پپ وستهام
| | |

مصاحبه پپ گواردیولا سرمربی تیم منچستر سیتی قبل از بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲/۲۳ مرحله نیمه نهایی

به گزارش فوتبال۷۲۴ فردا شب دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳ به مصاف هم می‌روند.این درحالی است که دیدار رفت در شهر مادرید با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید

پپ گواردیولا در مورد اینکه آیا هواداران منچسترسیتی لیگ قهرمانان  را پذیرفته اند یا خیر:

🎙”البته آنها آن را پذیرفته اند. ما به بازی در این رقابت ها عادت کرده ایم و در سال های گذشته به آخرین مراحل رسیده ایم. باشگاه به من گفت که تمام شده است، بنابراین ما باید سعی کنیم یک بازی خوب انجام دهیم.”

پپ گواردیولا درباره اینکه آیا ماه‌های آینده میراث خود در سیتی را تعریف می‌کند یا خیر:

🎙”میراث من در حال حاضر استثنایی است…”

پپ گواردیولا درباره بازی

🎙وقتی خودمان باشیم، همه چیز را میدهیم. من احساس باورنکردنی نسبت به تیم دارم. هر اتفاقی که بیفتد، از شما بسیار سپاسگزارم که من، ما، همه ما، هواداران منچستر سیتی را دوباره به اینجا رساندید. “ما احمق نیستیم و میدانیم فردا چقدر مهم است. شاید مهم ترین از زمانی که اینجا بوده ایم. من به بازیکنان می گویم، زندگی کنید، از لحظه لذت ببرید. چقدر خوش شانس هستیم. این در دستان ماست، به ما بستگی دارد.لازم نیست کار استثنایی انجام دهیم.

پپ درباره رئال مادرید :

🎙ما تغییرات و کیفیت آنها را می دانیم. ما در مقابل رئال مادرید در نیمه جام حذفی لیگ قهرمانان ، سخت ترین حریفان بازی می کنیم. این یک چالش است. ما به دنبال آن هستیم.احساسات وجود دارد و زیاد خواهد بود. باید زیاد باشد. فقط این تیمی مانند رئال مادرید را شکست نمی دهد. ما به برنامه بازی کمی بهتر نیاز داریم، کمی خود را تنظیم کنیم. فرصت های بیشتری برای ما ایجاد کند مهاجمان – در موقعیت های آسان، توپ های بیشتری دریافت کنید.”این کاری است که باید انجام دهیم، نه فقط میل به رسیدن به فینال . ما باید بهتر از برنابئو باشیم تا به فینال برسیم.ما خیلی خوب به فینال جام حذفی رسیدیم، یک بازی تا عنوان قهرمانی  ، اما باید بهتر از مادرید بازی کنیم. ما باید عملکرد خوبی داشته باشیم، نه فقط آرزو. آرام باشید، فقط باید کاری را انجام دهیم. ما سالها این کار را کرده ایم.وقتی به من سیتی رسیدم، آنها نگفتند که لیگ قهرمانان را ببر! گفتند تلاش کن تا بهترین کار ممکن را انجام دهیم. ما همه عناوین را به جز این قهرمانی بردیم. ما آن را می خواهیم.این یک رویا است که به اینجا رسیده ایم. هیچکس تضمین نمی کند که در آینده اینجا باشیم.در لحظات بد با هم باشیم، رنج بکشیم، ما با هواداران بازی می کنیم.
من می دانم که آنها [هواداران ] به ما نزدیک خواهند بود. آنها با ما خواهند بود. فشار بازی ما را کم میکنند. ما ۱۱ بر ۱۱ بازی می کنیم. در لحظات بد، آنها آنجا خواهند بود.من فکر می کنم کاری متفاوت انجام دهم، فقط برای اینکه در حمله روان تر باشم.من فردا شانس نمی‌خواهم. تیمی که شایسته پیروزی است، امیدوارم برنده شود. مهم نیست کدام یک، امیدوارم ما باشیم. بازیکنان باید عملکردی باورنکردنی داشته باشند تا مادرید را شکست دهند.

پپ گواردیولا:

🎙من 10 نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازی می کنم، 7 بازی را باختم. این احساس را می دانم، چیزهای زیادی وجود دارد که نمی توانی آنها را کنترل کنی…”

پپ گواردیولا در مورد عملکرد بهتر تیمش :

🎙”امیدوارم فردا را ببینید. نمی توانم به شما بگویم، در غیر این صورت از کارلو [آنچلوتی] خواهد شنید.ولی به فردا زیاد فکر نمی کنم، نگران نباشید.اگر بازی سال گذشته [4-3 مقابل مادرید] را داشتیم، همین کار را می کردم. فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد،انها بازی دیکته می کند. تسلط دارند، وقتی توپ را در اختیار دارید،  واکنش نشان می دهند. نتیجه نامشخص است، شما نمی توانید این را کنترل کنید. ما خواهیم دید، برنامه ای خواهیم داشت

پپ گواردیولا درباره مدت حضورش

🎙”بعد از فصل اول، اول انتظار هفت سال را نداشتم. اعتماد به نفس باورنکردنی دارم اما کافی نیست. این لیگ داخلی امسال واقعا سخت است. چقدر از این ثبات راضی هستم

پپ گواردیولا:

🎙”آنها [بازیکنان ] مجبور نیستند به مالکان خود را ثابت کنند. باید این کار را برای خودشان انجام دهند. آنها در گذشته هر کاری انجام داده اند، فصل گذشته آن را انجام دادند. فقط باید یک بازی فوتبال انجام دهند.

پپ گواردیولا در مورد اینکه چرا رئال مادرید تا این حد در لیگ قهرمانان خوب است:

🎙نمی دانم، اگر می دانستم میتپانستم آنها را شکست دهم. دلیل آن این است که آنها همیشه بازیکنان باکیفیتی داشته اند. بدون این استاندارد، آنها نمی توانند جام بگیرند.آنها همیشه تیم فوق العاده ای دارند… من به این فکر می کنم که قرار است چه کاری انجام دهیم، نقاط قوت و تهدیدهایمان. ما سعی می کنیم خودمان را در بازی تحمیل کنیم. ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم. ما می‌خواهیم تهدیدهای آنها را به حداقل برسانیم.”

پپ گواردیولا درباره میراثش :

🎙”میراث من؛  گل‌های زیادی است که به ثمر رسانده‌ایم، چیزهای زیادی برده‌ایم. شاید بتوانیم کتابی درباره میراث من داشته باشیم، اما من فقط با لیگ قهرمانان قضاوت نخواهم شد. ما دوران بسیار خوبی را سپری کردیم، فوتبال عالی بازی کردیم. ما روزهای خوبی را با آرتتا سپری کردم، این بهترین میراثی است که می توانید داشته باشید…”

پپ گواردیولا:

🎙”ما خیلی کار کرده‌ایم، چند روز در لیورپول بودیم، هیچ کار متفاوتی انجام ندادیم، می‌دانید که می‌توانیم انجام دهیم. هیچ چیز تغییر نخواهد کرد، بازی را به همان شیوه نگاه میکنیم. تغییر تاکتیک منطقی نیست. تشخیص نقص تیم مخالفت غیرممکن است. ما روی چند چیز کار کرده‌ایم، می‌بینیم، با هم غذا می‌خوریم، سوار اتوبوس می‌شویم و می‌رویم و بازی می‌کنیم.مهم این است خودمان باشیم، مسائل را پیچیده نکنید، استراحت کنیم. ما سویا را شکست دادیم، اما عملکرد خوبی نداشتیم. شکست نخورده ایم، ممکن است چند تساوی داشته باشیم. تا وقتی به این مرحله  رسیدیم، هر بازی را بردیم. فردا، ساعت 20، بهترین است. هیچ چیزی در گذشته وجود نداشته است. نگران گذشته نیستیم، بهترین عملکردی را که دارییم انجام میدهیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید