مالدینی اسپرت
| | | | |

مصاحبه مفصل پائولو مالدینی مدیر فنی میلان با شبکه بین اسپرت

فوتبال724– پائولو مالدینی مدیر فنی و اسطوره میلان در مصاحبه مفصلی با شبکه بین اسپرت قطر پیرامون شرایط باشگاه، بازیکنان و قراردادها مصاحبه کرد:

درباره میلان:

این قطعاً یک سال خاص است. ما هر 3 روز به مدت طولانی بازی می کنیم. کمبود هوادار همه چیز را پیچیده می کند اما همه ما باید به این نوع فوتبال عادت کنیم. با وجود کمبود هوادار، ما توانستیم نتایج مثبتی کسب کنیم و این به دلیل تغییر ذهنیت است. پروژه ما یک سال قبل از همه گیری شروع شد و نتایج کار ما به آرامی دیده می شود. ما می خواهیم به خودکفایی و تعادل در باشگاه برسیم.

درباره تئو هرناندز:

وقتی به انتقال او فکر کردم، نظر او برایم مهم بود. ترجیح دادم صادقانه با او صحبت کنم و مستقیم به چشمانش نگاه کنم. به او گفتم که باید سخت کار کند. ما از همان ابتدا به او ایمان آوردیم. تئو از ویژگی های مناسبی برخوردار است تا در جمع سه مدافع برتر جهان قرار گیرد.

درباره لیائو:

رافائل گران ترین انتقال ما در سال گذشته بود. من همیشه به او می گویم که او باید در مورد چگونگی ورود به تیم ملی پرتغال و رزرو جایگاهی در ترکیب اصلی فکر کند.

درباره ابراهیموویچ:

“قرارداد جدید؟ او به ما گفت که همه چیز به بدن او بستگی خواهد داشت. اگر او بتواند ریتم کاری خود را حفظ کند، هیچ مانعی برای او برای ماندن در سال آینده با ما نمی بینم.

درباره انقضا قرارداد بازیکنان:

ما سه بازیکن داریم که قرارداد آنها امسال به پایان می رسد. قرارداد چند نفره در سال 2022 پایان می یابد. ما روی هر قراردادی کار می کنیم. من همیشه می گویم اگر می خواهیم به توافق برسیم، هر طرف باید خوشحال باشد. بازیکنان ما حرفه ای هستند و صد در صد به تیم فکر می کنند. این احتمال وجود دارد که به زودی به توافق برسیم.

درباره باشگاه های بالای جدول:

من فکر می کنم فاصله بین میلان و تیم هایی مانند بایرن مونیخ، منچسترسیتی و لیورپول در سال های اخیر افزایش یافته است. میلان هنوز به سطح این باشگاه ها نرسیده است، اگرچه ما از ابتدای فصل صدرنشین لیگ هستیم. به احتمال زیاد، ما به دو سال پایدار در لیگ قهرمانان نیاز خواهیم داشت تا یک تیم کاملاً رقابتی ایجاد کنیم که بتواند برای پیروزی در بازی با این تیم ها بجنگد. فراموش نکنیم که میلان 8 سال است که در این تورنمنت بازی نکرده است، این دلیل تفاوت بزرگ در سطح اقتصادی است. فیرپلی مالی تأثیر مثبتی بر امنیت اقتصادی فوتبال دارد، اما متأسفانه این اختلاف بین باشگاه هایی که دوست دارند به سطح بالا برگردند و کسانی که مدتهاست در آن حضور دارند را افزایش می دهد.

درباره ساکی:

بدون او هیچ وقت میلان بزرگی نبود.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید