| | |

مصاحبه پپ گواردیولا بعد از شکست رئال مادرید در ورزشگاه اتحاد

به گزارش فوتبال۷۲۴ پپ گواردیولا دوئل منچسترسیتی مقابل رئال مادرید، پیروزی تیمش و شانس هر دو باشگاه در بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو را تجزیه و تحلیل کرد.

تجزیه و تحلیل گواردیولا 🔻

“یک بازی عالی، با دو تیم با کیفیت و شخصیت باورنکردنی بود. نتیجه همین است. استراحت خواهیم کرد، بازی مقابل لیدز را خواهیم داشت و هفته آینده به اسپانیا سفر خواهیم کرد. طبق تجربه من، برای بردن این رقابت باید بر موقعیت هایی که فوتبال به شما پیشنهاد می کند غلبه کنید و نمی توانید صبر کنید. نتیجه می توانست بهتر باشد، اما اینجا مادرید است. ما خیلی خوب بازی کردیم.”

آنچلوتی می گوید که اگر در بازی برگشت بهتر دفاع کنند، پاس می دهند: 🔻

“من همیشه با کارلو موافقم.”
ما در‌دوئل ها خیلی شکست خوردیم، بله، اما فرصت های زیادی ایجاد کردیم. باید بیشتر از آنها استفاده کنیم. قرار نیست از نتیجه گله کنیم. من بسیار افتخار می کنم و فوق العاده خوشحالم. همه بازی ما را در مقابل مادرید دیدند. تیمی با تجربه زیاد و ما هر کاری برای برد انجام داده ایم، چه با توپ و چه بدون توپ.”

گواردیولا درباره موقعیت‌های از دست رفته: 🔻

«نگران موقعیت‌های از دست رفته نیستم. فکر می‌کنم مانند لیورپول یا برایتون بازی کنیم. فوتبال همین‌طور است، به نتایج بستگی دارد. ما استثنایی بازی کرده‌ایم، هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید فوتبال ما خیلی خوب نبوده است. خوب است. ما می توانیم خیلی خوب در برنابئو بازی کنیم، به آن نیاز داریم. ممکن است مجبور باشیم سطح خود را افزایش دهیم تا به فینال برسیم، این رقابت از شما چنین می خواهد. بازیکنانم را متقاعد کنم که ما پیروز شدیم و آنها مجبور نیستند دست هایشان را پایین بیاورند، آنها باید با سر بالا به برنابئو بروند. آنها می توانند در ده دقیقه سه گل به ثمر برسانند.”

گواردیولا درباره جان استونز:🔻

«می‌خواهم از استونز به خاطر تلاش و فرناندینیو که فقط یک بار در فصل اول به عنوان وینگر بازی کرد تشکر کنم. کنترل وینیسیوس بسیار دشوار است. به همین دلیل است که او بازیکن مهمی برای ما است، می‌دانستم که او قرار بود خوب بازی کند.”

گواردیولا درباره تماشاگران : 🔻

“البته. هیچ کس نمی تواند بگوید که از بازی لذت نبرده است. به رئال مادرید و منچسترسیتی به خاطر دستاوردهایی که امروز به دست آوردیم تبریک می گویم. اما این دو بازی است. شما باید به آنجا بروید و نتیجه بهتری بگیرید”.

 

از گواردیولا درباره جنجال با داور سوال شد:🔻

“اتفاقات زیادی رخ داد. یک توپ پرتاب شد و بعد گل شدند… اما بعد از داور عذرخواهی کردم. احساسات زیادی وجود دارد، او در کنار من بود…”

چرا روی یخچال می‌نشینید:؟🔻

«می‌خواستم آبجو بخورم، اما گرم بود».

نظر گواردیولا در باره کل بازی 🔻

«شما باید آن را تحلیل کنید، نمی‌دانم. ما بازی بسیار بسیار خوبی انجام دادیم، اما من نمی‌توانم فرضیه‌های دیگری را عنوان کنم.صرف نظر از اتفاقی که امروز رخ داد، می‌دانستیم که بسیار سخت خواهد بود، اما تلاش خواهیم کرد. این مطمئناً است.

ناراحتی از رسانه‌ها: ❓

“نه. شما از من می‌پرسید و من همیشه پاسخ می‌دهم. من همیشه این کار را در 12 تا 13 سال به عنوان مربی انجام داده‌ام.صرف نظر از نتیجه، با 1-0، 2-0، 3-0… شما باید به برنابئو بروید تا بازی خود را انجام دهید. اگر مانند نیمه دوم مقابل اتلتیکو بازی کنیم. ما هیچ گزینه‌ای نخواهیم داشت. من می‌خواهم خودمان را روی صحنه‌ای با ابهت ببینیم که برنابئو می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد، این چیزی است که می‌خواهم برای بازیکنان بگذارم. من به فینال فکر نمی‌کنم.”

نوشته‌های مشابه