پپ وستهام
| | | | |

مصاحبه پپ گواردیولا قبل از تقابل منچسترسیتی و اورتون

 

به گزارش فوتبال۷۲۴ فردا دو تیم‌منچسترسیتی و اورتون در جام حذفی انگلیس به مصاف هم می‌روند
پپ‌گواردیولا درباره این بازی و قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی با بوروسیادورتموند به سوالاتی پاسخ داد 🔻

پپ گواردیولا درباره رقابت‌های لیگ‌قهرمانان‌اروپا مرحله رفت ۱/۴ و تقابل با بوروسیادورتموند 🔻

همان چیزی است که هست. بیش از دو هفته دیگر با آنها روبرو خواهیم شد. حضور در هشت تیم یک امتیاز است. من چیز زیادی ندیدم اما در این وقفه بین المللی فرصتی خواهیم داشت. آنها واقعا تیم خوبی هستند

درباره دیدار جام حذفی و تقابل با اورتون 🔻

هر مسابقه ای [سخت] است. این یک بازی حذفی است. ما یک بار برنده شدیم ، دو بار به نیمه نهایی رسیدیم … بد نیست! من می دانم که این رقابت چقدر مهم است. ما می دانیم که شکست دادن اورتون چقدر دشوار است – ما چند هفته پیش آنجا بودیم.

درباره کارلو آنجلوتی 🔻

او سرمربی بهترین باشگاه های اروپا – آث‌میلان ، یوونتوس ، ناپولی ، پاری‌سن‌ژرمن و رئال‌مادرید بوده است.در همه جا او موفق بوده است. وقتی کار را شروع کردم او از من مراقبت کرد. من وقتی او در میلان بود با او دیدار کردم. همیشه بیرون از زمین او بسیار نرم است. من او را بسیار تحسین می کنم

درباره حرف انجلوتی (منچسترسیتی بی نظیر است)🔻

او باید این حرف را به تیم #منچستریونایتد می زد که ثابت کرد ما [بی نظیر] نیستیم. فردا فینال است شما باید بلافاصله متوجه شوید که آنها چگونه بازی می کنند ، چگونه مکان پیدا می کنند ، چگونه می توان ضربات تنظیم شده را کنترل کنند زیرا آنها در این موارد استادی مهم دارند.

کیفیت بالایی در بازیکنان وجود دارد – در این شکی نیست. آنها برای صعود به لیگ قهرمانان می جنگند – این نشان می دهد که آنها چقدر خوب بوده اند.

پپ درباره ارلینگ هالند 🔻

اعداد و ارقام به خوبی صحبت می کند او [هالند] یکی از بهترین مهاجمان جهان در سن خود است. من چند بازی‌های قابل توجه او در لیگ قهرمانان را دیدم. من کیفیت این بازیکن را می دانم ، همه می دانند. در عرض دو هفته می توانم بهتر جواب بدهم.

دورتموند حریف سختی است اما همه آنها سخت بوده اند. ما سعی می کنیم اولین بازی و سپس بازی دوم خوبی را انجام دهیم. اگر بازی های خوبی انجام دهیم ، اگر آنها بازی های خوبی انجام دهند ، ما از آن عبور خواهیم کرد. هیچ راز دیگری از آن وجود ندارد.

درباره خرید هالند 🔻

او بازیکن بوروسیا دورتموند [هالند] است – وقتی مردم درباره بازیکنان ما صحبت می کنند من خوشحال نمی‌شوم، می فهمید که من نمی توانم به این سوال پاسخ دهم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید