| |

مصاحبه پوچتینو قبل از بازی پاری سن ژرمن و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ مائوریسیو پوچتینو در پاسخ به گمانه زنی ها مبنی بر انتقال او به منچستریونایتد به عنوان جانشین اوله گونار سولسشر، گفت که به عنوان سرمربی پاری سن ژرمن خوشحال است، اما فوتبال مربوط به “امروز است، نه فردا”.

منابع به ESPN گفته اند که سرمربی سابق تاتنهام نامزد مورد علاقه برای جانشینی سولشایر در یونایتد است و از تمایل مربی آرژانتینی برای بررسی این پست آگاه شده اند.

پوچتینو کاندیدای اصلی جانشینی ژوزه مورینیو در اولدترافورد در دسامبر 2018 بود، قبل از اینکه سولسشر پس از تاثیرگذاری در دوره اولیه به عنوان سرمربی موقت به طور دائم منصوب شود.
اما پوچتینو که در منچستر پیش از جدال پاری سن ژرمن در گروه A لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی در اتحاد صحبت می کرد، گفت که صحبت کردن در مورد کار یونایتد در زمانی که با پاری سن ژرمن قرارداد دارد “اشتباه” است.
پوچتینو گفت: 🔻

 

من روی فوتبال تمرکز زیادی دارم. من بچه نیستم، تمام عمرم را صرف فوتبال کردم و الان 12 سال است که مربی هستم، ما در یک تجارت هستیم و شایعات وجود دارد.”من کاملاً درک می کنم که چه اتفاقی می افتد — گاهی اوقات مثبت یا گاهی اوقات منفی است، اما این چیزها نمی تواند حواس من را پرت کند. کاری که باشگاه دیگری انجام می دهد کار من نیست و من اشتباه نمی کنم و صحبتی در باره آن نمی کنم. همه چیز خراب می شود.این سوء تفاهم و خارج از عرف است
“شایعه‌ها، ما با آن زندگی می‌کنیم. ما تمرکز کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم 100% برای باشگاه و بازیکنان کمک کنیم تا به عملکرد مطلوب برسند.

من در پاری سن ژرمن خوشحالم و روی تلاش برای کسب بهترین نتیجه ممکن مقابل سیتی متمرکز هستم.

پوچنیو در ادامه گفت 🔻

اما فوتبال درباره امروز است و فردا مشخص نیست. باشگاه باید برنامه‌ریزی کند، ما باید برنامه‌ریزی کنیم و به این فکر کنیم که فردا چه اتفاقی می‌افتد. اما همه چیز به نتیجه بستگی دارد.
زمانی که دو سال پیش تاتنهام را ترک کردیم، یک ماه قبل از آن به باشگاه دیگری لینک شدیم، اما این نتایج است و امروز مهم است.
“نتایج در فوتبال امروز و آینده واقعاً مهم است. شما باید راهی را که می خواهید بازی کنید، با سرگرمی بسازید، اما در نهایت، برنده شدن مهم است.”

رابطه پوچتینو با سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق یونایتد خوب است. این دو نفر در سال ۲۰۱۶ برای ناهار یک دیگر را ملاقات کردند در حالی که یونایتد در ماه می 2016 به دنبال جایگزینی برای لوئیس فن خال بود – به عنوان یک امتیاز احتمالی برای یونایتد در هر تلاشی برای استخدام این مربی 49 ساله بودند.

اما پوچتینو در تلاش برای جلوگیری از دامن زدن به گمانه زنی ها در مورد کار یونایتد، از صحبت در مورد تحسین خود از فرگوسن صرف نظر کرد.
پوچتینو افزود:🔻

فکر می‌کنم نمی‌توانیم در مورد آن [فرگوسن] به احترام باشگاه من و یک باشگاه دیگر صحبت کنیم. کاری که آن باشگاه انجام می دهد مشکل من نیست، من باید روی پاری سن ژرمن متمرکز باشم.
در گذشته، زمانی که در اسپانیول بودم، رویای من دیدار با فرگوسن بود.
من عضوی در پاری سن ژرمن هستم، باشگاه را دوست دارم و هواداران را دوست دارم. زمان هیجان انگیزی برای حضور در این باشگاه و جنگیدن برای لیگ 1 و لیگ قهرمانان اروپا است.
“ما باید روی آن تمرکز کنیم و این مسئولیت من است. قرارداد من تا سال 2023 است. چیز دیگری نمی گویم. من واقعا در پاری سن ژرمن خوشحالم، این یک واقعیت است.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید