پیرلو ناپولی
| | | | |

مصاحبه پیرلو بعد از برد ناپولی : ما از دیدن بازیهای لیگ قهرمانان اروپا عصبانی می شویم

فوتبال724– یوونتوس در بازی عقب افتاده از هفته سوم سری آ در خانه از سد ناپولی گذشت تا جایگاه خود را در جمع چهارم تیم بالای جدول تثبت کند. آندره پیرلو توضیح داد که چه اشتباهی در این فصل برای یوونتوس رخ داده و بزرگترین پشیمانی آنها چه بوده است، اما پس از شکست دادن 2-1 ناپولی، او اصرار دارد که “همه آن اشتباهات را دوباره انجام می دهد.”

کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا پیروزی 2-1 را به دست آوردند، جدا از یک پنالتی دیرهنگام لورنزو اینسینیه در تورین، در حالی که این موقعیت رو در رو برای کسب مقام چهارم بود.

پیرلو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

وقتی این روحیه را داشته باشی، خودت را فدا می کنی تا برای هم تیمی خود موقعیت ایجاد کنی.

ما این روش را با دو وینگر در عرض زمین تمرین كردیم و فضایی را برای كیه زا و كوادرادو ایجاد كردیم. من متاسفم که ما حملات و ضد حمله بیشتری انجام ندادیم، زیرا باید گلهای بیشتری می زدیم.

من از ابتدای فصل سعی کردم این سبک از فوتبال را در تیم تمرین کنم، اما ما اخیراً هر سه روز بازی کردیم، بازیکنان مدام تغییر می کردند و ما واقعاً وقت نداشتیم که روی آن کار کنیم.

ما اغلب در مقابل تیمهای پایین جدول کاملاً متمرکز نمی شدیم و ناخودآگاه حواسمان پرت می شد، و سعی می کردیم آن بازی ها را با حرکات فردی حل کنیم نه تیمی.

ما یاد گرفتیم که توانایی انجام چنین کاری را نداریم، ما باید در هر مسابقه همه تلاش خود را ارائه دهیم، زیرا هر بازی در سری A در برابر تیم های سازمان یافته سخت است.

فشارها بر روی پیرلو در حال افزایش است، گزارش ها حاکی از آن است که اگر امروز در بازی غقب افتاده هفته سوم یوونتوس می باخت پیرلو اخراج می شد.

من از قبل می دانستم که این وظیفه مربی است، بنابراین آمادگی آن را داشتم. داشتن موارد مثبت کووید درست قبل از بازی و تردیدها تا پایان مفید نبود، اما ما در تمام طول فصل در چنین شرایطی قرار داشتیم.

فقدان بازیکنی مانند دیبالا برای چنین مدت طولانی مسلماً مشکل هر تیمی خواهد بود. بقیه خوب عمل کردند، اما هرچه گزینه های بیشتری برای فراخوانی وجود داشته باشد، بهتر است.

دیبالا باقی خواهد ماند؟

یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده است، خواهیم دید.

پیرلو در این فصل با دیدن 11 امتیاز عقب افتادن از اینتر در بالای جدول سری آ در مورد پشیمانی هایش گفت:

من اشتباهات زیادی مرتکب شدم، اما همه آنها را دوباره مرتکب می شوم. این اولین فصل من است، من به آن تجربیات برای حال و آینده احتیاج داشتم.

این یک کار پیچیده تر بود نه فقط برای من، بلکه برای بسیاری دیگر از مربیان نیز. همه اشتباه می کنند، از جمله من، اما من می توانم از آنها یاد بگیرم و در آینده آنها را تکرار نکنم.

هدف ما اکنون بودن در جمع چهار تیم برتر است، زیرا صعود به صدر جدول دشوار است. 10 بازی باقی مانده است، این یک فصل کوتاه است که امیدواریم برنده شویم و سپس برای مسابقات کوپا ایتالیا آماده شویم.

بزرگترین حسرت سری آ یا لیگ قهرمانان است؟

هر دو واقعاً، همانطور که در یوونتوس هستید، اهداف را انتخاب نمی کنید، باید همه آنها را بدست آورید. ما این فرصت را داشتیم که در لیگ قهرمانان اروپا جلو برویم، همانطور که پورتو در سطح ما بود، اما ما روش درست را بازی نکردیم.

در هفته های بعد، ما نیز به بنونتو باختیم و این ما را از رقابت اسکودتو خارج کرد. تماشای بازی شب گذشته لیگ قهرمانان واقعاً ما را عصبانی کرد، زیرا می دانیم که می توانستیم یکی از آنها باشیم.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید