آرتتا لستر
| | | | |

مصاحبه مفصل مارکل آرتتا قبل ار رویارویی آرسنال و لیورپول

به گزارش فوتبال۷۲۴ میکل آرتتا برای اولین بار از پایان بازیهای بین المللی صبح پنجشنبه با رسانه ها روبرو شد.

رئیس آرسنال پیش از بازی روز شنبه مقابل لیورپول در مورد طیف وسیعی از موضوعات مورد سوال قرار گرفت – اما دو نکته اصلی صحبت بوکایو ساکا و امیل اسمیت بودند.

بوکایو در تعطیلات بین المللی در این تیم باقی ماند ، در حالی که امیل قبل از اینکه بازی آخر را از دست بدهد ، در دو بازی زیر 21 سال انگلیس در مسابقات قهرمانی اروپا بازی کرد.

آرتتا گفت🔻

“بوكایو ​​هنوز با تیم تمرین نكرده است.” “او مشغول انجام کارهای فردی بوده است.”متأسفانه ما مجبور شدیم او را از تیم انگلیس بیرون بیاوریم. او احساس بهتری دارد اما هنوز با تیم تمرین نکرده است.”امیل برخی از ناراحتی ها را در پشت خود دارد و به همین دلیل آنها تصمیم گرفتند که او را از اردو خارج کنند.”ما امروز می بینیم که او چگونه به اینجا می آید ، با پزشکان و فیزیوتراپ صحبت خواهیم کرد و می بینیم که آیا او فردا برای تمرین آماده است یا خیر.”

آرتتا در اخبار تیم ، اودگارد و لیورپول
کانر آرمسترانگ🔻

هنوز موارد زیادی وجود دارد که من هنوز آنها را ندیده ام. امروز بعد از ظهر آنها را خواهیم دید و فردا تیم را ارزیابی خواهیم کرد ، احساس همه را می بینیم و تصمیماتی می گیریم. اما تاکنون ، هیچ خبر بزرگی وجود ندارد.بدیهی است که ما در طول فصل دوره ها را تجزیه و تحلیل می کنیم و اکنون این کار را انجام داده ایم زیرا مدتی برای تفکر ، بازتاب و دیدن بسیاری از کارهایی که انجام می دهیم فرصت داشته ایم و همچنین به مسیری که می خواهیم در آن بپردازیم

در‌مورد دفاع تیم 🔻

یکی از آنها مربوط به توجه و تمرکز مورد نیاز شما در کل بازی است. به عنوان مثال ، نحوه دریافت گل دوم مقابل وستهام ، جایی که برای ضربه ایستگاهی نزدیک به محوطه خود دیوار دفاعی ایجاد کردیم ، کاری است که نمی توانیم انجام دهیم. این فقط یک گل به حریف می دهد. و همچنین چهره دیگری وجود دارد که ما واقعاً دوست داریم ، نحوه بازی و واکنش تیم ، شخصیتی که نشان دادیم و کیفیت ارائه شده در آن روز برای گل زدن به یک حریف واقعاً خوب بود

در مورد اینکه نمی توان تیمهای قدرتمندی مانند لیورپول را به چالش کشید🔻

کاملا میتوانیم. در برابر این نوع تیم ها ، با کیفیتی که دارند ، آنها به خاطر هر خطایی که مرتکب می شوید ، شما را مجازات خواهند کرد. حتی وقتی اشتباه نکنید و همه کارها را کاملاً انجام دهید ، بازهم آنها قادر به شکستن خطوط شما ، ایجاد یک عمل فردی و به ثمر رساندن گل هستند. بدیهی است که این تیمی است که هیچ چیز نباید به آنها داده شود.

در مورد اینکه آیا او چیزی از واقعیت نزدیک بودن رتبه تیم به لیورپول برداشت می کند 🔻

من ترجیح می دهم به خودمان نگاه کنیم. کاری که آنها در سالهای اخیر انجام داده اند باورنکردنی است. بدیهی است رقابتی که آنها با منچسترسیتی داشتند هر دو تیم را بهتر کرده و فکر می کنم آنها یکدیگر را به سطح بالاتری سوق داده اند ، موضوعی که احتمالاً در لیگ برتر شاهد آن نبوده ایم. این همان سطحی است که باید برای رقابت با آنها به آن برسیم. این فصل بسیار متفاوت است ، به ویژه آنها بسیاری از مسائل داخلی را با مصدومیت‌های بزرگ داشته اند. اما آنها هنوز هم با آنچه انجام داده اند شگفت آور هستند.

در امیل اسمیت 🔻

او از ناحیه لگن احساس ناراحتی می کند و به همین دلیل تصمیم گرفتند که او را بیرون نگه دارند. امروز می بینیم که او چگونه به اینجا می آید ، با پزشکان و پزشکان صحبت خواهیم کرد و می بینیم که آیا او فردا برای تمرین آماده است یا خیر.

در مورد اینکه آیا بازی اسلاوی پراگ مهمتر از بازیهای لیگ است🔻

اولویت اصلی لیورپول است. ما می دانیم که اگر می خواهیم از جدول بالا برویم و فرصتی برای حضور در فصل آینده از طریق لیگ برتر در اروپا داشته باشیم ، در 9 بازی اخیر به یک قوام نیاز داریم. ما باید در مسابقات پیروز شویم و تنها راه برای شروع این بازی در مقابل لیورپول است. ما هیچ حاشیه ای نداریم و باید در آن بازی پیروز شویم.

درباره بازی 🔻

من نمی دانم ، من کسی نیستم که بتواند اشتباه را برای آنها انجام دهد. من می توانم در مورد آنچه که آنها انجام داده اند و آنچه که هنوز تولید می کنند صحبت کنم و آمار از آن پشتیبانی می کند. آنها اگر بهترین نباشند ، دومین تیم برتر در هر بخش هستند که مربیان باید آنها را تجزیه و تحلیل کنند. اما پس از آن این فوتبال است ، توپ باید در آن تور قرار بگیرد و عملکرد نهایی ما باید لحظه ای را برای پیروزی در یک مسابقه فوتبال فراهم کند. برخی از افراد دارای کیفیت در تیم شما هستند. بعضی اوقات شما نمی توانید آن چیزها را پیش بینی کنید ، بنابراین من فکر می کنم موارد زیادی در بازی تاثیر دارد.

در مورد رفتن سرخیو آگوئرو از منچستر سیتی در تابستان امسال🔻

اول از همه ، من فکر می کنم هرکسی که به سرجیو نزدیک بوده باشد همین حرف را می زند. فکر می کنم او احتمالاً چهره اصلی یا یکی از سه چهره اصلی در آن پروژه بوده است. شما به رهبری نیاز دارید ، به کیفیتی نیاز دارید و به بازیکنانی نیاز دارید که لحظاتی را ایجاد کنید که شما شروع به ساختن یک پروژه مانند آنها کنید. سرجیو احتمالاً بزرگترین چهره آن پروژه است. این نه تنها شیوه بازی او ، بلکه شخصیت او ، جذابیت او ، شیوه ای است که همه در آن باشگاه دوستش دارند. دیدن اینکه کسی مثل او می رود غم انگیز است ، اما فکر می کنم با کارهایی که انجام داده در تاریخ آنها آنجا خواهد بود.

در مورد اینکه آیا آگوئرو هنوز هم می تواند در سطح بالا گل بزند 🔻

مطمئنا. سرجیو برای دیدن فضاهایی که هیچ کس دیگری نمی تواند ببیند و به ثمر رساندن گل به روشی آسان از کیفیت بی نظیری برخوردار است ، بنابراین مطمئن هستم که فصل بعدی باشگاه مناسبی برای او پیدا خواهد شد.

در مورد اینکه آیا او با او تماس می گیرد و از او می خواهد به لندن برود 🔻

نه نه. خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی برای او می افتد.

آیا تیری هانری از سرجیو آگوئرو بهتر بود ؟🔻

خوب ، او [آگوئرو] مطمئناً یکی از بهترین هاست. سازگاری که او در این سطح و این لیگ نشان داده ، فکر می کنم او را در همان جا با بهترین‌ها قرار می دهد. ما می توانیم در مورد بهترین بحث کنیم ، اما برای من ، او یکی از بهترین ها است.

مجسمه آگوئرو 🔻

من نمی دانم. من فکر می کنم وقتی یک باشگاه می خواهد ژستی برای شناختن شخصی که تاریخ آنها را تغییر داده است داشته باشد ، فکر می کنم این واقعا خوب باشد. بدیهی است که شما نمی توانید استادیوم پر از مجسمه داشته باشید اما فکر می کنم اگر یک ورزشگاه مناسب داشته باشید انجام آن کار خیلی خوبی است.

شکست دادن لیورپول راهی ایده آل برای بازیابی اعتماد به نفس است❓🔻

کاملا. برای بدست آوردن حق اخلاقی ، برای بدست آوردن اعتماد به نفس عالی است. هرچه بازی های بیشتری پیروز شویم ، تیم در وضعیت بهتری قرار خواهد گرفت تا در مسابقات دیگر شرکت کند. به همین دلیل اکنون تنها تمرکزم روی لیورپول است.

آیا قهرمانی در لیگ اروپا بهترین راه برای ورود به لیگ قهرمانان است ❓🔻

این راه دیگر است. ما نمی دانیم راه اول چه خواهد بود. این به نتایج و عملکرد ما بستگی دارد و ما باید بازی به بازی پیش برویم و سعی کنیم هر فرصتی را که در هر یک از آن بازی ها داریم به حداکثر برسانیم.

در مورد ادی نکتیا و کمپین زیر 21 سال انگلیس 🔻

من فکر می کنم نحوه تمرکز در این سنین روی رشد ، البته آنها به نتیجه نیاز دارند ، اما درست است که [زیر 21 سال] تیم اصلی انگلیس را بسیار خوب تغذیه کرده است. آن وقت است که می توان در مورد برخی از بازیکنان که برای سازگاری با آن محیط نیاز به زمان دارند ، تأمل کرد تا مانند سایر بازیکنانی که چند ماه پیش در آنجا حضور داشتند ، به شیوه صحیح شروع به رقابت کنند. مربی باید همه چیز را درست انجام دهد و این زمان می برد اما من از این بابت نگران نیستم. من فکر می کنم نحوه تکامل انگلیس به عنوان یک ملت در فوتبال و میزان پیشرفت آنها در این سال ها قابل توجه است.

در مورد تاکتیک بازی برابر لیورپول🔻

فکر می کنم بازی این را حکم می کند. من فکر می کنم گاهی اوقات شما باید با حریف سازگار شوید زیرا آنها فقط از شما بهتر هستند و گاهی می توانید خود را وفق دهید. خوب ببینید ، بسته به آنچه که آنها قادر به انجام دادن هستند و ما نیز قادر به انجام هستیم. بدیهی است که قصد و بازی ای که می خواهیم پیشنهاد دهیم با بازی سال گذشته متفاوت است. وقتی در مقابل تیم های باکیفیت بازی می کنید ، بعضی اوقات باید بتوانید بازی خود را تطبیق دهید تا به نتیجه لازم برسید.

پیروی از روند یورگن کلوپ برای ساختن یک تیم برای کسب جام ها ❓🔻

من دوست ندارم پروژه های مختلف را مقایسه کنم. من فکر می کنم آنچه آنها انجام داده اند قابل توجه است. واقعاً باهوش بوده است. نحوه مدیریت منابع و نحوه به حداکثر رساندن منابع استثنایی بوده است. آنها این کار را واقعاً بسیار خوب انجام داده اند و اکنون مسئله حفظ آن است. ما در حال حاضر در مراحل مختلف آن پروژه هستیم اما دقیقاً می دانیم کجا هستیم و کجا می خواهیم باشیم و در یکی از دو مرحله اول هستیم. ما اولویت هایی داشتیم که باید آنها را برطرف می کردیم تا در موقعیتی قرار بگیریم که اکنون تیم را متحول کنیم ، تیم را متحول کنیم و در سطح دیگری شروع به رقابت کنیم و اینجاست که هستیم.

در مورد جمع آوری سرمایه برای آوردن بازیکنان جدید 🔻

بدیهی است که ما برای انجام کاری که انجام داده ایم و تاکنون به آن دست یافته ایم ، به حمایت همه نیاز داریم. در تعهد و دیدگاهی که همه ما در آن اشتراک داریم جای تردید نیست و در این باره جلسات زیادی داشتیم و همه در یک خط هستیم. ما می دانیم که کجا هستیم و نسبت به آنچه هستیم بسیار واقع بین هستیم. کارهایی که انجام داده ایم پیامدهایی دارد زیرا باعث ایجاد برخی از بی ثباتی ها می شود که برای ایجاد تغییرات ضروری است ، اما اکنون برای رشد و تکامل به شکلی که می خواهیم انجام دهیم به مقداری ثبات احتیاج داریم. این چارچوب زمانی مشکل است زیرا ما باید فوراً برنده شویم.

در مورد اینکه آیا بازیکنانی که به طور قرضی در تیم دیگری هستند🔻

این همان چیزی است که باید در پایان فصل به آن بپردازیم. ما آنها را قرض دادیم زیرا می خواستیم به آنها زمان بازی بدهیم ،چیزی که می توانند دور از اینجا انجام دهند را ببینیم و سعی کنیم آنها را توسعه دهیم و سپس آنها را به اینجا برگردانیم تا از آنها استفاده کنند. این اولین ایده است. بعد از آن ، ما ارزیابی خواهیم کرد که آنها چه کاری انجام داده اند ، سطحی که نشان داده اند و چقدر می توانند با روش بازی کردن ما و تیمی که در دست داریم ، به نتیجه برسند. شما می خواهید بازیکنان به طور منظم بازی کنند که چنین چیزی در تیم خودمان شدنی نبود.

در مورد فرم خوب الکس لاکازت 🔻

من فکر می کنم او واقعاً خوب بوده است. فکر می کنم الان ماه ها او در فرم خوبی قرار گرفته است. فکر می کنم او این سطح را حفظ کرده است. او گل می زند و همچنین چیز دیگری را نیز در اختیار تیم قرار می دهد. میزان کار او خارق العاده بوده و همان چیزی است که ما می خواهیم. ما به آن دسته از بازیکنان نیاز داریم که بهترین سطح را داشته باشند و می خواهیم این فرصت را داشته باشیم. در طول فصل ما گل نخورده ایم ، در یک سوم پایانی این خلاقیت را از دست داده ایم و به آن بازیکنان نیاز داریم تا وارد بازی شوند و تفاوت را برای تیم ایجاد کنند.

در مورد علاقه به لاکازت از باشگاه های دیگر 🔻

من همیشه خوشحالم وقتی مردم در مورد بازیکنان ما صحبت می کنند و درباره آن حدس می زنند. این بدان معناست که آنها خوب عمل می کنند و مورد توجه سایر باشگاه ها هستند. در تابستان به وضعیت لاکا رسیدگی می شود. من با او صحبت خواهم کرد و فقط آینده ای را پیشنهاد خواهیم داد که ما می خواهیم و بس. اکنون من فقط می خواهم بازیکنان متمرکز باشند و فقط بر روی عملکرد و گرفتن بهترین نتیجه برای تیم تمرکز داشته باشند.

آیا دادن یک قرارداد بزرگ به لاکازت معنی مالی خواهد داشت؟ 🔻

همه چیز به هم ربط دارد. در پایان روز ، همه چیز مربوط به جایی است که هستیم ، چقدر پیروز می شویم و فصل آینده کجا بازی می کنیم. هیچ استثنایی وجود ندارد و همه ما باید با آن و زمینه ای که در توان خود داریم شفاف باشیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید