| | |

مصاحبه هانسی فلیک سرمربی مانشافت درباره لیست تیم ملی با وبسایت رسمی فدراسیون و سایت فرانکفورتر آلمانیه

در مورد اولین دعوت از انمچا :

«چیزی که من واقعا در مورد او دوست دارم اینست که او بسیار فعال است و می تواند توپ را بتنهایی حفظ کند. او کنترل توپ خوبی دارد و می تواند دریبل بزند. او همچنین در مقابل سالزبورگ نشان داده است که می تواند گلزنی کند که برای یک مهاجم مرکزی بسیار مهم است.»

Image

در مورد دعوت دوباره برانت و دراکسلر :

«ما متقاعد شده‌ایم که هر دو بازیکن از ویژگی‌های فوتبالی خوبی برخوردارند. آنها می‌توانند به تیم کمک کنند و ما می‌خواهیم آنها را در تمرینات ببینیم. من با هر دوی آنها صحبت کرده‌ام و انتظار دارم که آنها دقیقا همان چیزی که در باشگاه های خود انجام می دهند، را نشان می دهند.»

Image

در مورد اینکه چرا او 4 دروازه بان را دعوت کرده است:

«کوین تراپ در چند هفته گذشته عملکرد خوبی از خود نشان داده است. ما می خواستیم همه آنها را در کنار هم داشته باشیم تا آنها را در تمرین ببینیم و ایده بگیریم. ما امسال کوین تراپ را دوباره در جمع خود داریم زیرا او به سادگی سزاوار آن بود.»

Image

در مورد دفاع از کیمیش :

«من واکسینه شده‌ام و از روی اعتقاد از کمپین واکسیناسیون فدراسیون حمایت کردم. اگر هر بازیکنی واکسینه شود، ایده‌آل خواهد بود. اما از نظر من، وقتی به مردم توهین می‌شود و در گوشه ای قرار می‌گیرند که به آنجا تعلق ندراند، از خط قرمز من رد شده است.

با وجود اینکه “یو” واکسینه نشده است، اما منکر وجود کووید نیست. او افکار متفاوت ندارد و دچار توهم توطئه نیست. هر کسی که “یو” را می شناسد می داند که او چگونه انسانی است. او همه چیز را زیر سوال می برد؛ بسیار اهل توجه است، همیشه می خواهد همه روابط متقابل را بداند و درک کند.»

بعضی وقت ها طول می کشد تا بالاخره نظرش را شکل دهد. او هنوز چند علامت سوال دارد، زیرا می خواهد همه چیز را دقیقا بداند.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید