پپ وستهام
|

مصاحبه مفصل پپ گواردیولا قبل از بازی با برنلی

 

به گزارش فوتبال۷۲۴ پپ گواردیولا می گوید فیل فودن استعداد بازی در هر موقعیتی از زمین را دارد.
فودن از زمان ورود به تیم اصلی منچسترسیتی در سه تیم اول استفاده می شود و گواردیولا او را در هر دو جناح و حتی در پست مرکزی 9 به عنوان بازیکن خط مرکزی به کار می گیرد.
انگلیس در آخر هفته گذشته آندورا را شکست داد و عملکرد فوق العاده ای در آن موقعیت داشت.
سرمربی سیتی معتقد است که بازیکن 20 ساله همه کاره می تواند به عنوان هافبک تهاجمی ، وینگر و یا به عنوان مهاجم وسط بازی کند ، اما حتی پیشنهاد کرده است که توانایی و درک بازی او به او اجازه می دهد در هر موقعیتی در زمین بازی کند.

گواردیولا پیش از بازی سیتی مقابل برنلی گفت:🔻

“فیل می تواند در پنج پست جلو بازی کند.”او می تواند در هر دو خط هافبک هجومی بازی کند و می تواند در سه موقعیت جلو بازی کند.بازیکنانی هستند که در یک پست بازی می کنند و بازیکنانی هستند که فوتبال بازی می کنند. فیل بلد است فوتبال بازی کند. اگر او در دفاع چپ بازی می کرد ، خوب بازی می کرد.بازیکنانی هستند که می گویند من در این پست بازی می کنم ، در غیر این صورت آنها فوتبال بازی نمی کنند.”فیل بازیکن فوق العاده ای است. او می تواند همه جا بازی کند ، اما هنوز خیلی جوان است ، به موقع به آن دست پیدا می کند. “

قرارداد فودن همچنین در کنفرانس مطبوعاتی سرمربی پیش از بازی مورد بحث قرار گرفت ، به دنبال گزارش هایی در رسانه ها مبنی بر نزدیک شدن او به امضای قرارداد جدید با سیتی.

گواردیولا نتوانست در مورد وضعیتی که در آن دخیل نیست به روزرسانی کند ، اما اعتراف کرد که اطمینان دارد که هم باشگاه و هم بازیکن می توانند به توافق برسند و این هافبک را در ورزشگاه اتحاد نگه دارد.

وی در پاسخ به گزارش هایی درباره آینده فودن افزود:🔻

“من در روزنامه ها خواندم که چقدر نزدیک هستند ، اما نمی دانم.”
من نمی توانم انکار کنم ، با توجه به سن و کیفیت او ، من مطمئن هستم که باشگاه و فیل تمام تلاش خود را خواهند کرد تا برای مدت طولانی در باشگاه بمانند.”اما ، من نمی دانم. من درگیر چنین چیزهایی نیستم. “

استرلینگ در پایان فصل گذشته ،جایگاه شروع در بازی را از دست داد و روز پنجشنبه اظهار داشت که ممکن است سیتی را ترک کند و احتمالاً برای بازی در خارج از کشور اقدام خواهد کرد. این بازیکن 26 ساله 18 ماه قرارداد دارد و از گواردیولا در مورد اظهار نظرها سوال شد.

او گفت:🔻

 

“من آن را نمی دانستم و فکر می کنم باشگاه این چنین نیست.”رحیم بازیکن ما است ، امیدوارم که او بازیکن فوق العاده مهمی برای ما باشد.” نمی دانم آیا او می خواهد مثل ریاض [محرز] بیشتر بازی کند ، که بازی نمی کند و شکایت نمی کند ، مانند اینکه ژائو [کانسلو] بازی نمی کند و او شکایت نمی کند.برخی از بازیکنان شکایت دارند زیرا می خواهند دائماً بازی کنند. من نمی توانم به آنها اطمینان دهم ، من بارها در این مورد با آنها صحبت کردم – نمی توانم اطمینان دهم که هر کدام چند دقیقه بازی می کنند. همیشه آنها باید در زمین صحبت کنند. نه رحیم ، بلکه همه آنها. آنها می دانند که قرار است بازی کنند. من فردی نیستم که فقط 11 بازیکن بازی کنند. همه آنها درگیر هستند. “

گواردیولا گفت اگر استرلینگ خوشحال نباشد آزاد است که برود. او گفت: 🔻

 

“آنچه من از رحیم و همه می خواهم این است که آنها باید از بودن در اینجا راضی باشند و از بودن در این باشگاه خوشحال شوند.” اگر اینطور نباشد ، آنها می توانند بهترین تصمیم را برای بازی و خانواده بگیرند. نه تنها رحیم ، همه آنها می خواهند هر بازی در زمین باشند ، اما من نمی توانم به آنها اطمینان دهم. آنها باید هر جلسه تمرینی را بهبود بخشند و در زمین حضور داشته باشند و سعی کنند در آنجا خوشحال باشند.رحیم فینال لیگ قهرمانان را بازی کرد. او برای ما بازیکن مهمی است ، بسیاری از بازیکنان بسیار مهم هستند. اما من باید مانند کول پالمر مانند کوین دیبروینه رفتار کنم. چرا باید با کوین دی بروین متفاوت از کول پالمر رفتار کنم؟ هر دو والدین دارند ، دوستان دارند… ”

 

از گواردیولا سوال شد که آیا استرلینگ با تحمیل خود به تیم بی احترامی کرده است؟ سرمربی تیم گفت: 🔻

 

“او هرگز کاری نمی کند که به تیم یا هم تیمی هایش آسیب برساند.” وقتی چیزی برای گفتن به رحیم دارم ، او را به دفتر خود دعوت می کنم و با او صحبت می کنم. من هرگز از دوربین برای ارسال پیام به بازیکن استفاده نکردم.”مردم تغییر می کنند ، می دانید؟ شما در حرفه خود بالا و پایین دارید ، این طبیعی است. اما پیامهایی که من در مورد آنها صحبت می کنم برای رحیم نیست – فراموش کنید – وقتی صحبت می کنم ، برای همه بازیکنان است.اگر سه گل به ثمر برسانید به شما اجازه می دهم هر هفته بازی کنید. من در دوران مربیگری ام بازیکنی داشتم که همیشه سه گل می زد [لیونل مسی] و همیشه او بازی می کرد. من احمق هستم ، اما آنقدر احمق نیستم که اجازه دهم وقتی هر بار سه گل به ثمر می رسانید ، بازی نکنید. نه نه نه.”

 

گواردیولا گفت که فرن تورس بین دو و نیم و سه ماه به دلیل مصدومیت ، از میادین دور خواهد بود.

پپ گواردیولا درباره جان استونز گفت: 🔻

“امروز بعدازظهر تصمیم خواهیم گرفت که چه اتفاقی می افتد.”جان استونز فصل گذشته برای ما بسیار مهم بود و او در کنار روبن (دیاز) فوق العاده بازی می کرد.اما در آغاز این فصل ، ایمریک لاپورت در کنار روبن بسیار خوب بازی کرد و منصفانه است که اجازه دهیم او بازی کند.”جان یک پسر استثنایی است. او همیشه وضعیت را می داند و در حال مبارزه است.ما قرارداد او را برای سالهای آینده تمدید کردیم و او برای ما بسیار مهم خواهد بود.لاپورت سهم دقیقه بازی را در زمین کسب کرد. من همیشه به بازیکنان فرصت می دهم ، همیشه.
“برخی بیشتر بازی می کنند ، طبیعی است ، اما همه آنها بازی می کنند. آن لحظه است که باید نشان داد آنها چقدر خوب هستند.”من می خواهم همه را بازی کنم اما فقط می توانم 11 نفر را به زمین بازی بفرستم. اگر آنها بیشتر می خواهند ، نمی توانم به آنها اطمینان دهم.
نه جان ، نه روبن ، نه کوین ، نه فیل [فودن]. این واقعیت در باشگاه های برتر است. تصمیم گیری دشوار است اما این همان چیزی است که هست.
“هیچ جایگزینی وجود ندارد. راه این است که بیشتر تمرین کنید. و وقتی بازی می کنید ، این اتفاق می افتد ، نشان دهید که حق با شما بوده و من باید شما را انتخاب می کردم.”این تنها چیزی است که من به عنوان یک بازیکن فوتبال می دانم و به عنوان یک مدیر می دانم که چگونه باید در برابر این شرایط واکنش نشان دهید.”

پپ در پاسخ به این سوال که چگونه با کنار گذاشته شدن در دوران بازیگری خود برخورد می کند ، لبخند زد:🔻

 

“من یک بازیکن استثنایی بودم. من هرگز روی نیمکت نبودم. همیشه بازی می کردم. من خیلی خوب بودم متاسفم!
وقتی این اتفاق افتاد ، فوتبال آنقدر به من آموزش داد که بگویم وقتی بازی نمی کنی ، باید این کار را بهتر انجام دهی و بیشتر بجنگی.اگر ما وقت بازی را از دست بدهیم و بفهمیم دیگری بهتر است ، من تحمل میکنم و ادامه می دهم.
“اگر من انتخاب نشدم ، مدیر افکار دیگری دارد و من به تصمیم او احترام گذاشتم و باید بیشتر کار کنم و او را متقاعد کنم که در نقش من به من بازی بدهد.”برخی از بازیکنان بیشتر قبول دارند – برای مثال جان ، که همیشه خوب بازی می کند.برخی از بازیکنان بیشتر رنج می برند. اینجا و در همه باشگاههای جهان. شما باید بجنگید و در پایان یک پنجره نقل و انتقالات وجود دارد و شما باید تصمیم بگیرید که می خواهید چه کاری انجام دهید. هرکسی که بازی نمی کند ، باید تصمیم من را بپذیرد.

پپ میگوید حرف خودش اهمیت دارد 🔻

 

“من مربی هستم. من به نفع بازیکن تصمیم نمی گیرم – فکر می کنم بهترین تیم برای برد بازی ها در زمین باشد.
“به همین دلیل است که ما اینجا هستیم تا طرفداران ، مالکان ، کارفرمایان را خوشحال کرده و به کاری که انجام می دهیم افتخار کنیم. این تنها راه حل برای پیشرفت است. “

پپ گورادیولا درباره بازیکنان برگشته از اردوی ملی گفت 🔻

شاید (آنها می توانند سه شنبه در چمپیونز لیگ خارج از خانه مقابل کلوپ بورخه بازی کنند) ، من هنوز نمی دانم.
“زنچنکو برگشت ، گوندوگان برگشت. بجز فران بقیه فکر می کنم خوب هستند.
“زنچنکو و گوندوگان هر دو تمرین کردند و ما خوشحالیم که آنها برگشتند.”

گواردیولا افزود: 🔻

فران دو ماه و نیم ، سه ماه از میادین دور خواهد بود.”مصدومیت ها می تواند در خانه ،یا تیم ملی رخ دهد. من لوئیس انریکه ، سرمربی اسپانیایی را کاملاً می شناسم. می دانم که او تا آنجا که ممکن است با بازیکنان خوب رفتار می کند.”
“او نمی خواهد کسی مجروح شود. آنها سعی می کنند مراقبت کنند. این اتفاق در بلژیک با کوین (دیبروینه ) رخ داد ، در انگلیس با فیل (فودن) اتفاق افتاد.”بهتر است این اتفاق نیفتد ، اما این اتفاق می افتد.

 

پپ درباره بازیکنان امریکای جنوبی گفت 🔻

 

گابریل ژسوس و ادرسون در بازی برزیل مقابل اروگوئه حضور داشتند”ما جلو می رویم و او را برای چند هفته به اسپانیا می فرستیم ، سپس او برمی گردد و بهبود می یابد و دو ماه / سه ماه سعی می کند آماده باشد.”

گواردیولا همچنین در مورد احترام خود به برنلی و شان دایچ صحبت کرد.

اگرچه انها در این فصل هنوز برنده نشده اند و در رده های پایانی لیگ برتر قرار دارد ، گواردیولا گفت که او از کیفیت آنها با خبر است و آنها را بسیار تحسین می کند و هشدار داد که در انتظار آزمایش سختی است.

 

“فقط من می توانم به شما اطمینان دهم ، برنلی بارها در این موقعیت بود و همیشه زنده می ماند. چرا؟ زیرا آنها هرگز تسلیم نمی شوند. به همین دلیل شان دایچ یک مدیر عالی است. “”او به طریقی خاص بازی می کند و در نحوه انجام آن یک ماشین است. من یک طرفدار بزرگ او هستم. او به اصول خود پایبند است. به همین دلیل است که آنها مدت زیادی در لیگ هستند و به عقیده من او سه یا چهار سال دیگر قرارداد جدیدی می گیرد. آنها هرگز تسلیم نمی شوند.آنها به آنفیلد می روند و می توانند برنده شوند ، امارات و می توانند برنده شوند. آنها قلب ، اشتیاق و شخصیتی دارند که مطمئنم شان و کادرفنی به بازیکنان می دهند. این از همه مهمتر است”برخی از تیم ها شروع به افت می کنند ، آنها قطعاً سقوط می کنند. آنها نمی مانند و می مانند و می جنگند. شاید ما نتایج خوبی را در برابر آنها بدست آوردیم زیرا من مراقب بودم. من به مهارت های آنها توجه زیادی می کنم.این پیامی است که من امروز به بازیکنان می دهم و امیدوارم آنها بازی را درک کنند. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید