| | |

مصاحبه پپ گواردیولا قبل از بازی منچسترسیتی و سویا در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲/۲۳

به گزارش فوتبال۷۲۴ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان دو تیم منچسترسیتی و سویا در دور رفت به دیدار هم خواهند رفت ، گواردیولا سویا را رقیبی سرسخت معرفی کرد

پپ گواردیولا در مورد غیبت جان استونز 🔻

🎙 “او امروز صبح که احساس خوبی نداشت وارد شد، به همین دلیل ما خوش شانس هستیم که باشگاه مانوئل آکانجی را به ما داد. جان [استونز] و ناتان [آکه]، برای بازی در هر هفته کاملاً قابل اعتماد نیستند. این همان چیزی است که هست. عمدتاً به دلیل این برنامه باورنکردنی برای چندین سال، بازیکنان نمی توانند آن را برای مدت طولانی حفظ کنند.”
خوشبختیم که باشگاه مانوئل آکانجی را به من داد، در غیر این صورت واقعاً در مشکل خواهیم بود. باشگاه به سرعت حرکت کرد تا بازیکن دیگری را در این پست بیاورد.”

پپ گواردیولا در بازه اولین باری که ارلینگ هالند را در لیگ قهرمانان اروپا دید: 🔻

🎙یک بازی را در رختکن به یاد دارم، او سه یا چهار گل زد.”

پپ گواردیولا درباره شدت مصدومیت جان استونز و کایل واکر🔻

🎙 مصدومیت جان زیاد نیست، برای کایل هم زیاد نیست، اما نمی‌دانم او برای شنبه آماده است یا برای بوروسیادورتموند یا وولورهمپتون پس از تعطیلات بین‌المللی.

پپ گواردیولا در مورد لیگ قهرمانان اروپا : 🔻

🎙”برنده می‌شویم یا نه؟ لعنتی نمی دانم. ورزش همیشه فرصت دیگری به شما می دهد. من دوست دارم داستانی مانند سویا در اروپا داشته باشم.من سیتی از سویا در اروپا فاصله زیادی دارد.
مسابقه سختی است، افتخار می کنم که دوباره اینجا هستم. ما از روز اول تلاش می کنیم، چیز زیادی بدست نیاوردیم اما سال گذشته تا آخرین مراحل رفتیم. نمی دانم که فردا در زمین، در مقابل بوروسیا دورتموند ، کپنهاگ چه میشود، این به عملکرد ما بستگی دارد.اگر خوب نباشیم، به خانه می‌رویم و از طرفداران و رسانه‌ها تنبیه می‌شویم و بعد از مدتی جلو می‌رویم. فصل گذشته، ما برای حضور در اینجا جنگیدیم، می‌دانیم که چقدر سخت خواهد بود. تیم‌های اسپانیایی بر اروپا مسلط هستند. ”

پپ گواردیولا درباره بازی گفت 🔻

🎙فردا تماشای این ورزشگاه را از دست ندهید. ما سعی می کنیم بازی خوبی انجام دهیم و سعی می کنیم سه امتیاز را کسب کنیم.”همه بازیکنان سعی می‌کنند ما را بهتر کنند، در غیر این صورت معنی ندارد. این به ما کمک می‌کند تا عناوین قهرمانی را کسب کنیم، نمی‌دانم.

پپ گواردیولا درباره هالند گفت : 🔻

🎙اگر همه به ارلینگ هالند تکیه کنیم، لیگ قهرمانان اروپا را نخواهیم برد. ما سعی می‌کنیم موقعیت خلق کنیم. ما او را متقاعد کردیم که به اینجا بیاید.احساس می‌کردیم مهاجمان زیادی نداریم. سعی کنید در نحوه بازی ما نقش داشته باشد. او مانند جولیان و سایر بازیکنان خوب است. من می‌دانم که همه درباره ارلینگ صحبت می‌کنند، اما من سه، چهار، پنج بازیکن جدید دارم. مهم است که همه آنها حل و فصل شوند.»
ما فقط بخاطر ارلینگ برنده نمی‌شویم و فقط برای ارلینگ نمی‌بازیم. او کیفیت خاصی دارد و ممکن است بتواند مشکلاتی را حل کند. اگر خوب بازی نکنیم، بازی‌ها را نخواهیم برد. “

پپ گواردیولا در مورد سویا 🔻

🎙 “آنها فقط دفاعی نخواهند بود. ما باید آماده باشیم، آنها تهاجمی خواهند بود. این رقابت ها با شور و شوق زیادی برگزار می شود. بیشتر در ورزشگاهی مانند این. ما باید اماده باشیم. ما باید سرعت را بالا ببریم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید