| |

مصاحبه پوچتینو قبل از بازی پاری‌سن‌ژرمن و رئال‌مادرید در‌ لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ رئال مادرید امروز عصر در لیگ قهرمانان اروپا و مرحله یک‌هشتم نهایی از پاری سن ژرمن در سانتیاگو برنابئو استقبال می کند. حضور در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های برتر اروپا برای مادرید در خطر است و پاری سن ژرمن با پیروزی 1-0 در بازی برگشت در پارک دو پرنس برتری جزئی دارد.

کیلیان امباپه مرد تعیین کننده آن شب بود و در وقت های تلف شده یک گل دراماتیک به ثمر رساند تا تیمش را به برتری برساند. او به دلیل مصدومیتی که در جریان تمرین روز دوشنبه دچار شد، حضورش برای بازی امروز مورد تردید دارد، در حالی که مادرید در آستانه بازی روی امادگی تونی کروس، مردد است.

هر دو تیم با فاصله قابل توجهی در صدر لیگ های خود قرار دارند. مادرید با سویا در لالیگا 8 امتیاز اختلاف دارد در حالی که پاری سن ژرمن 13 امتیاز از نیس در لیگ 1 جلوتر است. رئال‌مادرید شنبه 4-1 رئال سوسیداد را شکست دادند.
پاری‌سن‌ژرمن در همان شب 1-0 به نیس باختند.

در ادامه پوچتینو به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

آیا امباپه را بهترین بازیکن جهان می‌دانید؟🔻 پوچتینو

🎙”مسی با هفت توپ طلا بهترین بازیکن جهان است، پس ما بازیکنان بزرگی داریم و می‌خواهیم بهترین باشیم. فرم کیلیان خود گویای این است. او یکی از این بازیکنان است. باید دید چه کسانی بهترین هستند و چه کسانی بیشتر می درخشند”

پپچتینو درباره مصدومان رئال مادرید 🔻

🎙 “مادرید به دلیل مصدومان و بازیکنان محروم، شیوه بازی خود را تغییر نخواهد داد. فلسفه بازی آنها یکی است. ما همدیگر را خوب می شناسیم، همه بازی های آنها را دیده ایم و آنها بازی ما را دیده اند. بازی شدت در حمله خواهد داشت، ما سعی می کنیم برای کنترل توپ بجنگیم تا از محوطه جریمه خود دور شویم. سعی می کنیم توپ را به خوبی بیرون بیاوریم و سپس برای موقعیت ها فشار بیاوریم. این یک بازی است که می توانیم انتظار داشته باشیم مسائل تاکتیکی بستگی به بازیکنان داخل زمین دارد.”

پوچتینو درباره برداشتن قانون گل زده 🔻

🎙 “این یک قانون است، باید به آن احترام بگذارید. تغییر کرده است. ما در بازی برگشت در خارج از خانه برتری داشتیم، اما من طرفدار عدالت هستم و برابری بیشتری در آنجا وجود دارد.”

 

پوچتینو درباره مادرید 🔻

🎙 “این چیزی است که من در مورد آن صحبت می کردم. رسانه ها در مادرید در مواردب انتخابی صحبت می کنند. ما بازی رفت را بردیم و باید ادامه دهیم. ما به رئال مادرید و بازیکنانش احترام می گذاریم. این تصادفی نیست که این باشگاه 13 قهرمانی را به دست آورد. عناوین لیگ اما ما نمی ترسیم. می دانیم که باید یک بازی جدی و سخت انجام دهیم. این رقابتی است که هر بازیکن، تیم یا باشگاهی دوست دارد برنده شود. ما تلاش خواهیم کرد تا به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کنیم.”

پوچتینودرباره مصدومیت امباپه🔻

🎙”او در تشنج شدید و اغراق‌آمیز زندگی می‌کند. آرامش مطلق داریم، او خوب است. در لحظه ضربه او از درد جیغ کشید و درد داشت. بعد از دو ساعت می‌توانست آرام راه برود. امیدوارم بتواند به خوبی تمرین کند. “ما برای کیلیان آرام هستیم، این واضح است. او با وجود اینکه جوان است بالغ است.

پوچتینو درباره نتیجه گفت :🔻

🎙 “فوتبال بازی برد و باخت است، ما رقیب هستیم، همیشه قبل از مسابقه به چیزهای مثبت فکر می کنیم، فقط می توانیم به موقعیت های مثبت در ذهن خود فکر کنیم. این لیگ قهرمانان است و ما این را می دانیم.”
“بازی سختی خواهد بود. تمرکز مطلق خواهد بود.”

پوچتینو درباره دو دروازبان 🔻

🎙ماه هاست که همین موضوع را توضیح می دهم، من خوش شانس هستم که دو دروازه بان بزرگ دارم و وقتی صحبت از مدیریت به میان می آید، یکی باید بازی کند. این پست دروازه بان است، و یکی ناامید خواهد شد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید