| | |

مصاحبه پیولی سرمربی آث‌میلان قبل از دیدار با اینتر میلان در لیگ قهرمانان اروپا نیمه نهایی فصل ۲۰۲۲/۲۳

فوتبال۷۲۴ – استفانو پیولی، سرمربی میلان معتقد است روسونری می‌تواند هر کسی را بعد از تاتنهام و ناپولی در «سخت‌ترین دربی» مقابل اینتر حذف کند

سرمربی روسونری در کنفرانس مطبوعاتی در روز سه شنبه در آستانه بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رقیب شهری اینتر صحبت کرد. میلان در سه دیدار قبلی این فصل با نراتزوری یک برد و دو شکست داشته است، پس آیا بازی پیش رو زیباترین یا سخت ترین بازی برای پیولی است؟

 

به نقل از میلانیوز، مربی خاطرنشان کرد:

مطمئناً سخت ترین، زیرا نیمه نهایی لیگ قهرمانان است.اما انجام این بازی ها نیز شگفت انگیز است. بچه ها باید از تجربه این لحظات خوشحال باشند. این فقط اولین بازی است و در مدت 180 دقیقه بازی خواهد شد.

 

سرمربی روسونری ادامه داد:

برای دیگران، اینتر شانس اصلی است، اما ما می خواهیم بازی کنیم.ما تاتنهام و ناپولی را حذف کردیم، فکر می‌کنیم می‌توانیم هر کسی را حذف کنیم.

 

روسونری در حال حاضر از جمع چهار تیم برتر سری آ خارج است اما برای اولین بار از سال 2007 که در نهایت تحت هدایت کارلو آنچلوتی موفق به کسب جام شد، به نیمه‌های لیگ قهرمانان اروپا رسیده است.

 

پیولی مدعی شد:

ما در لیگ قهرمانان اوج و فرود نداشته ایم. ما یک مسیر عالی را تکمیل کردیم. می خواهیم قدم بعدی را برداریم و تا آخر راه برویم، انگیزه ها بالاست.ما انتظار داریم یک سن سیرو عالی با انرژی عالی داشته باشیم. ما سعی خواهیم کرد این انرژی را جمع آوری کنیم و از ابتدا تا انتها در زمین قرار دهیم.

 

تاکتیک‌دان ایتالیایی تایید کرد که رافائل لیائوی مصدوم صبح چهارشنبه در آخرین جلسه تمرینی قبل از بازی، تلاش خواهد کرد تا ریکاوری کند و امیدوار است به موقع بهبود یابد. همانطور که پیولی قبل از کنفرانس مطبوعاتی خود در دیدار با اسکای اسپورت ایتالیا گفته بود، مهاجم پرتغالی یا می تواند بازی را شروع کند یا اصلاً در دسترس نباشد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید