|

مصاحبه هربرت هاینر و کریستین درسن پس از قهرمانی بایرن مونیخ در فصل ۲۰۲۲/۲۳ بوندسلیگا

به گزارش فوتبال۷۲۴ پس از قهرمانی بایرن مونیخ در فصل ۲۰۲۲/۲۳ مدیریت ورزشی و مدیریت عامل تیم اخراج شدند و حالا رییس هیات مدیره با مدیر عامل جدید به سوالات خبرنگاران پاسخ میدهند

هاینر در مورد اخراج الیور کان و حمیدزیچ!! ️

 

🎙”فصل آنطور که ما انتظار داشتیم پیش نرفت. ما با هیات مدیره و هیات نظارت تبادل نظر کردیم. متوجه علائم هشداری شدیم و تصمیم گرفتیم فصل جدید را دوباره شروع کنیم و راه خود را از اولیور کان و حمیدزیچ جدا کنیم. کریستین درسن شرکت را در داخل و خارج می شناسد، فردی بسیار محبوب در بین کارکنان است و دارایی مهمی برای ثبات است. “

 

هاینر در مورد صحبتهایش با الیور کان!!

 

🎙من و اولی هوینس روز پنجشنبه ساعت 11 صبح با الیور تماس گرفتیم. پس از آن، قرار شد روز جمعه دوباره تماس بگیریم. گفتگوی آرام و مفیدی بود و عصر جمعه در هیئت نظارت با یکدیگر ملاقات کردیم. اف سی بایرن خواسته های بسیار بالایی دارد. اگر اوضاع آن طور که ما می خواهیم پیش نرود، باید اقدام کنیم. الیور کان فرد بسیار مورد توجه باشگاه است و ما سخت کار خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که او بخشی از خانواده بایرن باقی خواهد ماند.

 

در مورد زمان اعلام اخراج

 

🎙”زمان مناسبی برای اینگونه اخراج ها وجود ندارد. پس از آخرین روز مسابقات، بازیکنان و مربیان بلافاصله می روند و ما می خواستیم به موقع به آن دو اطلاع دهیم. حسن دوست داشت شخصا از تیم خداحافظی کند. قابل مشاهده است. چگونه فردی مانند حمیدزیچ می تواند به خوبی از عهده آن برآید.”

 

درباره رومنیگه!؟

 

🎙کارل رومنیگه کارهای زیادی برای باشگاه انجام داده است و در دنیای فوتبال اروپا بسیار مورد احترام است. ما تلاش خواهیم کرد تا او را مجدداً به تین اضافه کنیم و آن را در جلسه روز سه شنبه هیئت مدیره تصویب خواهیم کرد و او را در هیئت مدیره قرار خواهیم داد.

 

درباره هوینس!؟

 

من و اولی هوینس 20 سال است که با یکدیگر خیلی خوب کنار آمده ایم، بنابراین همیشه در تماس هستیم. به همین دلیل است که تصمیم گرفتیم با هم گفتگو کنیم، اولی هوینس همیشه مشاور ما خواهد بود، جایگزینی یکی از اعضای هیئت مدیره یک کار روزمره نیست.» البته، ما به دنبال یافتن یک مدیر ورزشی با ویژگی ها و شایستگی های لازم برای رسیدن به بایرن هستیم. ما به دنبال فردی هستیم که تجارت، ورزش را به خوبی درک کند و مهارت های لازم برای مدیریت کارآمد این فعالیت را داشته باشد و در صورت وجود هرگونه پیشرفت جدید در این زمینه را اعلام خواهیم کرد.

درباره عدم گفتن اخراج به بازیکنان!؟

 

🎙ما آگاهانه تصمیم گرفتیم که از قبل به بازیکنان چیزی نگوییم، زیرا می‌خواستیم کاملاً روی جنبه ورزشی تمرکز کنیم. همانطور که بعدا دیدیم، این روش جواب داد

 

در مورد اخراج ناگلزمن

 

🎙پس از تعطیلات زمستانی، عملکردی در خور بایرن مونیخ نداشتیم، نه تنها نتایج راضی کننده نبود، بلکه گاهی اوقات شیوه بازی نیز قابل قبول نبود. همه این موارد باعث شد که این تصمیم را بگیریم

 

درباره توماس توخل!!

 

🎙 “ما کاملاً از توماس توخل مطمئن هستیم، او یکی از بهترین مربیان اروپاست. من روز جمعه با او صحبت کردم و او بسیار فهمیده بود. دلیلی نمی بینم که او به عنوان مربی ادامه ندهد.”

 

درباره مدیرعامل جدید کریستین درسن!؟

 

🎙کریستین باشگاه را در داخل و خارج می شناسد، او در بین کارکنان بسیار محبوب است و دارایی مهمی برای ثبات است. ما بسیار خوشحالیم که توانستیم خدمات او را به عنوان مدیر عامل داشته باشیم. ما به دنبال نامی برای مدیر ورزشی خواهیم بود

ما با کریستین برای مدت قرارداد دو ساله به توافق جدیدی رسیده ایم. من کاملاً متقاعد هستم که به موفقیت های زیادی دست خواهیم یافت. همه ما از این تصمیم بسیار خوشحال بودیم.”

کریستین دریسن مدیرعامل جدید بایرن مونیخ در ادامه به سوالات پاسخ داد:

 

🎙من برنامه زندگی متفاوتی داشتم، اما سالهای خوبی را در اینجا سپری کردم و این یکی از بهترین تصمیمات زندگی من در 10 سال پیش بود. وقتی قلب می تپد، باید به فکر تغییر برنامه باشید. مایلم از تمام اعضای هیئت مدیره برای این فرصت تشکر کنم. در هفته‌های آینده کار سختی خواهیم داشت، اما من برای شروع هیجان‌زده هستم. من 10 سال است که در باشگاه هستم و مانند یک فرد جدید هستم. کار تیمی و همکاری بین همه برای من اهمیت زیادی دارد. این از بالا شروع می شود. وجود یک رابطه نزدیک و متقابل بین هیأت اجرایی و هیئت مدیره که الگوسازی در آن مهم است.»

 

– در مورد امکان انتقال به فدراسیون آلمان⁉️

 

🎙من یکی از اعضای هیئت رئیسه اتحادیه باشگاه‌های بوندسلیگا هستم، در روزهای اخیر صحبت‌های بسیار خوبی با واتزکه داشته‌ام و با هم رابطه خوبی داریم. هاینر از من پرسید که آیا می‌خواهم ریاست هیئت مدیره را بر عهده بگیرم، تصمیم راحت‌تر از آن چیزی بود که انتظار داشتم، با این حال من همچنان در اختیار هیئت رئیسه لیگ خواهم بود.

من کاملاً معتقدم آنچه در زمین اتفاق می افتد نشان دهنده وضعیت کل باشگاه است. اگر مردم از کار خود لذت ببرند و به یکدیگر اعتماد کنند، به عنوان یک تیم عملکرد خوبی خواهند داشت. من به ویژه مأموریت بزرگ خود را در این زمینه انجام می دهم و ارتباط با هواداران برای من لذت خاصی دارد.ما یک تیم هستیم ما تجربه زیادی در ورزش از هیئت مدیره داریم، در حال حاضر مدیر ورزشی نداریم و در این مورد به طور گسترده با رومنیگه دیدار خواهم کرد، فوتبال اساس کار ما است و البته من به عنوان مدیرعامل به درستی مشارکت خواهم کرد. ”

 

 

در مورد رابطه با بوروسیا دورتموند!؟️

 

🎙”رفتار محترمانه ارزشمند است و همچنین در درازمدت سود بیشتری نسبت به درگیری دارد.”

 

درباره صحبت با هاینر

 

🎙من در چند روز گذشته با آقای هاینر زیاد صحبت کرده ام. وقتی فرصتی پیدا می کنید که رئیس هیئت مدیره بزرگترین باشگاه آلمان شوید، این فرصتی غیرقابل جایگزین در زندگی است. بدون فکر کردن برای مدت طولانی، شما بلافاصله پاسخ میدهید بله.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید