| |

مصاحبه مایکل کریک و مگوایر قبل از بازی منچستریونایتد و ویارئال در لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ مایکل کریک به طور موقت هدایت منچستریونایتد را برای حداقل بازی آتی آنها در لیگ قهرمانان اروپا در روز سه شنبه برابر ویارئال بر عهده خواهد گرفت.

کریک با ادای احترام به اوله گونار سولسشر، مربی سابق تیمش، اعتراف کرد که تا صبح یکشنبه از اخراج مربی نروژی اطلاعی نداشت.

مایکل کریک، سرمربی موقت منچستریونایتد می‌گوید احساسات روز یکشنبه در اطراف باشگاه بازتابی از محبوبیت زیاد اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد بود.

 

 

 

مایکل کریک گفته است تا زمانی که به او نیاز باشد به عنوان سرمربی موقت منچستریونایتد حضور خواهد داشت.

اوله گونار سولسشر صبح روز یکشنبه پس از شکست 4-1 یونایتد در واتفورد اخراج شد و کریک به طور موقت به عنوان سرپرست هدایت شد در حالی که باشگاه به دنبال یک سرمربی موقت است تا آنها را تا پایان فصل ببیند، در این مرحله برنامه برای جذب نیرو است. یک رئیس دائمی

کریک از مدت زمان حضورش در اولدترافورد اطلاعی نداشته است، و تمرکز او صرفاً روی آماده کردن تیم برای دیدار سه‌شنبه شب مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا است، جایی که پیروزی آنها را به مرحله حذفی می‌رساند. مراحل

او در یک کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه گفت:

“به معنای واقعی کلمه بیش از 24 ساعت از همه چیز می گذرد و بازی از نظر زمانی خیلی دورتر نیست، بنابراین تمرکز من بر این است، تمام چیزی که به آن فکر می کنم بازی فردا است.” .
“من آماده ام تا برای مدت زمانی که نیاز است به باشگاه کمک کنم. و سپس زمانی که شخص دیگری این کار را انجام داد، به کار خود بازخواهم گشت. من واقعا مشتاقانه منتظر امروز هستم و بازیکنان را آماده می کنم.”

شکست 4-1 روز شنبه در واتفورد ثابت شد که آخرین شکست بود، اما خروج سولسشر پس از یک رشته نتایج بد، که با شکست خانگی 5-0 مقابل لیورپول و باخت 2-0 در دربی به منچسترسیتی برجسته شد، اجتناب ناپذیر به نظر می رسید.

کریک، با این وجود، تأثیر این مربی نروژی بر باشگاه در طول سه سال حضورش در منچستر را ستود.

او گفت:

«اول از همه، این یک دوران احساسی برای همه در باشگاه بوده است. من اکنون سه سال است که با اوله کار می‌کنم و خیلی بیشتر او را می‌شناسم. می‌دانم او چه کسی است، ارزش‌هایی که دارد، چه اعتقادی دارد و چگونه با مردم رفتار می‌کند.
“متاسفانه دیدن اوله که دیروز کارش را از دست داد برای من سخت بود و برای بسیاری از افراد حاضر در باشگاه سخت بود. شما می توانید از احساسات اطراف محل دیروز بفهمید که اوله برای همه چه معنایی دارد.”
ما می‌دانیم و اوله می‌داند که این یک کسب‌وکار با نتایج است، بنابراین به همان اندازه که شما پایه‌ها و محیط مناسبی را ایجاد می‌کنید و راه را به مردم نشان می‌دهید، گاهی اوقات آنچه را که لیاقتش را دارید، به دست نمی‌آورید.

کاپیتان هری مگوایر که در کنار کریک در کنفرانس مطبوعاتی برای بازی ویارئال حضور داشت، گفت که بازیکنان باید مسئولیت نتایجی را که منجر به خروج سولسشر شده بود، بپذیرند.

مگوایر گفت:

با توجه به احترامی که برای سرمربی قائل هستیم و کارهایی که او در طول دو سال و نیم گذشته برای بسیاری از ما انجام داده، دوران بسیار سختی برای بازیکنان بوده است.
البته بازیکنان باید مسئولیت همه چیز را در زمین فوتبال بر عهده بگیرند. ما کسانی هستیم که از آن خط سفید عبور می کنیم. ما به عنوان یک گروه – مدیریت و بازیکنان – در کنار هم بودیم و در نهایت مدیر هزینه را پرداخت کرده است.
“همه ما ناامید هستیم. مسئولیت بزرگی را بر عهده می گیریم. ما به عنوان فردی و جمعی به اندازه کافی خوب نبوده ایم. ما در مورد آن صحبت کردیم. اکنون باید منتظر باشیم تا باشگاه به جایی که بود برگردد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید