| |

مصاحبه مودریچ قبل از بازی رئال‌مادرید و لیورپول لیگ قهرمانان ۲۰۲۰/۲۱

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم لیورپول و رئال‌مادرید در دیدار برگشت مرحله۱/۴نهایی لیگ قهرمانان اروپا دور برگشت به مصاف یکدیگر می‌روند.نتیجه دیدار رفت دو تیم ۳_۱به سود رئال مادرید به پایان رسید

مودریچ قبل از بازی در کنفرانس خبری شرکت کرد

مودریچ درباره بازی 🔻

“مسابقه فردا بسیار دشوار خواهد بود. ما باید تا سطح بالا برویم و لازم است که به شدت وارد شویم و آنچه در بازی رفت رخ داده را تکرار کنیم.”

مودریچ درباره تیم 🔻

“ما خوب هستیم ، بازیکنان خوبی داریم. درست است که مصدومیت های زیادی داریم ، اما 8-9 ماه گذشته است و ما کاملاً کار می کنیم. اکنون زمان رقابت است که باید برای همه چیز تلاش کنیم. ما نمی توانیم شکایت کنیم مخصوصا از خستگی در این مرحله. امیدواریم که “این تلاش به ما کمک می کند تا به چیزهای بهتری برسیم.”

مودریچ درباره وازکز🔻

“وازکز؟ او در شرایط شگفت انگیزی بود و کمک زیادی به تیم کرد. مصدومیت او روی ما تأثیر می گذارد. امیدواریم که او سریع بهبود یابد.”
“مصدومیت ها باعث اتحاد ما می شوند ، زیرا آنها به ما می فهمانند که به بالاترین سطح از همه بازیکنان نیاز داریم. مصدومیت ها بخشی از این بازی هستند ، بنابراین ما شکایت نمی کنیم.”

مودریچ درباره توپ طلا 🔻

“توپ طلا؟ من قصد ندارم به چنین موضوعی بپردازم. من از عملکردم و کارهایی که برای تیم انجام می دهم خوشحالم. احساس خوبی دارم.”

مودریچ درباره امباپه به رئال مادرید🔻

 

من نمی دانم چه بگویم ، اخبار زیادی در مورد اینکه چه کسی خواهد آمد و چه کسی خواهد رفت ، وجود دارد ، من نمی توانم در این کار دخالت کنم ، او بازیکن بزرگی است و نشان داده است. ما همیشه از بزرگان اینجا در رئال مادرید استقبال کنید ، و خواهیم دید که در این سال چه اتفاقی می افتد “.

مودریچ درباره كروس🔻

او یكی از بازیکنانی است كه وقتی با او بازی می كنم احساس راحتی می كنم. من خیلی دوست دارم با او بازی كنم. من از همراه او بودن لذت می برم. ما خیلی خوب همدیگر را می فهمیم ، و خواهیم دید كه تا كی همچنان از آنچه با هم ارائه می دهیم لذت ببریم. “

مودریچ درباره تاکتیک تیمی 🔻

“ما باید خوب دفاع کنیم و سپس به صورت تیمی حمله کنیم.”

مودریچ درباره تمدید قرارداد 🔻

طبق معمول ، این روند به خوبی پیش می رود. من همیشه می گفتم که می خواهم اینجا را ادامه دهم و امیدوارم که ادامه دهم ، نمی توانم بیشتر بگویم.”

مودریچ درباره بهترین نفرات در خط هافبک (مودریچ ، کروس ، کاسمیرو)🔻

ما از آنچه می شنویم خوشحال و افتخار می کنیم ، ما به طور شگفت انگیزی یکدیگر را درک می کنیم.”

مودریچ درباره “اعتراضات پیکه🔻

هیچ ادعایی نمی تواند تاریخ با ارزش ما را لکه‌دار کند. همیشه اعتراض هایی وجود دارد. ما بهترین تیم جهان هستیم و آنها هرگز چهره ما را لکه دار نمی کنند.”

 

مودریچ درباره پرز🔻

اول از همه ، من به او تبریک می گویم. مطمئن هستم که او می خواهد دوباره تیم بزرگی بسازد ، حتی اگر ما هم باشیم ، او همیشه کارهای بزرگی برای این باشگاه انجام می دهد و ادامه خواهد داد.”

مودریچ درباره بازی در برابر لیورپول بدون هوادار🔻

صادقانه بگویم ، من بازی با مخاطب را ترجیح می دهم ، زیرا من چندین بار در اینجا بازی کرده ام و جو عالی بود. ما می خواهیم برای هواداران بازی کنیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید