| | |

مصاحبه پپ گواردیولا قبل از بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳

به گزارش فوتبال۷۲۴ فردا شب اولین بازی از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳ برگذار میشود و دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید مقابل یک دیگر قرار خواهند گرفت

 

قبل از بازی پپ گواردیولا به سوالات خبرنگاران درباره این تقابل پاسخ داد

 

پپ گواردیولا در مورد فصل گذشته مقابل رئال مادرید:

 

 “بدیهی است که سخت بود، اما در پایان ما یک بازی استثنایی در منچستر انجام دادیم. اینجا واقعا خوب است، استثنایی ، اما کافی نبود. ما به آنها تبریک می گوییم و آن را می پذیریم.»

 

پپ گواردیولا درباره لیگ قهرمانان:

 

روزی به فینال UCL خواهیم رسید و آن را برنده خواهیم شد. ما به اینجا آمده ایم تا این فصل این کار را انجام دهیم، اما برای انجام آن فصل گذشته به اینجا آمده ایم.ما با تشویق به اینجا رسیدیم. نحوه بازی ما واقعا خوب بود. ما برای انتقام اینجا نیستیم، فقط یک فرصت دیگر داریم.سال گذشته هم آماده بودیم. ما مدیران یکسان هستیم، عمدتاً بازیکنان مشابه، اما بازی‌های کاملاً متفاوت. تفاوت بازی برگشت در خانه رقم خورد.شما باید برای رسیدن به فینال UCL بازی کنید و ما آن را [سال گذشته] انجام دادیم. ما در خانه استثنایی بازی کردیم. اینجا [در مادرید] خوب بود و می توانست بهتر باشد. فوتبال 95 دقیقه است. ما به رئال تبریک می‌گوییم و حالا برگشتیم.

 

 

گواردیولا درباره انتقام

 

این یک اشتباه بزرگ است که فکر کنیم برای انتقام اینجا آمده ایم، فقط یک فرصت دیگر.”

 

پپ گواردیولا کنایه به چلسی میزند:

 

 باشگاه‌هایی هستند که برای قهرمانی در لیگ برتر دست به کارهای دیوانه‌وار می‌زنند. پایدار بودن مهمترین چیز است. بردن آن مهم است.»

 

پپ گواردیولا درباره سال گذشته و سی ال :

 

 “سال گذشته می خواستیم آن را داشته باشیم، اما بارسلونا باید زمان زیادی را برای بردن آن صرف می کرد. مهم این است که هر سال تلاش می کنیم بهتر شویم. لیگ برتر برای واجد شرایط بودن برای لیگ قهرمانان بسیار دشوار است.

 

پپ گواردیولا درباره فینال احتمالی:

 

من این احساس را دارم که پس از اولین قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، ما دیگر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدیم. در دو بازی، تلاش می کنیم که یک بازی خوب انجام دهیم و این کاری است که باید انجام دهیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید