| | |

مصاحبه لوکا مودریچ در مورد خاطرات جنگ بالکان در کرواسی و برنامه های آتی در رئال مادرید

فوتبال724– لوکا مودریچ مرد سال سابق فوتبال جهان و کاپیتان کرواسی طی مصاحبه ای مفصل در مورد خاطرات زمان جنگ بالکان، تاتنهام و برنامه های آتی اش صحبت کرده است.

تمام مدت توپ با من بود، وقتی به پناهگاه رفتم، آن را با خودم بردم و با دوستانم بازی کردم، با همه، من مسابقات را ترتیب می دادم، برای من همه چیز معنی داشت.

من بسیاری از شیشه های هتل و اتومبیل های مردم را شکستم، همه همیشه از من عصبانی بودند، پدرم مجبور شد هزینه آن را بپردازد و گران بود (با خنده).

یادم می آید که ترسیده بودم، ما فوتبال بازی می کردیم در حالی که آژیرها در پناهگاه روشن می شدند، این طبیعی بود.

اولین فصل حضورم در رئال مادرید؟ همیشه در مورد کیفیت، سبک و ساختار بدنی من شک و تردید زیادی وجود داشت، آنها می گفتند من برای رسیدن به قله ضعیف هستم اما این تاثیری در من نداشت، انگیزه من بیشتر بود.

مردم دیگران را بدون شناختن آنها قضاوت می كنند، حتی امروز شما این را بیشتر از طریق رسانه های اجتماعی مشاهده می كنید، به همین دلیل مدتها پیش من پیگیری آن را متوقف كردم، من افرادی دارم كه با من آشنا هستند و خودم را با موارد مثبت سرگرم می كنم.

آیا ارزش شما دیر مشخص شد؟

میتواند این باشد، زیرا مردم همیشه روی بازیکنانی متمرکز هستند که گلهای زیادی می زنند یا پاس گل می دهند و اگر بازی ها را تماشا نکنند، برای تشخیص بازیکنانی که این کارها را انجام نمی دهند، به زمان نیاز دارند.

مانند دیوید سیلوا و در گذشته ژاوی هرناندز، و آندرس اینیستا، بدون این نوع بازیکنان، تیم کار نمی کند.

اما من فکر می کنم که با گذشت زمان شناخت بیشتر می‌شود.
گاهی اوقات مردم برای دیدن چیزها به زمان نیاز دارند، در پایان من توپ طلا و بهترین بازیکن اروپا را برای آن سال به دست آوردم و در پایان، مردم متوجه آن شدند.

قراردادم را تمدید می کنم؟
در سن من، شما نمی توانید برنامه ریزی های بزرگی انجام دهید، خیلی خوب است که کارم را در این باشگاه فوق العاده و در این شهر فوق العاده به پایان برسانم اما این تصمیم من نیست، این به رئال مادرید بستگی دارد.

بازیکنان زیادی وجود ندارند که در اینجا کار خود را به پایان رسانده اند، تعداد بسیار کمی وجود دارد، اما من می خواهم سالهای بیشتری بازی کنم، می خواهم ثابت کنم که هنوز هم می توانم خوب بازی کنم و اگر مادرید نباشد، من گزینه ها را بررسی خواهم کرد.

تاتنهام؟

من چهار سال فوق العاده در آنجا داشتم و از تمام وقتم لذت می بردم و هنوز با برخی از افراد در این باشگاه در ارتباط هستم.

اسپرز به من کمک کرد تا رشد زیادی کنم، من هنوز آنها را دنبال می کنم، به نتایج آنها نگاه می کنم، بازی آنها را تماشا می کنم و همیشه می خواهم آنها برنده شوند، شاید ما بهترین فوتبال آن زمان انگلیس را بازی می کردیم، فقط یک عنوان قهرمانی کم داشتیم.

یورو و جام جهانی با تیم ملی؟

هنوز نمی توانم بگویم جام جهانی،

یورو، بله، اما بیایید ببینیم در مورد جام جهانی قطر چه اتفاقی می افتد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید