| |

مصاحبه پیولی قبل از بازی آث‌میلان و آتلانتا ، سری‌آ

به گزارش فوتبال۷۲۴ استفانو پیولی نگران فرانک کسیه نیست ، اما اعتراف می کند که ممکن است فردا مقابل آتالانتا بازی را آغاز نکند.

 

هافبک ساحلی عاج در کانون توجه قرار دارد زیرا هنوز به توافق برای تمدید قرارداد خود در سن سیرو نرسیده است و اوایل این هفته مقابل اتلتیکو مادرید از زمین اخراج شد.

پیولی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت:🔻

 

“من نگران کسیه نیستم.”
“نگرش فرانک بهترین حالت ممکن است. همانند فصل گذشته: کار ، تعهد و حرفه ای. او مثل فصل قبل است ، طبیعی است که 100 درصد آماده نیست.

این مربی ادامه داد:🔻

 

“قضاوت درباره عملکرد او بر اساس قراردادش اشتباه است.”من او را به خاطر چیزی که در زمین به من می دهد ارزیابی می کنم. بازیکنان زیادی هستند که قرارداد آنها به پایان می رسد ، اما سر و صدای زیادی وجود ندارد.

 

پیولی گفت: 🔻

 

“او در حال مذاکره است ، زمان تصمیمات منفی یا مثبت فرا می رسد. تکرار می کنم ، نگران نیستم. “

با این حال پیولی تایید کرد که کسیه ممکن است فردا مقابل آتلانتا بازی را آغاز نکند.🔻

 

من سه بازیکن برای شروع دارم ، دو نفر فردا بازی می کنند. تونالی و بن‌ناصر خوب کار می کنند ، فرانک خوب است. یکی از آنها در طول بازی به ما کمک می کند. “

پیولی درباره اییراهیموویچ 🔻

 

“ایبرا در مقابل آتالانتا در دسترس نیست ، اما او می تواند برای همیشه بازی کند”

زلاتان ابراهیموویچ پس از چند هفته به این باشگاه پیوست و روسونری شروع به پیروزی کرد که به آنها اجازه داد برای اولین بار در هفت سال گذشته به لیگ قهرمانان بازگردند.

 

پیولی گفت 🔻

 

ما اخیراً بازی های زیادی انجام داده ایم ، اما در مورد حریفانمان نیز همین امر صادق است. ما سعی می کنیم بازی را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

 

پیولی درباره آتلانتا 🔻

 

من بازی با اینتر را دیدم و دیدنی بود.
“این تیم قوی از هر نظر ، از نظر تاکتیکی ، فنی ، جسمی ، من انتظار یک آتالانتا مصمم و کامل را دارم.
“من کمی از آغاز سفرمان را می بینم. پس از آن بازی ، ما با ایبرا ، کایر قرارداد بستیم. اما راه ما به پایان نرسیده است ، همانطور که راه زلاتان به پایان نرسیده است. “

 

پیولی تأیید کرد که ابراهیموویچ از مصدومیت آشیل در حال بهبود است و مقابل آتالانتا در دسترس نخواهد بود.

پیولی گفت: 🔻

 

“من نمی دانم زلاتان چند سال دیگر می تواند بازی کند ، با توجه به آنچه می بینم ، اشتیاق و تمایلش برای تمرین ، می توانم بگویم که او می تواند برای همیشه بازی کند.”او ممکن است در بسیاری از بازی ها صد در صد نباشد اما اشتیاق او به این ورزش باورنکردنی است. زلاتان کاری را که دوست دارد انجام می دهد. اگر بتوانم به او هدیه ای بدهم ، تا آنجا که ممکن است حرفه او را گسترش می دهم.زلاتان برای بازی در دسترس نیست ، اما او احساس بهتری دارد و از استراحت برای بازیابی استفاده می کند. “

پیولی درباره ژیرود گفت 🔻

 

“او [ژیرود] هنوز 100 درصد آمادگی جسمانی ندارد ، من انتظار دارم او پس از استراحت به اوج خود برسد.”

 

پیولی درباره بازیکن جوان تیم گفت🔻

 

“من از جونیور مسیایس خوشم آمد ، او چند بار با ما تلاش کرد. او می داند چگونه در زمین بماند ، در موقعیت های یک در مقابل یک قوی است و می تواند در موقعیت های مختلف بازی کند. او کیفیت فوق العاده ای دارد و به ما کمک خواهد کرد. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید