| | | |

مصاحبه مفصل وینیسیوس جونیور بازیکن جوان و مستعد رئال‌ مادرید

فوتبال724- وینیسیوس جونیور بازیکن جوان و مستعد رئال‌ مادرید در مصاحبه ای مفصل پیرامون کشورش برزیل، رئال مادرید، نیمار و مردم برزیل و کروناویروس صحبت کرد.

وینیسیوس در مورد تعطیلاتش خارج از رئال‌ مادرید گفت:

من با دوستانم در ریو خاطرات خوبی دارم. هر روز بخشی از وقتم را با فوتبال و سپس پرواز با بادبادک می گذرانم. البته اگر در تعطیلات نباشم، من هم باید درس بخوانم.

روزهایی وجود داشت که من فوتبال بازی می کردم و پدرم مرا از زمین بیرون می کشید [با خنده]. اوه مرد. من حتی در خانه ام به خصوص در روزهای بارانی بازی می کردم. همیشه چیزی بود که داشتم به چراغ ها و مبلمان می زدم.

وینیسیوس در مورد مردم برزیل گفت:

این فقط برای من نبود. برخی از هواداران برزیل در موفقیت برخی بازیکنان یا حتی با افراد دیگر در زمینه های زندگی مشکل داشته اند. آنها حتی از نیمار متنفر هستند. وقتی امسال دیدم خیلی خوشحال شدم که بسیاری از برزیلی ها می خواستند او و پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لیگ ‌قهرمانان‌ اروپا شوند.

من دوست ندارم به این لحظات بد فکر کنم. قطعاً امیدوارم روزی یک لحظه شاد برای یک برزیلی خلق کنم. ما می خواهیم هر بار که بازی می‌کنیم آنها را خوشحال کنیم.

این باعث می شود مردم ببینند که چقدر به آنها اهمیت می دهیم. این باعث خوشحالی و ناراحتی من می شود در عین حال که در سال 2020 هستیم و هنوز باید با نژادپرستی و چیزهای دیگری که برای تقسیم ما استفاده می شود مبارزه کنیم.

وی در مورد از سرگیری مسابقات فوتبال بعد از کروناویروس اضافه کرد:

در برزیل جنبه دیگری از بازگشت فوتبال را می بینیم. تعداد مرگ و میرها کاهش نیافت اما فوتبال بازگشت. هنگامی که فوتبال به اسپانیا بازگشت میزان مرگ و میر بسیار کم بود. این تفاوت بزرگی است.

الگوی ورزشی وینیسیوس نیمار است، او گفت:

نیمار الگو من است، بنابراین پوشیدن لباس برزیل در کنار او بسیار خوب خواهد بود. امیدوارم که مردمم را خوشحال کنم، فکر می‌کنم که در جام جهانی بعدی بازی کنم و امیدوارم که پیروز شویم.

اما بسیاری از بازیکنان خوب هستند که می توانند انتخاب شوند، بنابراین من تمرکز خود را بر روی بالا بردن گل‌ها و داشتن تجربه بیشتر در زمین می‌گذارم، و البته من باید آماده باشم تا در صورت رفتن به تیم ملی بهترین بازی زندگی ام را ارائه دهم.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید