| | |

مصاحبه مفصل یولیان ناگلزمن در‌کنار تایلر آدامز در استانه دیدار با لیورپول

به گزارش فوتبال۷۲۴ در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مرحله ۱/۸نهایی دور‌ برگشت دو تیم لایپزیگ و لیورپول به مصاف یکدیگر می‌روند
لیورپول در دیدار رفت ۲_۰لایپزیگ را شکست داده است

تایلر ادامز هافبک جوان لایپزیگ به همراه یولیان ناگلزمن در‌کنفرانس مطبوعاتی قبل بازی شرکت کردند
در ابتدا ادامز گفت 🔻

 

بیشتر اوقات من از مربی راهنماهیی می گرفتم و سعی می کردم هرچه بیشتر از این فرصت استفاده کنم و بیشترین تأثیر را روی عملکرد تیم خود داشته باشم. ما کیفیت فوق العاده ای در پستهای مختلف داریم ، در واقع می توانیم ترکیب شروع را هر آخر هفته کاملا تعویض کنیم.

درباره لیورپول 🔻

حتی اگر آخرین نتایج در لیگ برای لیورپول کاملاً راضی کننده نباشد ، بازهم آنها قوی هستند. قطعاً نباید آنها را دست کم بگیرید. همیشه در اوج بودن و به خصوص ماندن در آنجا آسان نیست – حتی برای لیورپول.

ما حتی اگر عملکردمان در چند هفته گذشته خوب بوده باشد و اعتماد به نفس زیادی کسب کرده باشیم ، همچنان باید مراقب باشیم. کار سختی خواهد بود تک تک بازیکنان باید به حد مطلوب خود برسند تا بتوانیم پیشرفت کنیم. ما در بازی رفت توانستیم موقعیت های خوبی ایجاد کنیم ، باید از آنها استفاده کنیم و چهارشنبه گل بزنیم.

 

جولیان ناگلزمن در ادامه گفت 🔻

 

با اتمام تمرینات نهایی خود در لایپزیگ ، می توانیم چند تمرین در بوداپست انجام دهیم و از زمان به طور موثرتری برای تمرکز بر روی بازی مهم استفاده کنیم. این اساساً در مورد این واقعیت است که ما از قبل استادیوم را می شناسیم.

 

انعطاف پذیری و اعتماد به خط حمله 🔻

به عنوان مربی ، همیشه خوب است که چندین گزینه برای تنظیم تیم خود داشته باشید. من بسیار خوشحالم که بخش تهاجمی ما بهتر و بهتر می شود و این نیز اکنون بسیار مفید است که ما سعی می کنیم با نتیجه بازی رفت 2-0 مقابل لیورپول بازهم نتیجه بگیریم.

درباره پولسن 🔻

کیفیت یوسف پولسن در حال حاضر دقیقاً مانند کیفیت سه هفته پیش است. با این حال ، بازی با اعتماد به نفس مطلوب راحت تر است و یوسی در زمین و همچنین الکس سرلوث و هی چان هوانگ از آن تاثیر می گیرد.

ترکیب تیم 🔻

بازیکنان من می دانند که بسیاری از اتفاقات دیوانه وار در فوتبال اتفاق افتاده است و شما می توانید نتایج را جبران کنیم ، ما قبلا این موضوع را ثابت کردیم. با این حال ، ما همچنین می دانیم که انجام آن در بازی برگشت برابر لیورپول یک کار بسیار دشوار خواهد بود. ما فقط روی مسابقه پیش رو در لیگ قهرمانان تمرکز داریم و بازی رفت 2-0 فراموش می‌کنیم.
البته اگر بتوانیم از پس آن برآییم ، چیزی خارق العاده و فوق العاده زیبا خواهد بود. ما در آخرین فصل لیگ قهرمانان اروپا بازی های بزرگی انجام دادیم و چهارشنبه نیز آن را امتحان خواهیم کرد. ما باید با ترکیبی از قدرت و فروتنی به بازی نزدیک شویم – این تعیین کننده خواهد بود. مطمئناً اجرای این وظیفه آسان نخواهد بود و ما قادر به انجام اشتباهاتی مشابه اشتباهات بازی رفت نیستیم. ما همه توان را بکار می‌بریم و بهترین های خود را به زمین می آوریم و با یک نگرش رقابتی ، می خواهیم یک بازی عالی ارائه دهیم.

نقاط قوت لیورپول 🔻

لیورپول یک تیم کاملاً کلاس جهانی است و دارای یک مربی کاملاً کلاس جهانی است که قبلاً هم در بحران های این باشگاه عالی عمل کرده است. LFC هنوز موقعیت های خوبی از بازی ایجاد می کند ، فقط خونسردی چیزی است که آنها در حال حاضر در لیگ کم دارند.

لحظاتی وجود دارد که لیورپول در یک خط طولی دفاع می کند ، اما لحظاتی نیز وجود دارد که در خطوط حمله هستند ،بستگی به روند بازی و شرایط دارد. می دانیم که تیم یورگن کلوپ در حال حاضر به دلیل مصدومیت عمدتاً با غیبت های بازیکنان دفاعی دست و پنجه نرم می کند. این در مورد کنترل فضای پشت هافبک خواهد بود. تیمی که از این بهتر بهره برداری و پیاده سازی کند نیز موفق تر از تیم دیگر خواهد بود.

درباره خصوصیات امیل فورسبرگ و کریستو انکونکو🔻

امیل فورسبرگ با داشتن تجربیات فراوان ، تأثیر بسزایی در تیم اعم از ملی و باشگاهی دارد. با کیفیتش در یک سوم دفاعب حریف ، او همیشه می تواند در مورد بازی ها تصمیم گرینده باشد. اخیراً او یک گل به گلادباخ زد و با یک پایان بسیار خوب مقابل فرایبورگ گلزنی کرد. او خوب تمرین کرده و به دلیل تکنیک و نحوه حرکتش بین خطوط ، همیشه کیفیت بهتری را به زمین می آورد.
کریستوفر نکونکو در حال پیشرفت است. او شش ماه پس از انتقال به لایپزیگ فوق العاده بازی کرد ، اما در نیم فصل دوم اوضاع چندان خوب پیش نرفت. او سرعت فوق العاده ای دارد ، ذکاوت زیادی دارد و گل زنی خوبی هم دارد و ک آوردن این خصوصیات به داخل زمین همیشه مهم است. نکته اصلی ، کارآیی اقدامات بی شک قدرتمند وی است. وی در حال حاضر در حال پیشرفت نسبت به شش ماه اول حضور در لایپزیگ است. اگر او در فرم عالی باشد و بداند برای نتیجه بازی می کند ، حتی بهتر خواهد شد. وی مجاز است تا چند هفته آینده به این روش فوتبال را ادامه دهد.

نوع مربیگری پرشور :🔻

من خودم را مربی فعال می نامم. این وظیفه من است و از نظر احساسی نمی توانم این کار را انجام ندهم زیرا با علاقه زیادی در کنار زمین هستم. به نظر من این یک احساس خاص به مربی می دهد. من همچنین معتقدم اگر من می خواهم بازیکنانم ذهنیت کاملاً برنده ای در زمین داشته باشند ، پس من هم باید این کاریزما را در حاشیه ایجاد کنم

صندلیهای خالی در استادیوم ها:🔻

همه ما باید به صندلی های خالی استادیوم عادت کنیم ، فعلا چاره ای نداریم. اما مطمئناً بازی در مقابل هواداران بسیار زیباتر است.ما هواداران خود را از دست می دهیم. من ترجیح می دادم بسیاری از لحظات احساسی را در کنار آنها تجربه کنم ، مانند بازی مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ ، با هوادارانمان ، فقط به این دلیل که همه چیز را بسیار احساسی و زیبا می کند. ما واقعاً منتظر لحظه ای هستیم که هواداران بتوانند به ورزشگاه برگردند ، زیرا این همان چیزی است که فوتبال دارد.

بازیکنان🔻

مدافع چپ مارسل هلستنبرگ و کاپیتان مارسل سابیتزر پس از مصدومیت این هفته به تمرین تیم بازگشتند و برای بازی در لیگ قهرمانان در دسترس هستند

بازی برگشت در بوداپست برای آنجلینو (آسیب عضلانی) هنوز خیلی زود است – او اخیراً به صورت انفرادی تمرین کرده است.

عمل ویلی اوربان به خوبی پیش رفت. او آتل مخصوصی گرفت که می توانست با آن بازی کند. در طول تمرین یا فعال سازی نهایی ، در مورد اینکه او برای بازی لیورپول در دسترس است تصمیم گیری می شود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید