| | |

مصاحبه مفصل برونو فرناندز با وب‌سایت رسمی منچستریونایتد : رابطه خوبی با پوگبا دارم

فوتبال724– برونو فرناندز ستاره این روزهای منچستر یونایتد در مصاحبه ای مفصب پیرامون ارتباطش با پل پوگبا و شرایط عمومی تیم صحبت کرده است.

برونو فرناندز: ما رابطه خوبی با پوگبا داریم.

ما رابطه خوبی با پوگبا داریم. ما هر دو ایتالیایی صحبت می کنیم، بنابراین بیشتر با آن زبان با او ارتباط برقرار می کنم. هم در زمین و هم خارج از زمین با او رابطه خوبی دارم. او انسان شوخی است و همیشه می خواهد شوخی کند. من قبلاً او را از بازی در ایتالیا می شناختم، اما اکنون این فرصت را دارم که با قهرمان جهان در یک تیم باشم.

همیشه از با پوگبا در یک تیم بودن لذت می‌برم.

من می توانم از او چیزهای زیادی یاد بگیرم، و او همچنین می تواند از من چیزهای زیادی یاد بگیرد. با هم می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. پل می خواهد بازی کند، او همیشه می خواهد در ترکیب اصلی باشد، این تفاوتی با سایر بازیکنان ندارد.

همه می خواهند در ترکیب اصلی باشند.

البته پل بازیکن بزرگی است که در سالهای اخیر موفقیت های زیادی کسب کرده است. او مقابل پاری‌سن‌ژرمن و نیوکاسل وقتی از روی نیمکت به زمین آمد برای تیم ما عالی بود. ممکن است بسیاری از مردم تصور کنند که او نیمکت نشین است و هنگامی که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین می آید احمقانه بازی خواهد کرد، ظاهرا به این دلیل که عصبانی است. اما او با انگیزه مناسب به زمین می آید، همه ما پاس گل او را در پاریس دیده ایم.

شاید بعضی ها فکر می کردند که او عصبانی است چون او نمی خواست نیمکت باشد.

او می خواست بازی کند. و به همین دلیل برخی فکر می‌کنند حالا او گویا می خواهد باشگاه را ترک کند … همه می دانند که پل مهارت زیادی دارد و بسیار خوب بازی می کند.

نیمکت نشینی برای همه یک مشکل است، اما همین مسئله انگیزه ای برای پوگبا است. او از آن به عنوان انگیزه استفاده می کند و هنگام آمدن به زمین، مانند آخرین مسابقه لیگ قهرمانان اروپا، به تیم کمک زیادی می کند.

اکنون صحبت های زیادی در مورد کل این شرایط و برنامه های مختلفی است که برونو و پل می توانند با هم بازی کنند.

اصلاً مهم نیست که من در ترکیب اصلی بازی می کنم یا اینکه پل در شروع بازی می کند، آیا من ده بازی می کنم یا پل این کار را انجام می دهد.

برای من آنچنان مهم نیست. مهمترین چیز کمک به تیم است و اگر مربی فکر کند که من نیاز دارم از سمت چپ، راست، مرکز، “پست هشت” یا “پست ده” بازی کنم، من مشکلی برای بازی در آنجا ندارم. من می توانم با همه چیز سازگار شوم.

من خیلی سریع با موقعیت ها و ترکیب‌های جدید سازگار می شوم. برای من مشکلی نیست. البته هر بازیکن این توانایی را ندارد که در موقعیت های مختلف و در نقش های مختلف بازی کند.

اما بیشتر اوقات، شما مجبور نیستید بهترین بازی خود را در این موقعیت جدید انجام دهید، بلکه باید آنچه را که می توانید انجام دهید که بهترین کار برای تیم است. گاهی اوقات به شما مربوط نیست، بلکه به تیم مربوط می شود و ما باید برای کسب جام ها اینگونه فکر کنیم.

بسیاری از افراد آرسنال را تماشا می کنند و می بینند که چه چیزی می تواند برای ما بهتر از یک تیم باشد، چگونه می توانیم بهتر بازی کنیم و چگونه می توانیم مشکلات بیشتری برای آنها ایجاد کنیم.

نوشته‌های مشابه