندس لیگا را داریم و 100% برای بدست اوردن آن متمرکز خواهیم بود.

درست است که من در این فصل توانستم کمی بیشتر بازی کنم. من از ابتدا آن مقدار زمان حضور در بازی را که می خواستم، داشتم. انجام بازی های متوالی به من اعتماد به نفس می دهد. این ثابت می کند که من به آمادگی کامل برگشته ام و من در کنار تیم هستم.

Image

با جدایی دیوید و جروم من فکر می کنم بازی های بیشتری در دفاع وسط انجام خواهم داد. این موقعیتی است که من آن را دوست دارم و به آن عادت کرده ام. فصل آینده فصل خوبی خواهد بود.»

 

در مورد جولیان ناگلسمن :

«او مربی جوان و درعین حال بسیار باتجربه ای است. او در آلمان بسیار شناخته شده است. او همیشه تیم های خود را با هوفنهایم و لایپزیگ به بالاترین سطح ممکن می رساند.

در این فصل با هانسی ما با سیستم دفاع شماره 4 بازی کردیم. از نظر تاکتیکی ما هنوز نمی دانیم که فصل آینده چگونه بازی خواهیم کرد، چگونه قرار است حمله و دفاع کنیم. این یک چالش برای او [ناگلسمان] خواهد بود و خوشحال خواهم شد که ببینم او کارهای بزرگی با ما انجام می دهد.

ما بسیار با انگیزه ایم، مهم نیست مربی چه کسی باشد. ما در کنار او خواهیم بود.»

Image

در مورد اولین بازی برابر آلمان در یورو:

«این یک بازی عالی خواهد بود. ما هنوز در مورد این موضوع با [هم تیمی های] آلمانی صحبت نکردیم. ما هنوز روی بقیه فصل تمرکز داریم. ما استادیومهای اینجا در مونیخ را می شناسیم مونیخ و انجام این بازی عالی خواهد بود.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید