|

مصاحبه هوگو لوریس قبل از بازی فرانسه و بلژیگ در لیگ ملتهای اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ هوگو لوریس ، کاپیتان تیم ملی فرانسه گفت که زمان آن رسیده است که فرانسه یورو را پشت سر بگذارد و منتظر بازی پنجشنبه در تورین باشد.

لوریس ، دروازه بان تاتنهام گفت🔻

 

“ترکیب مسابقات ایده خوبی نیست. یورو چند ماه پیش به پایان رسید و اکنون ما در مورد نیمه نهایی لیگ ملت ها صحبت می کنیم.””بازی با تیم قدرتمندی مانند بلژیک شرایط را برای ما بهتر می کند. و اگرچه لیگ ملت ها به اندازه جام جهانی یا یورو مهم نیست ، این یک تورنمنت است که بهترین تیم های اروپا در آن شرکت می کند.”

 

پنجشنبه گذشته ، هیئت حاکمه فوتبال جهان فیفا یک نشست آنلاین با 211 فدراسیون عضو خود در تلاش برای جلب حمایت از ایده دوسالانه جام جهانی برگزار کرد ، اما لوریس گفت که این امر بخشی از جادوی مسابقات را که در حال حاضر برگزار می شود ، از بین می برد.

لوریس گفت 🔻

 

“من فکر می کنم که باید یک تورنمنت بسیار کمیاب باشد ، بنابراین فکر می کنم بازی هر چهار سال یکبار از مسابقات ارزشمند محافظت می کند.”من هر چهار سال یکبار در انتظار مسابقات بزرگ شدم و به عنوان یک بازیکن فکر می کنم این همیشه چیزی است که شما در ذهن دارید. من فکر می کنم این تصمیمی است که باید در مورد بازیکنان ، باشگاه ها و کشورها فکر کرد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید