زیدان
| | |

مصاحبه مفصل زیدان بعد از پیروزی رئال مادرید مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان 2020/21

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم لیورپول و رئال‌مادرید در اسپانیا و ورزشگاه دی‌استفانو در مرحله ۱/۴نهایی دور‌رفت لیگ قهرمانان ۲۰۲۰/۲۱ به مصاف هم رفتند.
این دیدار با درخشش ستاره برزیلی وینیسیوس با نتیجه ۳_۱ به سود مادریدیها به پایان رسید
سرمربی تیم زیدان از تیم‌خود بسیار راضی بود و بعد از بازی به خبرنگاران گفت :
زیدان درباره وینیسیوس🔻
من برای او خوشحالم ، کاری که او و همه بازیکنان انجام دادند عالی بود ، ما می دانیم او کیست که فضاها در دسترس باشد و اولین گل نمونه آن است ، شاید او نیاز به گلزنی داشت و این به او اعتماد به نفس زیادی می دهد ، او شایسته آن است. “
 زیدان درباره غیبت واران🔻
هیچ چیز تغییر نکرده است. ما با میلیتائو بازی کردیم و با ترکیب 4-3-3 وارد شدیم. من برای همه خوشحالم. نمی توانید بدانید که در آخرین لحظات یک بازیکن را از دست خواهی داد امسال این اتفاقات زیادی برای ما می افتد. “
 زیدان درباره بازی 🔻
من نمی دانم این  بهترین بازی  وینیسیوس بود ، اما زدن دو گل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برای تیم بسیار مهم است.”من برای بازیکنان خوشحالم.ما برای مسابقه خوب آماده شده ایم و ادامه آن کار آسانی نیست. باید پویایی تیم را حفظ کنیم و از زمان شروع مسابقه به شکل بسیار عالی وارد شدیم و در ابتدای نیمه دوم چون رقیبی وجود داشت.3-1 نتیجه شایسته ای است. من به بازیکنان و به خاطر آنچه آنها ارائه داده اند افتخار می کنم. آنها بسیار خسته هستند.
زیدان درباره بازی‌های آینده 🔻
اکنون فکر ما معطوف به آماده سازی و بهبودی مناسب برای مسابقه ال کلاسیکو است.لیگ قهرمانان هنوز ادامه دارد ، ما هنوز چیزی برنده نشده ایم ، ما از نتیجه راضی هستیم ، راهی طولانی در پیش است ، ما در لیگ و لیگ قهرمانان زنده هستیم و به مبارزه ادامه خواهیم داد ، یک بازی برگشت وجود دارد و دشوار خواهد بود. “
زیدان از تیمش تقدیر می‌کند🔻
 “من از شخصیت این تیم قدردانی می کنم ، همه ما دوران سختی را پشت سر می گذاریم و کار آسانی نبود ، اما تیم ما از خصوصیاتی برخوردار است که شرایط را تغییر می دهد. بازیکنان کسانی هستند که در زمین فداکاری می‌کنند ، آنها کسانی هستند که می جنگند ، آنها همیشه می خواهند بیشتر برنده شوند. “کار دفاعی که انجام دادیم خوب بود ، همه چیز خوب بود.با یا بدون مخاطب ، لیورپول برای همه چیز در زمین جنگ خواهد کرد ، بنابراین ما باید خوب آماده شویم و همانطور که این کار را کردیم انجام دهیم.
زیدان درباره نظرات یورگن کلوپ 🔻
یک زمین تمرین؟ من در مورد آنچه کلوپ گفت نظر نمی دهم. این استادیوم ما است.”
 زیدان درباره تزکیب هافبکهای تیم 🔻
“کروس ، لوکا و کاسمیرو در شرایط خوبی هستند ، آنها این تجربه را دارند و می خواهند بیشتر نشان دهند که هنوز خوب هستند و این در هر زمان ظاهر می شود.”
زیدان درباره گل‌خورده 🔻
 “آنها یک بار شوت کردند و یک گل زدند ، این فوتبال است. البته هنوز هم پیچیده است و ما این را دوست نداریم ، اما من از ابتدا تا انتها با تیمم خواهم ماند.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید