مصاحبه مفصل حسن صالح‌حمیدزیچ مدیر ورزشی تیم بایرن مونیخ درباره تیم و نقل و انتقالات

به گزارش فوتبال۷۲۴ صالح‌حمیدزیچ مدیر ورزشی تیم بایرن مونیخ از شروع فصل نقل و انتقالات فعالیت زیادی داشته است و تقریبا شش ورودی و خروجی را تا امروز در تیم بایرن برای این فصل ثبت کرده است

او پس از جذب موفق سادیو مانه که دیروز انجام شد حالا میتواند درباره تیم و همچنین خروجیهای احتمالی تیم صحبت کند و روی انها تمرکز کند .او درباره انتقال مانه گفت :

🎙جلسه در باغ من بود. مارکو نبه و من با بیورن بزمر و دانیل دلونگا، که نماینده سرژ گنابری بود، جلسه داشتیم. این راز نیست که ما در حال مذاکره بوده ایم زیرا می خواهیم با سرژ تمدید کنیم.”
“آن زمانی بود که نام سادیو مانه برای اولین بار مطرح شد، او نیز توسط بیورن نمایندگی می شود. در طول صحبت ها با خودم فکر کردم: “چنین چیزی ممکن است!” – وقتی بیورن می رفت، از او پرسیدم که اما ممکن است؟
وقتی شنیدم که مانه تمام تلاش های لیورپول برای تمدید قراردادش را رد کرد، بلافاصله علاقه مند شدم. دو روز بعد، جولیان ناگلزمن، مارکو و من در هواپیما به لیورپول بودیم.”برای من فوراً مشخص بود، اگر واقعاً فرصتی برای جذب سادیو مانه وجود داشت، من آماده بودم تا شبانه روز روی آن کار کنم. جولیان از ابتدا کاملاً موافق بود.”

صالح‌حمیدزیچ در ادامه گفت 🔻

🎙 سادیو در خانه اش از ما استقبال کرد. او با شلوارک راحت بود و یک انبه میخورد. او لبخندی زد و با “المانی به ما سلام کرد. او هنوز کمی آلمانی از زمان اقامت خود در سالزبورگ می داند. جو خوب بود. و ما از ابتدا با هم تماس داشتیم. احساس خوبی داشتم.”
بازدید ما حدود 4 ساعت به طول انجامید. من به او گفتم که همه مسئولین بایرن مونیخ 100٪ مطمئن هستند که او در تیم ما جا خواهد گرفت. سادیو نه تنها ویژگی های فوتبالی و تهدید گلزنی را به ارمغان می آورد، بلکه گرسنگی را نیز به همراه دارد.

صالح‌حمیدزیچ از نقش ناگلزمن میگوید 🔻

🎙”سپس مربی مفهوم ورزشی ما را برای او توضیح داد. سادیو به سرعت متوجه شد که چرا او یک بازیکن ایده آل برای بایرن مونیخ خواهد بود و نحوه بازی او مانند یک دستکش برای ما مناسب است. مارکو نبه ترکیبی از عناصر تاکتیکی ارائه کرد، اما همچنین هویت اف سی بایرن را نشان داد تا سادیو بتواند هواداران، شهر و باشگاه ما را احساس کند. سادیو سوالات زیادی پرسید و همه چیز برای او جالب بود.”
فکر می کنم جنبه احساسی چیزها او را تحت تاثیر قرار داد. من همیشه این تجربه را داشته ام که وقتی یک بازیکن بایرن مونیخ از همان لحظه اول متقاعد می شود، همه چیز همیشه خوب پیش می رود.”

صالح‌حمیدزیچ درباره پست بازی مانه 🔻

🎙• “او بازیکن انعطاف پذیری است که می تواند قدرت خود را در جناحین و وسط نشان دهد. البته او مهاجمی مانند لواندوفسکی یا لوکا تونی نیست. سادیو بین خطوط بازی می کند و فضای زیادی برای مهاجمان دیگر می گذارد. جولیان عاشق این سبک است.

صالح‌حمیدزیچ درباره مذاکره با لیورپول⁉️🔻

🎙• “در طول شش سال حضور در آنجا، سادیو و ایجنتش همیشه نسبت به باشگاه منصف بوده اند. بنابراین مسئولان لیورپول آماده بودند تا این قرارداد را تکمیل کنند. تمایل ظاهری سادیو برای پیوستن به بایرن مونیخ البته سودمند بود.مذاکرات با همکارم جولیان وارد آسان نبود، اما آنها همیشه محترمانه بودند. من همچنین از الیور کان که با او در هماهنگی کامل بودیم سپاسگزارم. این یک کار تیمی واقعی بود.”

در مورد اینکه آیا بایرن 32 میلیون یورو به عنوان پایه به اضافه 9 میلیون یورو پاداش پرداخت کرده است یا خیر⁉️🔻

🎙• “به عنوان یک قاعده، ما در مورد جزئیات صحبت نمی کنیم، اما چه می توانم بگویم – زمانی که ما اولین نمایش خود را ساختیم، پیشنهاداتی وجود داشت که در ابتدا مورد تمسخر قرار گرفتند. زیرا آنها به عواملی مانند انتخاب بهترین بازیکن در ارتباط هستند.

صالح‌حمیدزیچ در مورد ورود بدبینانه اسپارتاک مسکو در مورد پیشنهاد بایرن به مانه⁉️🔻

🎙• “اجازه دهید اینطور بیان کنیم. پیشنهاد به اصطلاح “پیشنهاد اسپارتاک مسکو” توسط لیورپول پذیرفته شد، بنابراین همه چیز دور از ذهن نبود.

آیا بایرن باید به خاطر مانه یک نفر را بفروشد؟ صالح‌حمیدزیچ 🔻

🎙• “ما اینطور به قضیه نگاه نمی کنیم. با سادیو مانه، ما عمداً می خواستیم رقابت را در تیم تحریک کنیم. ما از مرحله یک چهارم نهایی و باخت ویارئال در لیگ قهرمانان راضی نبودیم.
ما می خواهیم رقابت را در تیم تقویت کنیم. انتقال مانه به طور تصادفی کارت های هر بازیکن را به هم می زند. ما آگاهانه این کار را انجام می دهیم. هرگز به ذهنم خطور نکرد که بپرسم آیا باید بازیکنی برورد یا نه،

حضور‌ مانه برای خروج لواندوفسکی است؟ صالح‌حمیدزیچ 🔻
حضور‌ مانه برای خروج لواندوفسکی است؟ صالح‌حمیدزیچ 🔻

🎙• “من سوال شما را درک می کنم، اما موضع ما در این مورد تغییر نکرده است – قرارداد رابرت تا سال 2023 معتبر است.
انتقال مانه ربطی به سرژ گنابری ندارد. ما قطعا می خواهیم دوباره صحبت های خود را با سرژ عمیق تر کنیم تا ببینیم آیا او آماده است قراردادش را در این دوره نقل و انتقالات تمدید کند یا خیر. او آلمانی است و برای تیم ما بسیار مناسب است.ما نمی خواهیم وارد سال آخر قرارداد او شویم بدون اینکه از او بشنویم که می خواهد بماند. نمی خواهیم به او فشار بیاوریم.”اما واضح است که از نظر باشگاه، اگر بازیکنی تمایلی به تمدید قرارداد نداشته باشد، باید در مورد نحوه حل و فصل شرایط صحبت کنیم تا همه طرف ها راضی باشند.

50 میلیون یورو بایرن را متقاعد خواهد کرد که لواندوفسکی را بفروشد؟ صالح‌حمیدزیچ 🔻

• “من اهمیتی نمی دهم. من انتظار دارم رابرت را در تمرین روز 12 جولای در زمین بایرن ببینم.

درباره نقل انتقالات چطور ؟ ادامه دارد؟صالح‌حمیدزیچ 🔻

 

🎙پنجره نقل و انتقالات تا 31 آگوست باز است و ما همچنان به اطراف خود نگاه می کنیم و بازار را زیر نظر خواهیم داشت.

درباره روکا⁉️ صالح‌حمیدزیچ 🔻

🎙• “مارک در مسابقاتی که انجام داده نشان داده است که بازیکن بسیار خوبی است. رقابت در بایرن مونیخ در خط میانی کار آسانی نبود. اما اخلاق کاری او عالی بود، او هرگز ما را ناامید نکرد.
من فکر می کنم او با لیدز سازگار خواهد شد. او باید اعتماد به نفس پیدا کند. او به عنوان یک بازیکن بسیار محترم به باشگاه جدید می رود.

در مورد اظهارات تولیسو پس از جدایی از بایرن⁉️ صالح‌حمیدزیچ 🔻

🎙• «حداقل آن را نامفهوم می دیدم، ما در ماه های آخر اقامت او با ما صحبت های زیادی داشتیم و همیشه به او اعتقاد داشتیم.اما من همچنین سعی کردم به او توضیح دهم که اگر بازیکنی در سه سال گذشته فقط 30 درصد از زمان بازی خود را بازی کرده باشد، برنامه ریزی آینده با او دشوار است. من همچنین می خواهم چیزی را اصلاح کنم – واضح است آرزوم این بود که با گل‌زنی‌های روزهای آخر خداحافظی نکنم.

صالح‌حمیدزیچ درباره گراونبرخ و انتقال او 🔻

🎙 باشگاه های بزرگ اروپا به او علاقه مند بوده‌اند. او تمام آمادگی ها را برای هدایت تیم به جلو دارد. علاوه بر ویژگی های فوتبالی اش، او نیز شاداب و بی خیال است. او می تواند دفاع کند و گل بزند. من از او انتظار دارم که ببرد. قدم بزرگ بعدی در حرفه او با ما خواهد بود

صالح‌حمیدزیچ درباره خرید یک دفاع جدید به عنوان جانشین سوله 🔻

🎙• “تا پایان نقل و انتقالات چشم و گوشمان را برای مدافع میانی باز خواهیم داشت. مزروعی بازیکنی با مهارت های متفاوت نسبت به بنیامین است. او شتاب تهاجمی بالایی دارد، جلو را تحت فشار قرار می دهد و می تواند محکم حرکت کند. برای پاوارد این فرصتی است برای بازی در مرکز دفاع که آرزوی اوست.

صالح‌حمیدزیچ در مورد قرارداد جدید خودش 🔻

🎙• “باور کنید در حال حاضر نگران این موضوع نیستم. من تا 31 آگوست کاملاً روی بازار نقل و انتقالات متمرکز هستم و امیدوارم قبل از شروع تمرین در 4 یا 8 جولای اوضاع را حل کنم.من از روی تجربه می دانم که هنوز خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. در مورد آینده ، من کاملا راضی هستم.

صالح‌حمیدزیچ درباره فصل جدید 🔻

🎙 در لیگ قهرمانان اروپا، هدف ما فراتر رفتن از مرحله یک چهارم نهایی است، این واضح است. این چیزی است که در پایان فصل به تیم گفتم: “ما باید از این فصل درس بگیریم تا دیگر تکرار نشود! ”
اما وقتی صحبت از بازار نقل و انتقالات دیرهنگام به میان می آید، می خواهم به صراحت بگویم که هرگز نخواستم اینگونه شود. من طرفدار شروع زودهنگام فعالیت در بازار نقل و انتقالات هستم. در سال های اخیر، کووید باعث شده است که این کار حتی یکنواخت شود.

صالح‌حمیدزیچ درباره نقل و انتقالات دورتموند⁉️

• “همکار من سباستین کهل تا کنون نقل و انتقالات خوبی انجام داده است. پس قطعاً جنگ قهرمانی جالبی با بوروسیا خواهد بود. اما این نیز واضح است که فقط بایرن مونیخ می تواند فصل آینده قهرمان شود!

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید