| |

مصاحبه پپ گواردیولا و محرز قبل از بازی با پی‌اس‌جی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱/۲۲

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۱/۲۲ در انگلیس به مصاف هم می‌روند.ریاض محرز و پپ گواردیولا در کنفرانس قبل از بازی حاضر شدند.

 

ریاض محرز :

فقط هیجان انگیز است – این یک بازی عالی است و همه ما می خواهیم بازی های فوق العاده ای را در برابر تیم های برتر انجام دهیم.انجام این بازی هیجان انگیز است ، در مورد لایپزیگ هم همینطور بود.

این یک بازی لیگ قهرمانان است و ما سعی می کنیم بازی خود را تحمیل کنیم و برای پیروزی تلاش کنیم. لیگ قهرمانان هرگز در مرحله گروهی آسان نیست.
ما اولین بازی را بردیم – این بازی نیز دشوار خواهد بود.

درباره اینکه سیتی شانس قهرمانی است:

تا فینال راه زیادی است ، بنابراین ما باید همانطور که هستیم ادامه دهیم ، ما بسیار خوب بودیم.
وقتی در بازی های بزرگی مانند این ، به ویژه در نیمه نهایی پیروز می شوید ، اعتماد به نفس شما افزایش می یابد. تیم ما از این به بعد پیشرفت زیادی کرده است. و از این رو ، اعتماد به نفس ما افزایش یافت.اما ما می دانیم که این یک تیم برتر با بازیکنان برتر است و سخت خواهد بود.

 

پپ گواردیولا در ادامه مصاحبه (درباره مسی)

این نوع بازیکنان خودشان در زمین صحبت می کنند.کاری که او در حرفه خود انجام داده است بیش از حد استثنایی است و امیدوارم فردا بتواند به نفع بازی باشد. فصل گذشته بود. آنها تیم فوق العاده ای بودند و بازی فشرده ای بود و حالا آنها مسی را در اختیار دارند.
آنها رقبای بزرگی هستند. این یک بازی جدید است ، مرحله گروهی است ، متفاوت است. خواهیم دید.ما خوب دفاع می کنیم زیرا مدافعان خوبی داریم – به این دلیل است که همه قلب و روح خود را برای یکدیگر قائل هستند.
دفاع بستگی به اراده بازیکنان دارد.

 

گواردیولا درباره بازیکنان :

بله ، او (استونز) به بازی نیاز دارد. جان دیر رسید و بعد از مصدومیت وقتی برگشت ، ایمریک و روبن خوب بازی کردند.سپس به فیفادی می روند و مصدوم می شود. حالا بعد از یک هفته ، ده روز ، دوباره تمرین می کند.
روبن و امریک دوباره خوب بازی می کنند اما می دانم که جان آماده خواهد شد.او یک انسان دوست داشتنی است و کیفیت خود را نشان خواهد داد.
گاهی برای بازی ، باید منتظر بمانید. و سپس هر بار که بازی می کنید ، خوب بازی کنید! حالا روبن و آیمریک خوب بازی می کنند.

 

پپ در مورد اینکه آیا واکر در دسترس است

خیر. تا بعد از زمان فیفادی در دسترس نیست.همچنین گوندوگان نیز در دسترس نیست

پپ گواردیولا :

 

من طرفدار بزرگ مارکینیوس و هافبک های پاری سن ژرمن هستم ، آنها بازیکنان خطرناک و بازیکنان خوبی در همه جا دارند. ما باید سخت کار کنیم تا آنها را متوقف کنیم.”

در مورد خروج لیونل مسی از بارسلونا

“این برای همه شگفت انگیز بود ، اکنون همه آن را می پذیرند اما شما هرگز نمی توانید تصور کنید که این اتفاق بیفتد اما این زندگی است که شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی می تواند رخ دهد اما مهمترین چیز این است که او (مسی) در آنجا (در پاریس) خوشحال است.

مسی ، نیمار ، امباپه؟

نمی دانم چه کاری می توانیم برای جلوگیری از آنها انجام دهیم.نمی دانم. آنها خیلی خوب هستند ، شما باید بدون توپ به خوبی دفاع کنید و اجازه دهید وقتی آنها توپ را در اختیار داریم بدوند. آنها بازیکنان استثنایی هستند ، همه این را می دانند.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید