| | |

مصاحبه پوچتینو و کیمپمبه قبل از بازی با لایپزیگ در لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ مائوریسیو پوچتینو در بازی روز سه شنبه لیگ قهرمانان پاری سن ژرمن و آر بی لایپزیگ بدون نیمار و لئاندرو پاردس حضور خواهد داشت و لیست بازیکنان غایب وی همچنان در حال افزایش است.
نیمار ، ستاره برزیلی پس از تاثیرگذاری با یک گل و دو پاس گل در پیروزی 4-1 مقابل اروگوئه ، با یک مشکل از بازیهای ملی بازگشت.
در همین حال ، پاردس در نیمه دوم پیروزی یک بر صفر آرژانتین مقابل پرو به دلیل مشکل در زانو راستش تعویض شد و همچنین در دسترس نخواهد بود.
این زوج به سرخیو راموس – که هنوز برای اولین بار در پاری‌سن‌ژرمن بازی می کند – در لیست مصدومیت ملحق می شوند ، در حالی که آنخل دی ماریا محروم است و مائورو ایکاردی پس از دست دادن تمرینات به دلیل مسائل شخصی حضور ندارد
پوچتینو گفت:🔻

 

“اولویت همیشه سلامت بازیکنان است.” در این مورد ، [مصدومیت نیمار] یک مشکل کوچک است اما ما امیدواریم که در چند روز بهبود یابد

پوچتینو درباره ایکاردی گفت 🔻

 

ایکاردی به دلایلی امروز نتوانست تمرین کند، اما در لیست تیم حضور دارد. عصر امروز او برمی گردد و ما وضعیت او را بررسی خواهیم کرد.”

 

پوچتینو درباره‌ی ناواس یا دوناروما مقابل لایپزیش گفت🔻

“من قبلا در مورد آن تصمیم گرفته‌ام اما تا فردا آن را نمی‌گویم.”

 

پوچتینو درباره‌ی این که آیا حمایت هواداران باعث می شود امباپه بماند گفت 🔻

“نمی دانم، باید مستقیما از او بپرسید.”

 

پوچتیمو درباره وارتی گفت 🔻

 

“ما مارکو وراتی را موقعیت های مختلف تست می کنیم تا ببینیم او چه عملکردی دارد.”

 

کیمپمپه ، مدافع پاری‌سن‌ژرمن نیز پیش از آن که قرار باشد چهاردهمین بازی خود در فصل جاری مقابل لایپزیگ انجام دهد ، صحبت کرد

او 1076 دقیقه در تمام مسابقات تا به اینجا حضور داشته و به بالاترین حد خود در این رکورد رسیده است.
کیمپمبه گفت: 🔻

بدیهی است که خستگی مانند هر بازیکنی وجود دارد ، بازی ها آسان نیست ، اما من در اختیار تیم هستم.” “اگر من در زمین هستم ، به این دلیل است که من ظرفیت دارم. مربیان می دانند که من یک رقیب و یک سرباز هستم. اگر از من دعوت شود ، پاسخ خواهم داد.
“ما ورزشی را انجام می دهیم که ما آن را دوست داریم. برخی دوست دارند جای من باشند ، بنابراین اگر در زمین بازی نباشم ، شکایتی ندارم.”

 

مدافع ملی پوش فرانسوی همچنین از ویژگی های هموطن خود کریستوفر انکونکو ، که برای بازی در بوندس لیگا در پاریس آماده می شود ، صحبت کرد.

این بازیکن 23 ساله با 9 گل در فصل 2021-22 وشش ضربه بیشتر از دیگران-بهترین گلزن تیمش در همه مسابقات است و همچنین دو پاس گل در 931 دقیقه فوتبالی خود دارد.

کیمپمپه ادامه داد: 🔻

[انکونکو] فوق العاده است.” “ما همه ویژگی های او را می دانیم ، به ویژه من زیرا ما با هم آموزش دیده ایم.
“او توانست نشان دهد که اکنون یکی از بزرگان است. او این را در صحنه اروپا نشان می دهد.
“این یک بازی عالی خواهد بود. من نمی توانم صبر کنم تا بتوانم دوباره با او ملاقات کنم و امیدوارم او در اولین فرصت برای فرانسه اولین بازی خود را انجام دهد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید