نیمار بایرن مونیخ
| | | | | | |

مصاحبه نیمار و گالتیه قبل از بازی پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲/۲۳

فوتبال۷۲۴ – نیمار قبل از پذیرایی پاری‌سن‌ژرمن از بایرن مونیخ فردا در پارک دو پرنس برای بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی، کریستوف گالتیه را در کنفرانس خبری همراهی کرد. این بازیکن برزیلی اعتراف کرده است که او و مارکینیوس پس از شکست مقابل بایرن با لوئیز کامپوس مشاجره کردند.

نیما انتظار بهترین PSG را برای دیدار فردا دارد و به تیمش اعتماد دارد. کریستوف گالتیه نیز به نوبه خود شخصیت گروه خود را در این نوع مسابقات برجسته می کند و فاش می کند که فردا تصمیم خواهند گرفت که امباپه به عنوان استارت یا از روی نیمکت شروع کند.

اولین نفری که صحبت کرد نیمار بود:

اینکه او خودش را در فرم می بیند و آیا انتقادات را درک می کند:

من از نظر روحی و جسمی احساس بسیار خوبی دارم. بازی هایی بوده است که همه چیز خوب پیش نرفته است و اگرچه تلاش کرده ایم ولی نتیجه نداده است. من می دانم که چگونه این اتفاق می افتد. انتقاد بجاست و هرکسی فوتبال را جور دیگری می بیند، هرکس دیدگاه خود را دارد و من به آن احترام می گذارم. من فوتبالم را بازی می کنم و تا پایان فصل تمام تلاشم را برای باشگاه و تیم انجام می دهم.

پاری سن ژرمن، همیشه در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده:

نه، هر بازی داستانی دارد. واضح است که این هدف بزرگ ماست. درست است که ما کمی جزییات را فراموش کرده ایم، اما این بخشی از فوتبال است. لیگ قهرمانان مانند آن است. جام جهانی با اشتباهات کمتری به دست می‌آید. ما برای اجتناب از آن آماده می‌شویم، اینجا نیستیم که قدم بزنیم. ما از جام حذفی حذف شده‌ایم و غمگین هستیم. باید اشتباهات را تجزیه و تحلیل کنیم و پیشرفت کنیم. ما می دانیم که باید چه کار برای پیروزی مقابل بایرن انجام دهیم.

جو رختکن و درگیری او با لوئیس کامپوس، اگر درست باشد:

کمی بحث شد، ما به توافق نرسیدیم. دعوا کرده ایم اما همیشه اتفاق می افتد. من با دوست دخترم هم بحث می کنم و با هم ادامه می دهیم. فوتبال همیشه آرام نیست، گاهی برای پیشرفت بحث می کنید، درست است که ما خوب نبوده ایم و پاری سن ژرمن به برنده شدن عادت نکرده است. مشاجره بخشی از فوتبال است و به ما کمک کرده است بدانیم هر یک از ما چه فکری می کنیم. سال ششم است که من اینجا هستم و همیشه شایعاتی وجود دارد، گاهی اوقات بدخواهانه. نمی دانم چه بگویم، من مسئول آن نیستم. من یک ورزشکار هستم و این چیزها می تواند تأثیر بگذارد، اما ما نمی توانیم هر چیزی را که از بیرون می آید درمان کنیم. کمی ناراحت کننده است چون باید این چیزها بین ما بماند، نباید بیرون درز کند، چون روز به روز است و باید با هم برویم، وقتی اخبار از رختکن بیرون می‌آید ما را اذیت می‌کند، اما سخت است بدانیم چگونه بیرون می‌آید. درست است و در موارد دیگر اینطور نیست.

همجنس گرایی به رسمیت شناخته :

تعصب، نژادپرستی یا همجنس هراسی باید ناپدید شوند. ما آزادیم که هر کاری می خواهیم انجام دهیم. هر انسانی باید آزاد باشد تا آنچه را که می خواهد باشد انتخاب کند و ما نمی توانیم بر خلاف عقاید آنها برویم.

درباره امباپه!؟

کیلیان بازیکن بسیار مهمی برای ما است. او بازیکن بزرگی است. امیدوارم چند دقیقه بازی کند. او به من می گوید که خوب است، احساس خوبی دارد. این نشانه خوبی است!

درباره رویارویی با بایرن

البته، بازی فردا برای ما بسیار مهم است. ما در حال آماده سازی هستیم. می دانیم که چقدر سخت خواهد بود، اما من مطمئن هستم که تیم خوب کار خواهد کرد. من دوست دارم این بازی های بزرگ را مقابل تیم های بزرگ انجام دهم. این زمانی که بازیکنان باکیفیت باید بیرون بیایند. ما سخت کار می کنیم تا فردا یک عملکرد عالی داشته باشیم.

در مورد سطح پاری سن ژرمن!؟️

من هیچ توضیحی ندارم. فکر می کنم این اتفاق برای همه باشگاه ها در مواقع مشکل می افتد. به عنوان یک تیم باید متحد و متمرکز باشیم. ما می دانیم که کمبودهایی وجود دارد، اما می خواهیم پیشرفت کنیم و بهترین ها را نشان دهیم.

سپس کریستوف گالتیه صحبت کرد:

چگونه او در این لحظه زندگی می کند:

باخت در جام حذفی غم انگیز است، ما همه در ارتباط هستیم و در حال تجزیه و تحلیل هستیم. ما به دنبال بهترین راه هستیم تا بهترین عملکردمان را بدهیم. من فشار روی خودم را درک می کنم و به آنچه گفته می شود احترام می گذارم. می دانم. که بازیکنان من در این بازی ها رشد کنند و حداکثر کار را انجام دهند.

امباپه در لیست و اینکه آیا او آماده شروع میکند:

دیروز او این کار را به صورت انفرادی انجام داد و امروز با گروه تمرین کرد. فکر نمی کردم او دیروز به تنهایی تمرین کند. هنوز مطمئن نیستم که آیا او در لیست یازده نفر اصلی خواهد بود یا خیر. فردا صبح او را خواهیم دید. همچنین با پزشکان صحبت خواهیم کرد. کیلیان برای قرار گرفتن در لیست کار باورنکردنی انجام داده است. او روی نیمکت نیست تا تیم ترسناک باشد او برای بازی روی نیمکت است.

بایرن به عنوان تیم با احتمال بالای قهرمانی:

نه، من شانس پیروزی را 50 درصد می بینم. این یک بازی لیگ قهرمانان است و بازیکنان من تجربه این بازی ها را دارند. ما می دانیم که بایرن لحظات سختی را پشت سر گذاشته است و این مورد ما نیست. اما من فردا یک گروه دیگر دارم که نسبت به مسابقات قبلی کامل شده است.

ناامیدی بازیکنان:

در حال حاضر باید آرام باشیم، اگرچه باید ناراحتی خود را نیز از بین ببریم. هر بازیکنی متفاوت است، باید به آنها گوش دهید، ناامیدی نسبت به دو شکست اخیر وجود دارد. ما با همه ملاقات کرده ایم. ما به همدیگر گوش داده‌ایم، اما واضح است که شما باید ناامیدی را نیز از بین ببرید. “من ناامیدی آنها را درک می کنم، اما می دانم که فردا با ما نخواهند بود. برخی از بازیکنان به استقبال آنها رفتند و برخی دیگر پس از باخت در جام حذفی ناراحت شدند، اما آنها باید درک کنند که بازیکنان من نیز ناامید شده اند و ترجیح داده اند مستقیماً به رختکن بروند.

درباره ناگلزمن!؟

او مربی جوانی است، اما شروع به کسب تجربه کرده است. او بسیار در حال تکامل است. ما بایرن مونیخ و نقاط قوت و ضعف آن را مطالعه کردیم. اما بازی فوتبال در درجه اول مربی نیست. بازیکنان نفرات اصلی هستند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید