| |

مصاحبه پپ گواردیولا قبل از بازی منچسترسیتی و لیورپول

به گزارش فوتبال۷۲۴ پپ گواردیولا ، سرمربی منچسترسیتی می گوید در دیدارهایی مانند بازی مقابل لیورپول بسیار خوشحال است.

پپ گواردیولا اعتراف می کند که در آستانه سفر منچسترسیتی به لیورپول در روز یکشنبه ، اعصاب و فشار زیادی را احساس خواهد کرد

قهرمانان فقط یک هفته پس از رویارویی با یکی دیگر از رقیبان عنوان قهرمانی خود در چلسی راهی آنفیلد می شوند.

گواردیولا ، سرمربی سیتی ، که در پنج سال حضورش در این تیم هشت جام کسب کرده است ، می گوید که در چنین دیدارهایی بسیار موفق است.

او گفت: 🔻

 

“همه این نوع احساسات باید وجود داشته باشد – هیجان ، عصبی بودن ، فشار ، احساسات.”

“اگر در بازیهای مهم مانند بازیهای قبلی یا بزرگتر چنین احساسی ندارید ، این کار برای شما مناسب نیست.”شاید شما روز قبل بهتر نخوابید ، یا وقتی تمام شد خوب بخوابید یا نه اگر عملکرد خوب نباشد ، اما شما اینگونه زندگی می کنید.
“من هنوز آن را قبل از بازی ها دارم. اگر احساس نمی کنید که برای کار نیستید ، باید آن را احساس کنید.”

 

گواردیولا احساس می کند که اکثر دیدارها در دوران تصدی وی نزدیک بوده است و خوشحال است که سیتی با باشگاهی رقابت می کند که از نظر تاریخی ، اگر نه در زمان های اخیر ، در سایه آن زندگی کرده اند.

او گفت: 🔻

 

“اولین فصل بازی ما آنجا 1-0 شکست خوردیم ، بازی خوب نبود. ما خوب بازی نکردیم.”بقیه بازیها واقعا خوب بودیم ، حتی در لیگ قهرمانان 3-0 باختیم. در بسیاری از بازی ها ما شخصیت فوق العاده ای را نشان دادیم.”یک بازی خارج از خانه در آنفیلد همیشه یکی از سخت ترین دیدارها است.”در دو ، سه یا چهار سال گذشته ، ما همیشه آنجا بودیم. این بزرگترین تعریف و تمجیدی است که ما می توانیم به عنوان یک باشگاه دریافت کنیم. این بهترین است. ما می خواهیم به این کار ادامه دهیم.”

چیزی که گواردیولا نمی خواهد – یا انتظار دارد ، تکرار نشدن صحنه های ننگین آوریل 2018 است که اتوبوس سیتی هنگام ورود به آنفیلد برای دیدار برابر لیگ قهرمانان مورد حمله هواداران لیورپول قرار گرفت.

وی گفت: 🔻

 

“امیدوارم ، ای کاش هرگز دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد.”

گواردیولا در پاسخ به این پرسش که این تجربه چقدر بد بود ، گفت:🔻

 

شما نمی توانید تصور کنید ، اما من مطمئن هستم که پلیس لیورپول و مردم لیورپول درک می کنند که این وضعیت دیگر تکرار نمی شود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید