مصاحبه هربرت هاینر رئیس هیات مدیره تیم بایرن مونیخ

به گزارش فوتبال۷۲۴ هربرت هاینر رئیس هیات مدیره تیم بایرن‌مونیخ در‌ مصاحبه با نشریه اسپورت درباره نکات مختلفی از تیم بایرن صحبت کرد

هربرت هاینر درباره آینده لواندوفسکی گفت 🔻

“لوی می‌داند که همه مسئولان و من از او بسیار قدردانی می‌کنم. ما از داشتن او بسیار خوشحالیم زیرا او یک تضمین مطلق گلزنی و بهترین مهاجم جهان است. اگر او به دوران حرفه‌ای خود در بایرن مونیخ پایان دهد ما خوشحال خواهم شد.او اکنون در مدت کوتاهی دو رکورد (گرد) مولر را شکست. این باعث افتخار اوست. او از گرد بسیار قدردانی می کند. گرد مولر یک نماد بود. اما از طرف دیگر، لوی یک ورزشکار است و می خواهد به این رکوردها دست یابد. او موفق شد و من باید بگویم: چاپو!

هربرت هاینر درباره اتهاماتی مبنی بر اینکه بایرن لایپزیگ را عمداً تضعیف کرده است گفت 🔻

“ما بازیکنان را برای تضعیف حریفانمان نمی خریم، بلکه بر اساس آنچه در پست هایمان نیاز داریم، بازیکن می خریم. امضای قرارداد با اوپامکانو و سابیتزر یک گام منطقی بود. جولیان با آنها کار کرد و آنها را می شناسد. ”
تضعیف لایپزیگ واقعاً هدف ما نبود. ما حریفان دیگری در لیگ قهرمانان و اروپا داریم. ما سعی می کنیم ترکیب خود را به گونه ای تنظیم کنیم که بتوانیم از نظر کمی و کیفی رقابت کنیم – نه تنها در آلمان بلکه در اروپا این مورد وجود دارد

هربرت هاینر درباره ادعای واتزکه درباره بودجه بیشتر بایرن گفت 🔻

“بسیار آسان است که بگوییم: اف سی بایرن پول بیشتری دارد و در نتیجه قهرمان آلمان خواهد شد. ما در گذشته کار فوق العاده خوبی در باشگاه انجام داده ایم، نه فقط با پول، بلکه همچنین با نحوه ترکیب تیم. ”
“بازیکنانی مانند توماس مولر، جمال موسیالا یا استانیسیچ از تیم‌های جوانان ما عبور کردند و با پول کلان به بایرن نیامدند.”

هربرت هاینر درباره علت عدم تمایل بایرن مونیخ در‌گذشته با هالند گفت 🔻

ما بهترین مهاجم جهان را در رابرت لواندوفسکی داریم. من متقاعد شده ام که لواندوفسکی هنوز هم می تواند سال ها در همان سطح بازی کند و خوشحال خواهم شد که او فوتبالش را در اینجا به پایان برساند.”

هربرت هاینر در مورد واکسیناسیون کوید۱۹ گفت 🔻

“البته که ما با بازیکنان صحبت کردیم. با این وجود این تصمیم آزادانه هر فرد است. تا آنجا که من می دانم، همه با شروع نیم فصل دوم واکسینه می شوند، سپس ما از شر ایت مسئله خلاص خواهیم شد.

هربرت هاینر در مورد وضعیت کیمیچ:🔻

“او خوب است. من از پزشکان می شنوم که او هر روز بهتر می شود. او در ابتدای این هفته دوباره معاینه می شود. سپس امیدوارم پس از تعطیلات زمستانی بتواند تمرینات عادی خود را از سر بگیرد. “جاشوا یکی از مهم ترین بازیکنان برای ما است. او از همه حمایت های ما برخوردار است. خوشحالم که او بینش را به دست آورد و به نفع واکسینه شدن تصمیم گرفت.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید