مصاحبه مفصل صالح‌حمیدزیچ عضو مدیریت تیم بایرن‌مونیخ با کیکر

به گزارش فوتبال۷۲۴ بعد از رفتن هانس دیتر فلیک و گفته‌های مطبوعات ، حسن صالح حمیدزیچ حالا رفاقت و علاقه خود را به ناگلسمان مربی جدید تیم عنوان می‌کند و اعتراف میکند با فلیک مشکلاتی داشته است

صالح‌حمیدزیچ🔻

 

“هانسی فلیک می تواند به دوران بسیار موفقش در بایرن نگاه کند. من برای او بهترین آرزوها را در تیم ملی المان دارم. مربی تیم ملی برای او کار بسیار جالبی است ، تیم می تواند چشم به راه او باشد. ما هنوز تماس خواهیم داشت زیرا او مطمئنا بازیکنان ما را فراخوانی خواهد کرد “

 

آیا همه چیز با فلیک درست شده است؟
صالح‌حمیدزیچ🔻

 

“تا آنجا که به من مربوط است در مورد همه موارد صحبت شده است. در باشگاه اختلافاتی در مورد نحوه مدیریت تیم وجود داشت. با این وجود اوقات خوبی را با هم پشت سر گذاشتیم. اکنون من منتظر صفحه جدیدی هستم”

 

صالح‌حمیدزیچ🔻

 

“ما یک مربی بسیار خوب ، جوان و نوآور داشتیم. از اولین جلسه ، ما به شدت در مورد تیم ، برنامه ریزی تیم ، تاکتیک ها ، آکادمی جوانان صحبت کردیم. فورا مشخص شد که ما درک یکسانی داریم”

 

صالح‌حمیدزیچ🔻

 

“اف سی بایرن برای ادامه فوتبال جذاب و موفق از دقیقه اول از جولیان حمایت خواهد کرد. ما می دانستیم یورو کار را برای ما دشوار خواهد کرد زیرا بازیکنان دیر باز می گردند ، اما جولیان از این موضوع آگاه است و آماده است”

 

آیا او سبک لایپزیگ خود را با 3 مدافع به بایرن خواهد آورد؟صالح‌حمیدزیچ🔻

 

“من فکر می کنم در آینده مهم است که تیم ما انعطاف پذیر باشد و بتواند سیستم های مختلفی را بازی کند”

 

صالح‌حمیدزیچ🔻

 

“من برای او آنجا خواهم بود. جولیان می داند که من از او حمایت خواهم کرد و همیشه در دسترس هستم. در غیر این صورت ، او مربی است و تصمیماتی را در زمین می گیرد که فکر می کند درست است”

 

صالح‌حمیدزیچ در رفتن کمک فلیک:

 

“هرمان گفت كه می خواهد برود. همین امر در مورد دنی رهل نیز وجود دارد. من به هرمان پیشنهاد دادم كه در نقش دیگری به انتخاب خود در این باشگاه بماند. او شایستگی های بزرگی دارد و همیشه بخشی از خانواده بایرن خواهد بود.”

 

صالح‌حمیدزیچ در نقل و انتقالات:

 

“ما فقط نمی توانیم نقل و انتقالات به اصطلاح برتر را انجام دهیم ، اما همچنین باید بازیکنان با توانایی بالقوه را به خدمت بگیریم و جوانان را از آکادمی با تیم اصلی ادغام كنیم. این 3 قسمت پایه و اساس تیم های رقابتی در سطح بین المللی است”

 

صالح‌حمیدزیچ🔻

“یک تیم با 25 بازیکن در کلاس جهانی امکان پذیر نیست. ما می خواهیم تیم فعلی را حفظ کنیم و در سالهای آینده آن را تقویت کنیم ، اما در حد امکان خود. بایرن همیشه دلیل اقتصادی خود را حفظ خواهد کرد ، ما کارهای دیوانه وار انجام نمی دهیم”

 

صالح‌حمیدزیچ🔻

 

“بایرن یک باشگاه جذاب برای بازیکنان و استعدادهای کلاس جهانی است. اکنون ما یک مربی بسیار جالب برای بازیکنان داریم. او فوتبال ناب را مدیریت میکند. فعالیت ما در بازار نقل و انتقالات به نتیجه مذاکرات قراردادها بستگی دارد”

 

آیا این بدان معناست که اگر توافقی با سوله و گوریتزکا وجود نداشته باشد ، بازیکنان جدید باید جذب شوند؟صالح‌حمیدزیچ🔻

 

“همه چیز می تواند در آن جهت پیش برود”

 

گفتگوها چقدر پیشرفته هستند؟
صالح‌حمیدزیچ🔻

“در وسط راه”

 

آیا در صورت عدم توافق سوله فروخته خواهد شد؟
صالح‌حمیدزیچ🔻

“ما در حال مذاکره هستیم”

 

کومان تاکنون چند پیشنهاد قرارداد را رد کرده است؟
صالح‌حمیدزیچ🔻

“ما در حال مذاکره هستیم”

 

صالح‌حمیدزیچ در مورد آینده لواندوفسکی:

 

“ما می دانیم که با لوئی چه داریم ، اما او همچنین می داند که در بایرن چه چیزی دارد. او چشمش به لیگ قهرمانان و جایزه بهترین فوتبالیست بود. او هر دو را در بایرن گرفت. لوا متعلق به بایرن است ، درست مثل نویر و توماس مولر “

 

آیا بعد از سال 2023 با لوئی ، مولر و نویر برنامه ریزی می کنید؟
صالح‌حمیدزیچ🔻

 

” هنوز خیلی مانده است. یکی پس از دیگری ما پیس می‌رویم، اما امیدوارم که آنها همچنان برای مدت طولانی در بایرن بازی کنند”

 

صالح‌حمیدزیچ در مورد کواسی:

 

“کواسی تقریباً در تمام طول سال مصدوم بود. هنوز هم فکر می کنم او می تواند ویژگی های خود را به بازی بگیرد. برای من او یکی از بهترین استعدادهای دفاعی در اروپا است. اگر تناسب اندام خود را حفظ کند ، برای تیم مهم خواهد بود”

 

صالح‌حمیدزیچ در مورد روکا:

 

“مارک توانایی های خوبی دارد. جولیان ناگلسمن به او فرصت می دهد تا آنها را نشان دهد”

 

آیا به دنبال یک دفاع راست هستید؟
صالح‌حمیدزیچ🔻

 

“در حال حاضر بازار آرام است. با بنیامین پاوارد ، ما یکی از ثابت ترین مدافعان راست را داریم. با این وجود ، تا زمان بسته شدن پنجره وضعیت بازار را از نزدیک مشاهده خواهیم کرد”

 

آیا از اینکه سال گذشته ریدل باکو را جذب نکردید پشیمان هستید؟
صالح‌حمیدزیچ🔻

“ما او را در رادار خود داشتیم ، و او مطمئناً سال خوبی را در ولفسبورگ گذراند”

آیا بعد از اوپامکانو و ریچاردز ، بایرن بازیکنان خارج از خانه دیگری را نیز به خدمت می گیرد؟ صالح‌حمیدزیچ🔻

ما همه چیز را تا 31 اوت از نزدیک مشاهده خواهیم کرد. اثرات کوید و افزایش حقوق و دستمزد در دو سال گذشته باعث یک پیشرفت ناسالم شده است. این باشگاه درمورد امور مالی با مسئولیت پذیری عمل خواهد کرد

 

با این شرایط ، آیا اکنون بیش از رقابت با علاقه مند در سطح بین المللی ، مسئله سلطه داخلی است؟صالح‌حمیدزیچ🔻

 

“نه ، جاه طلبی های بین المللی ما ثابت مانده است”

 

صالح‌حمیدزیچ🔻

“امیدوارم که همه بازیکنان در این فصل متناسب باشند. ما می خواهیم فوتبال جذابی ارائه دهیم و برای هر 3 عنوان بازی کنیم. وقتی بایرن در یک رقابت شرکت می کند ، آنها برای کسب آن حضور دارند. عناوین باعث خوشحالی من و همه می شود”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید