| |

مصاحبه مفصل کلوپ قبل از بازی لیورپول و پورتو در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱/۲۲

به گزارش فوتبال۷۲۴ یورگن کلوپ تاکید می کند که پیروزی های قاطع لیورپول در دو بازی قبلی آنها به پورتو بی اهمیت است زیرا آنها سه شنبه شب بار دیگر به مصاف پرتغال رفتند.

قرمزها پورتو را در مرحله حذفی لیگ قهرمانان در هر دو تیم 2018 و 2019 شکست دادند و به ترتیب 5 بر صفر و 4-1 برنده پیروزی در ورزشگاه دو دراگائو شدند.

این بار ، آنها در مرحله گروهی با هم دیدار می کنند و مردان کلوپ درصدد هستند تا نتیجه 3-2 مقابل میلان را در اوایل ماه جاری به دست آورند.

 

کلوپ درباره نگرانی در مورد عملکرد دفاعی لیورپول در برنتفورد در روز شنبه 🔻

این چندان نگران کننده نیست زیرا من فکر نمی کنم شما باید این چیزها را بزرگتر از آنچه هست نشان دهید ، اما ما باید واکنشی نشان دهیم ، این مسلم است. من فکر می کنم پیروزی در یک بازی فوتبال وقتی دفاع نمی کنید ، این کاری است که ما انجام دادیم. من می دانم که از نظر عموم همیشه اینطور است که ما فقط در مورد آخرین خط صحبت می کنیم ، اما این تنها مشکل نبود. ما به طور کلی در دفاع خود مشکل داشتیم و به همین دلیل برنتفورد مشکلاتی را برای ما ایجاد کرد. این خوب نیست. پورتو تیم متفاوتی است بدیهی است که سبک متفاوتی را بازی می کند اما مستقیم نیز به میدان می رود و به توپ های دوم نیز می پردازد. ما مطمئناً باید در آن بخش پیشرفت کنیم ، اما اکنون زمان نگرانی نیست. ما به طور واضح در مورد آن صحبت کردیم و می دانیم که نمی توانیم چنین کاری را انجام دهیم ، بنابراین من فکر می کنم ما آن را مرتب کردیم و باید فردا این را نشان دهیم .

شما انتظار دارید تیم پورتو چقدر متفاوت از تیم های 2018 و 2019 باشد ؟🔻

 

پورتو همیشه تغییر می کند زیرا بدیهی است که بازیکنانی مسروند و بازیکنانی وارد می شوند. هنوز همان مربی است. این به هیچ وجه یک مزیت نیست که ما در دو بازی گذشته در آنجا پیروز شدیم ، مطلقا نه ، زیرا شما فقط باید در موقعیت حریف به خودتان فکر کنید – اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که مطمئن شوید موارد مشابه دیگر تکرار نخواهد شد. بنابراین این کار را برای ما آسان نمی کند. اما این در مورد آن نیست ، ما اینطور نیستیم ، ما به دو بازی گذشته ای که آنجا انجام دادیم فکر نمی کنیم ، ما به این بازی فکر می کنیم. آنها بدیهی است که فرصت های متفاوتی برای شروع دارند ، از نظر خط ، از نظر سیستم ، و ما باید خود را برای آن آماده کنیم. معمولاً آنها 4-4-2 بازی می کنند ، اما در لحظاتی به 4-5-1 تغییر کردند. آنها به وضوح می توانند با دو مهاجم بازی کنند ، که تفاوت است ، یا با کرونا به عنوان وینگر یا مدافع کناری بازی کنند. آنها گزینه های مختلفی دارند و ما باید برای آن آماده باشیم. اما این برنامه است ما زمان زیادی نداریم. فردا ما واقعاً نمی توانیم آنجا تمرین کنیم زیرا همه مردم پورتو هنوز پرتغالی هستند ، بنابراین ما واقعاً نمی توانیم این کار را انجام دهیم – حتی زمانی که در بوآویستا یا هر کجا تمرین می کنیم – اطلاعات فاش می شود. بنابراین ، فردا صبح نمی توانیم شکل یا چیزی شبیه به آن را انجام دهیم. ما باید همه کارها را امروز در نسخه سبک انجام دهیم و مطمئن شویم که فردا آماده ایم.

در‌مورد ۹ گل در دو بازی قبل با پورتو 🔻

آخرین باری که به آنجا آمدیم قبلاً به بازی فکر نمی کردیم ، زمانی که آنجا 4-1 پیروز شدیم. چون معنی نداره همه ما می دانیم که اکثر بازی ها می توانند به هر صورت پیش بروند ، این طور است. لحظات تعیین کننده ای در بازی وجود دارد که باید گلزنی کنید. اگر گل نخورید اما آنها در لحظه تعیین کننده گلزنی کنند … بله ، ما خوب بودیم ، خوب بودیم ، همه چیز واضح است ، اما آنها یک تیم برتر هستند . آنها سال به سال راهی لیگ قهرمانان می شوند ، آنها همیشه در لیگ پرتغال اول یا دوم هستند ، این یک تیم برتر است. این همان چیزی است که ما برای آن آماده می شویم ، نه برای تیمی که در گذشته شکست می دادیم. به همین دلیل است که برای ما گفتم این یک مزیت نیست. البته برای آنها مطمئناً دلیل دیگری برای ایجاد انگیزه در بالاترین سطح است. این وضعیت است ، ما نمی توانیم آن را تغییر دهیم ، من هنوز خوشحالم که وقتی آنجا بودیم بازی ها را بردیم. اما ما فکر نمی کنیم که این بازی را در نیمه راه یا هر چیزی دیگر برده ایم. ما می دانیم که مشکل خواهد بود.

با پیروزی سه شنبه شب لیورپول در صدر گروه قرار می گیرد نظر شما چیست🔻

 

شمارش نکاتی که شما قبلاً ندارید ، من واقعاً هرگز این کار را نکرده ام ، آن را نمی فهمم ، نمی دانم چگونه کار می کند. بدیهی است که این گروه سخت است و ما نباید وقت خود را برای کسب حداکثر امتیاز تلف کنیم. اما این معنی ندارد. بازی اتلتیکو-پورتو ، که ما به وضوح تماشا کردیم ، بازی سختی بود. اگر یک تیم مستحق قهرمانی بود ، این پورتو بود. این چیزهای زیادی می گوید ، قهرمانان اسپانیا – مطمئن نیستند که در حال حاضر در صدر جدول هستند ، شاید نه – این چیزهای زیادی می گوید و این تیمی است که فردا با آن روبرو هستیم ، نه تیمی که بتوانیم قبل از کار برای آنها امتیاز بگیریم ، اصلا. ما در حال حاضر به اندازه کافی در این مسابقات به این نتیجه رسیده ایم که می دانیم نمی توانید قبل از بازی یک بازی را ببرید ، باید در بازی آماده باشید.

در مورد اولین سال حضور دیوگو جوتا در باشگاه🔻

او بازیکن فوق العاده ای است ، واقعاً خوشحالیم که با او قرارداد بستیم. صادقانه بگویم ، او واقعا شخصیتی قوی است – قبل از ملاقات با آن شخص نمی توانید از آن مطلع شوید. او واقعاً مردی بسیار بالغ است ، بنابراین کار با او واقعاً لذت بخش است. ما هر از گاهی در مورد آن صحبت می کردیم – بهبود ما آسان نیست. اما دیوگو قطعاً این کار را کرد. گلهای مهم زده شده ، درواقع بازیکنی است که برای سبک ما ساخته شده است: بسیار شدید ، از نظر فنی خوب ، واقعا سریع ، خوب در هوا ، هر دو پا واقعا خوب. بنابراین ، دیوگو بسته بسیار جالبی است و من واقعاً خوشحالم که آن را دیدیم و توانستیم انتقال را محقق کنیم. این خیلی به ما کمک کرد. سال اول بدیهی است که به دلیل مصدومیتی که در میدتیلند دریافت کرد ، کاملاً عاری از هیچ مشکلی نبود. اما وقتی در دسترس بود ، وقتی آماده بود ، همیشه خیلی به ما کمک می کرد.

 

در مورد آخرین اخبار تناسب اندام و تیمی که به پرتغال سفر می کند🔻

 

یکی از بزرگاش. یک تیم بزرگ سفر خواهد کرد ، ما 23 بازیکن همراه خود داریم. به نظر می رسد جدا از آسیب های طولانی مدت ، همه آنها وارد شده اند. بنابراین بجز تیاگو و هاروی ، بقیه در دسترس است. اما ما یکی بیش از حد داریم ، ما باید در مورد آن تصمیم بگیریم ، چه کسی اینجا تمرین خواهد کرد و چه کسی با ما خواهد آمد. اما در حال حاضر نگرانی جدیدی وجود ندارد ، امیدوارم به همین شکل باقی بماند.

 

درباره کورتیس جونز و اینکه چگونه می تواند “گام بعدی را بردار” 🔻

 

بازی آخر ، بازی برنتفورد ، واقعاً مثال خوبی است. این چنین است که کورتیس باید بازی کند ، آن هم ثابت. همینطوریه. او از نظر دفاعی واقعاً خوب بود ، توپ های مهمی را به دست آورد. از نظر تهاجمی ، او تقریباً در همه چیز دخیل بود ، یک گل فوق العاده به ثمر رساند. او می توانست دقیقاً همان گل را با پای چپ خود به ثمر برساند ، که باعث می شود واقعاً خاص باشد. اینگونه بازی کنید و بهتر است بدیهی است و همه چیز خوب است ، این وضعیت است. در خط میانی ، این لحظات واقعاً نادر که همه آنها مناسب هستند ، باید چند تصمیم بگیرم. و این در مورد بازیکنانی است که در سه یا چهار نفر یا هر چیز دیگر دخیل هستند ، چند هافبک ما در صف قرار می گیرند. و فقط در جلسات آموزشی می توانید این کار را انجام دهید. انتقادی نیست حتی وقتی واقعاً در تمرین بسیار خوب هستید ، برای اینکه یکی از سه نفر من باشید ، باید به ویژه خوب باشید. از آنجا که من کاملاً باز هستم ، هیچ هفته ای را شروع نمی کنم و فکر می کنم ، “من از قبل می دانم که ما در برابر آنها و آنها چه خواهیم کرد.” چند جلسه ای که برگزار کردیم ، من واقعاً جزئیات را تماشا می کنم و سپس درباره بازیکنان تصمیم میگیرم. این کار چندان دشوار نیست ، اما اگر بخواهید از قبل تصمیم بگیرید دشوار است. این کاری است که کرتیس باید انجام دهد و او این کار را انجام می دهد. گاهی اوقات تصمیمات هنوز علیه او بود – نه همراه او و به نفع بازیکن دیگر.. اما اجراهایی مانند آخرین مورد مطمئناً به زمان بازی بیشتر کمک می کند.

کاپیتانها ی تیم 🔻

ما سه نفر [که] ماندیم و سپس بازیکنان به سه نفر دیگر رای دادند. این سه نفر به وضوح هندرسون ، میلی و ویرجیل هستند. سپس بیشترین رای بعدی به دست آمد: ترنت ، روبو و آلیسون بکر. از آنجا که بدیهی است ما سال گذشته مشکلی داشتیم که هر از گاهی بازیکنان نمی توانستند بازی کنند ، دیگر هیچ یک از کاپیتانعا در دسترس نبودند. بنابراین من فکر کردم منطقی است که این گروه را کمی افزایش دهیم ، این همان کاری است که ما انجام دادیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید