| | |

مصاحبه مفصل رونالد کومان سرمربی بارسلونا قبل از الکلاسیکو و بازی با رئال‌مادرید

به گزارش‌فوتبال۷۲۴ فردا دو تیم رئال‌مادرید و بارسلونا حساس‌ترین‌دیدار این فصل لالیگا را در قالب الکلاسیکو برگذار‌خواهند کرد

رونالد کومان سرمربی تیم بارسلونا در‌کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد🔻

• -ما اخیراً نتایج مثبتی گرفتیم و تیم از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است
این مسابقه برای حریفی که نتایج مثبتی نیز کسب می کند دشوار خواهد بود
نتیجه این مسابقه به معنای پیروزی در لیگ نیست ، مسابقات سخت دیگری نیز در انتظار همه است
• -ما در برابر رئال مادرید بازی می کنیم که بسیار پیشرفت کرده است و تلاش خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 

کومان درباره بازیکنان 🔻

پیکه و سرخی روبرتو بازیکنان مهمی هستند ، نه به خاطر توانایی هایشان ، بلکه به دلیل شخصیت آنها نیز. آنها علاقه زیادی به کمک به تیم دارند و مهم این است که همه بازیکنانی که می توانند در بازی فردا حضور داشته باشند.

 

– اظهارات کلوپ در مورد ورزشگاه🔻

 

• -من فکر می کنم این عدم احترام به باشگاهی به اندازه رئال مادرید است. ما باید با تعمیراتی که در استادیوم اصلی خود انجام می دهند به استادیومی که آنها در آن بازی می کنند احترام بگذاریم.
• -مسئله بازی در برنابئو یا والدبباس برای ما تفاوتی ایجاد نمی کند ، زیرا استادیوم های بدون هوادار ثابت باقی مانده اند. .

 

 

درباره تیم 🔻

 

• -برای من ، هر بازیکنی از نظر جسمی و روحی خوب است . هر بازیکنی باید این را ثابت کند و نقش من انتخاب 11 بهترین بازیکن برای شروع مسابقه خواهد بود.

 

درباره الکلاسیکو 🔻

– ال کلاسیکو یک دیدار متفاوت است، جزئیات زیادی در مورد این بازی وجود دارد. بارسا در حال حاضر شرایط خوبی دارد ، به همین دلیل ما در بین پنج تیم بالا جدول هستیم. مادرید با وجود انتقادات فراوان به دلیل حضور در لیگ قهرمانان ، مادرید باقی می ماند و آنها در میان 5 تیم برتر لیگ قرار دارند.

 

کومان درباره انتقادات از مادرید 🔻

 

• -من با کسانی که از رئال مادرید انتقاد می کنند موافق نیستم ، آنها تیم خوب و مربی بزرگی دارند. .

 

کومان درباره تاکتیک تیم 🔻

• -کار ما مبتنی بر آماده سازی خوب تیم و توسعه نقشه تاکتیکی است که ما انجام خواهیم داد

 

کومان درباره دی‌یانگ🔻

• -دی یانگ چیزهای خوب زیادی به ما می دهد که مزیت آن این است که او می تواند در چندین پست بازی کند

 

ایا دی‌یونگ در مرکز دفاع بازی می کند یا در میانه زمین؟🔻

 

نکته قابل توجه در مورد او این است که در موقعیت های مختلف بازی می کند و عملکرد فوق العاده ای ارائه می دهد. او در ساخت حملات عالی است و واقعا به تیم کمک می کند
به عنوان مربی ، می دانم که می توانم او را در پست های مختلف قرار دهم. .

 

فیفا دی ؟🔻

همانطور که قبلاً بعد از مسابقه وایادولید گفتم که توقف می تواند بر ما تأثیر بگذارد زیرا در تمام باشگاه هایی که بازیکنان تیم ملی خود را دارند تأثیر می گذارد. ما از این هفته استفاده کردیم تا کنار هم بمانیم و برای مسابقه آماده شویم.
مصدومیت بین المللی برخی از بازیکنان ما را تحت تأثیر قرار داد ، اما این مشکل همه تیم ها است ، نه فقط ما. این هفته فرصتی برای استراحت و گفتگو با یکدیگر فراهم شد. این برای بهبودی و آماده سازی برای مرحله نهایی لیگ مهم بود.

 

 

 

درباره نبود مدافعان مادرید 🔻

راموس و واران مهم هستند. اما سرجی روبرتو ، فاتی و کوتینیو هم غایب هستیم. بدون شک غیبت بازیکنان رئال مادرید مانند کاپیتان راموس مهم است. با این وجود رئال مادرید در بازی با لیورپول توانایی خود را برای جایگزینی این دو بازیکن نشان داد.
مادرید مصدومیت های مهمی دارد ، اما آنها به لیورپول نشان دادند که تحت تأثیر آنها نیستند

کومان درباره لیونل مسی 🔻

ما به خاطر همه چیز به مسی احتیاج داریم

 

درباره الکلاسیکو رفت 🔻

تیم در بازی رفت خوب بود ، اما ما نتوانستیم برنده شویم ، از آن مسابقه تاکنون تیم پیشرفت چشمگیری داشته است ، خصوصاً از نظر تأثیرگذاری مقابل دروازه

 

درباره تاثیر‌مسی 🔻

امیدواریم مسی فردا سرنوشت ساز باشد ما منتظر بهترین فرم مسی مقابل مادرید هستیم

 

تیم از زمان الکلاسیکو قبلی تا چه حد تغییر کرده است؟🔻

 

-از بعضی جهات ، تیم پیشرفت کرده است. اما در ال کلاسیکو اول تیم نیز خوب بود. ما به دلیل ضربه پنالتی که روی ما تأثیرگذار بود ، شکست خوردیم ، اما در ادامه کار بد نبودیم.

 

درباره بازی 🔻

ما به مادرید نگاه نمی کنیم اما به خودمان نگاه می کنیم درست است که آنها تیم خوب و قدرتمندی هستند اما ما باید کارها را به درستی انجام دهیم.
هنگامی که آنها توپ را در اختیار دارند ، در بازی بین خطوط مهارت دارند و فشار زیادی به حریف وارد می کنند

 

درباره ترکیب 🔻

موضوع موقعیت و پست بازیکن همچنان در طول مسابقه مشخص می‌شود
وقتی در مقابل حریف بازی می کنید ، باید سبک بازی او ، روش حمله را تجزیه و تحلیل کنید. رئال مادرید تیم قدرتمندی در بازی است و ما باید همه سبک های بازی خود را ارائه دهیم. نه به این دلیل که حریف رئال مادرید است ، اما ما باید به عنوان شخصیت خودمان بازی کنیم.

 

درباره دمبله❓🔻

دمبله بازیکن سرعتی است ، در بازی با پا مسلط است و مهارت های زیادی دارد ، در یک به یک او یک قاتل است ، او باید فردا حضور داشته باشد

درباره تغییر داور مسابقه از لاهوز به مانزانو ، تأثیری خواهد داشت؟🔻

 

-فکر می کنم گاهی اوقات زیاد در مورد داوری صحبت می کنیم. داور با توجه به آنچه می بیند با کمک VAR تصمیم می گیرد. بنابراین برای من مهم نیست که داور کیست.

 

زیدان گفت که او نمی خواهد مسی برود ، آیا تو می خواهی راموس هم بماند؟🔻

 

-فکر می کنم لالیگا با داشتن چنین بازیکنان برتری لیگ بهتری می‌شود. شما نمی توانید مسی و راموس را مقایسه کنید زیرا این مقایسه ای بین مهاجم و مدافع است ، اما آنها برای تیم مهم هستند و امیدوارم راموس در رئال بماند و مسی در بارسا باقی بماند..

درباره جوانان 🔻

باید درک کنیم که بازیکنان جوانی داریم و آنها برای سازگاری به زمان نیاز دارند.

 

درباره تاثیر مربی جدید در تیم‌ها 🔻

فکر می کنم هر مربی برای تأثیرگذاری به زمان نیاز دارد. ما در سیستم بازی در بارسا تغییرات زیادی ایجاد کرده ایم و اعتماد به نفس در تیم اکنون بهتر از گذشته است. ما اکنون با هم بهتر کار می کنیم.

 

درباره اهمیت الکلاسیکو 🔻

ال کلاسیکو و حضور در آن مهمترین چیز برای بازیکنان است. بازیکنان جوان بازی هایی‌مانند ال کلاسیکو را باید بیشتر ببینند و چیز بیاموزند و تجربه بیشتری داشته باشند. بازیکنان جوان باید از بازیکنان بزرگ یاد بگیرند و این مهمترین چیز است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید