| |

مصاحبه مارتینز سرمربی تیم بلژیگ قبل از بازی با فرانسه در لیگ ملتهای اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ سرمربی سابق اورتون به شکست تیمش مقابل ایتالیایی ها در یورو 2020 و اینکه آیا در آینده در سری آ کار خواهد کرد یا خیر ، نگاهی انداخته است.

 

روبرتو مارتینز بار دیگر از کار روبرتو مانچینی در تبدیل ایتالیا استقبال کرد و ابراز امیدواری کرد که سرانجام بتواند انتظار بلژیک برای کسب جام را به پایان برساند.

سرمربی تیم ملی بلژیک شاهد شکست تیمش مقابل ایتالیایی ها در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 بود و اعتقاد داشت که شیاطین سرخ به دلیل نداشتن جام ، شاید از نظر روحی روانی آسیب دیده اند.

مارتینز امیدوار است بلژیک سرانجام بتواند این طلسم را از بین ببرد و خود را برای مقابله با فرانسه در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت ها آماده کند ، جایی که آنها امیدوارند در فینال با ایتالیا یا اسپانیا دیدار کنند.

ایتالیا در مورد سبک مدرن فوتبال خود ستایش شد زیرا انگلستان را شکست داد و در تابستان قهرمانی یورو 2020 را از آن خود کرد و مارتینز از آنچه از مانچینی دیده تحت تأثیر قرار گرفته است ، به ویژه پس از شکست آنها در صعود به جام جهانی 2018.

او به نشریه Goal در Proximus Basecamp بلژیک گفت: 🔻

 

“من تصویر بسیار خوبی از روبرتو مانچینی دارم ، او تیمی با قدرت واقعی و شیوه بازی خاص ایجاد کرده است که بیشتر از یک تیم باشگاهی انتظار می رود تا یک تیم ملی.آنها سفر کاملاً متفاوتی را پشت سر گذاشته اند و فکر می کنم بسیار هوشمندانه بود که او از این فرصت استفاده کرد و تیمی را انتخاب کرد که به جام جهانی 2018 صعود نکرده بود و همه جنبه ها و اصول اولیه را حفظ کرد.این فوتبال ایتالیا بود که همه ما انتظار داریم.”آنها در یورو بسیار بسیار خوب بودند. برای تیمی که در مسابقات قبلی صعود نکرده بود ، بسیار تاثیرگذار است. ما دریافتیم که وقتی در آن نیمه اول بازی کردیم ، یکی از برداشت هایی که ما داشتیم این بود که تیم دارای شتابی بود که بسیاری از تیم های دیگر در صدر قرار نداشتند. “

 

مارتینز در پاسخ به سوالی درباره مسئولیت احتمالی هدایت یک باشگاه در ایتالیا ، افزود:🔻

 

“من همیشه می گویم که در فوتبال به رابطه و پروژه فوتبال اعتقاد دارم. مهم نیست که در کجای دنیا باشد. این به خاطر وقت و زمان است. یعنی داشتن یک پروژه بلند مدت و ساختن چیزی.
“این چیزی است که من واقعاً از ساختن چیزی لذت می برم. این اهمیت شخصی است که به شما اعتقاد دارد تا ماهیت لیگ که در آن کار می کنید.”

 

مارتینز در مورد حضور بلژیک در مرحله یک چهارم در یورو 2020 گفت: 🔻

 

“من فکر می کنم یک مانع بزرگ روانی برای یک تیم برای کسب یک جام وجود دارد.””ما تیم های ملی را دیدیم که لحظات خوب و بدی در تورنمنت ها داشته اند ، مانند ایتالیا در سال 2018 ، اما آنها احساس می کنند هر زمان که در یک تورنمنت حضور دارند ، حق قهرمانی دارند. من فکر می کنم اگر هرگز قهرمان نشده اید ، شما این احساس را نمی کنید. این رویکرد روانی دارید.
“ما از لیگ ملت ها خوشحالیم ، این یک بازی فوق العاده است. من فکر می کنم مشکلات زیادی در فوتبال بین المللی از نظر پیشرفت حل کرده است و چیزی است که ارزش قهرمانی دارد.
“ما با ملت های نزدیک به رنکینگ جهانی خود بازی می کنیم و باید با بازی با انگلیس و دانمارک که هر دو یورو فوق العاده ای داشتند به نیمه نهایی برسیم.”این فرصتی برای لذت بردن از دو بازی فوق العاده است

 

مارتینز درباره قهرمانی🔻

 

“ما آن پشتوانه قهرمانی اروپا یا قهرمان جهان را نداریم تا چنین احساسی داشته باشیم ، اما ما تعهد و استعدادی را داریم که این نسل به شما می دهد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید