| | | | |

مصاحبه پپ گواردیولا قبل از فینال جام خیریه پیرامون گریلیش و مسی و نقل و انتقالات

به گزارش‌ فوتبال۷۲۴ بعد انتشار خبر خروج مسی از بارسلونا، شایعاتی پیرامون پیوستن او به مربی سابقش و تیم منچسترسیتی به گوش می‌رسد
پپ گواردیولا امروز در مصاحبه رسما‌ این خبر‌ را تکذیب کرد.

جک گریلیش با این همه بازیکن تهاجمی در تیم کجا بازی خواهد کرد؟

او می تواند در خط جلو بازی کند. به طور خاص در جناح چپ ، همچنین در میانه و به عنوان مهاجم.من شک ندارم که جک گریلیش با سبک بازی ما سازگار است و او تمایل دارد که یک بازیکن استثنایی شود. او شروع به آشتی با ما کرده است ، او در سالهای برتر حرفه خود است.

گواردیولا برخلاف مصاحبهای قبل این خرید را (خربد گریلیش به مبلغ ۱۳۰میلیون یورو و حقوق هفته ای ۳۷۰ میلیون پوند) منطقی میداند.

ما توانستیم این مقدار پول را خرج کنیم زیرا حدود 60 میلیون پوند فروختیم. سال گذشته ما نتوانستیم اما در این فصل چند بازیکن جوان را فروختیم و قرض دادیم و 60 میلیون پوند به دست آوردیم.

گواردیولا خروج سیلوا را تایید کرد.

برناردو سیلوا می خواهد منچسترسیتی را ترک کند و ما بازیکنی را که می خواهد برود را می فروشیم.

پپ درباره هری کین

هری کین بازیکن فوق العاده با استعدادی است و ما قطعاً علاقه مند به جذب او هستیم. ما سعی می کنیم این کار را انجام دهیم.

پپ درباره مسی

ما اصلاً به خرید لیونل مسی فکر نمی کنیم.

رفتن مسی؟

این یک شگفتی بود. لاپورتا دلایل امروز خود را روشن کرد. من به عنوان یک هوادار باشگاه دوست دارم او کار خود را در این باشگاه به پایان برساند. من از استثنایی ترین بازیکنانی که تا به حال دیده ام سپاسگزارم.

مسی بهترین بازیکنی است که در زندگی ام دیده ام ، او به من خیلی کمک کرد و به بارسلونا کمک کرد – ما 40 میلیون پوند (با ۶۰ میلیون پوند فروش بازیکنان ) خرج گریلیش کردیم و ما شماره ۱۰ را به او دادیم زیرا مطمئن بودیم که او می آید و ما مطمئن بودیم که مسی با بارسلونا ادامه می دهد.

آیا دیبروینه به شما گفته است که با گریلیش قرارداد امضا کنید؟

این تصمیم باشگاه و مربی بود. او 5-6 سال بازیکن باشگاه خواهد بود. این قرارداد به این دلیل اتفاق افتاد که ما قبل از آن توانستیم بفروشیم. بدون 60 میلیون پوند [فروش] ما نمی توانیم برای او پول بدهیم.

گواردیولا در مورد فردا:

گریلیش فردا در فینال شیلد روی نیمکت خواهد بود.

درباره هری کین

وضعیت او با گریلیش متفاوت است. اگر تاتنهام نمی خواهد ما با آنها مذاکره کنیم ، ما چیزی برای گفتن نداریم. اگر آنها قصد مذاکره دارند ، ما تلاش می کنیم.

در مورد گریلیش

وقتی تیمی در سال های اخیر جام های زیادی را کسب می کند [مانند ما] به بازیکنان جدیدی نیاز خواهد داشت. تعداد زیادی از آنها نیست ، فقط تعداد کمی از آنها به سطح بازیکنان فعلی می رسند. بازیکنان جدید قادر خواهند بود با بازیکنان قدیمی رقابت کنند. در غیر این صورت ، ما نمی توانیم پیشتازی خود را حفظ کنیم. هر بازیکنی باید فشاری را احساس کند که ممکن است بازی نکند.

من می خواهم از باشگاه تشکر کنم. مخصوصاً فران سوریانو ، رئیس خالدون المبارک و تسیکی.من می خواهم از استون ویلا و همچنین گریلیش که تصمیم گرفت به اینجا بیاید تشکر کنم ، زیرا او می توانست هر تصمیمی را که دوست داشت بگیرد اما گفت “من می خواهم در سیتی بازی کنم. این برای ما افتخار است و امیدوارم او به سرعت با ما کنار بیاید.

گواردیولا درباره فودن

فودن به دلیل مصدومیت هنوز به مدت محدودی از تیم دور است. کوین فکر می کنم قبل از فودن باز خواهد گشت. این دو مدتی از تیم دور خواهند ماند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید