| | | |

مصاحبه هانسی فلیک پیش از بازی بایرن مونیخ و دوسلدورف

فوتبال724– بایرن مونیخ این هفته به مصاف دوسلدورف می رود. هانسی فلیک در مورد این بازی، شرایط تیم و مصدومان بایرن به خبرنگاران پاسخ داد.

هانسی فلیک در مورد یوپ هاینکس:

شما با افراد زیادی ملاقات می کنید که شما از آنها الهام می گیرید و یوپ هاینکس این کار را انجام داد. او مربی من در اینجا بود و بعد از آن ما همیشه با هم ارتباط داشتیم. خوشحالم که ما همیشه در ارتباط بودیم. او مربی نمونه بود.

فلیک درباره مقایسه با هاینكس گفت:

من نمی خواهم خودم را با یوپ هاینكس مقایسه كنم. او در سطح كاملاً متفاوتی است. او سال ها مربی بسیار موفقی بود. من از نوامبر فقط در اینجا هستم. با این وجود همیشه خواندن چنین مقایسه هایی خوب است.

فلیک در مورد دوسلدورف:

آنها بازیسازی را برای حریف بسیار دشوار می کنند. مهم این است که ما به عنوان تیم در زمین عمل کنیم و متمرکز بمانیم، همه باید درگیر شوند. اگر به آنها اجازه دهید تیم دوسلدورف با این توپ هیلی خوب بازی می کند. ما باید آنها را متوقف کنیم.

فلیک اضافه کرد:

تیاگو هنوز آماده نیست، هنوز هم مدتی طول خواهد کشید تا به شرایط بازی بازگردد. من هنوز هم تا فردا وقت دارم تا در مورد ترکیب تیم تصمیم گیری کنم.

فلیک در مورد لیگ قهرمانان اروپا که طبق گفته ها در ماه اوت از سر گرفته می شود:

برای من، بوندسلیگا اولین اولویت است و بعد از آن نیمه نهایی پوکال برابر آینتراخت فرانکفورت. بقیه اخبار حدس و گمان هستند. فکر نمی کنم تا اواسط ژوئن در مورد سی ال تصمیم بگیرند. بنابراین لازم نیست تا آن موقع به آن فکر کنم.

فلیک در مورد لواندوفسکی:

رابرت دقیقاً آمار را می داند که هنوز مقابل دوسلدورف گلزنی نکرده است. همیشه می خواهد گل بزند. برای ما مهم است که ما در شرایط خوبی هستیم و می توانیم فرصت هایی را ایجاد کنیم. اگر پیروز شویم و او گلزنی کند، حتی بهتر خواهد بود.

در مورد قانون پنج تعویض گفت:

این قانون با توجه به شرایط در حال حاضر منطقی است، حتی اگر من از آن زیاد استفاده نکرده باشم.

فلیک در مورد بازیکنان مصدوم گفت:

من فکر می کنم اولین بازیکن تیاگو بر می گردد. کوتینیو قرار است به زودی تمرین با تیم را از سر بگیرد. نیکلاس زوله خوب کار می کند. تولیسو الان احساس بهتری دارد، اما همه قدم به قدم و بدون ریسک ریکاوری خواهندکرد.

فلیک در مورد ماریو گوتزه افزود:

من همیشه با ماریو ارتباط خوبی داشته ام. من نمی توانم قضاوت کنم که پیشرفت اخیر او در دورتموند چگونه بوده است. او یک فوتبالیست با استعداد است. برای او آرزو می کنم که او بدون مصدومیت باقی بماند و از سالهایی که هنوز در پیش دارد استفاده کند و در حرفه خود بهترین درجات را کسب کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید