| |

مصاحبه ژاوی بعد از تساوی بارسلونا مقابل بنفیکا

به گزارش فوتبال۷۲۴ در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا دو تیم بنفیکا و بارسلونا به مصاف هم رفتند و یاران ژاوی موفق به پیروزی نشدند

در این مرحله صعود تیم بارسلونا به مرحله بعد منوط به پیروزی در بازی بعد مقابل بایرن مونیخ است

ژاوی بعد از بازی گفت 🔻

ما بنفیکا را خیلی شکست دادیم، اگر گلی به ثمر رساندیم، در مورد یک بازی عالی برای تیم صحبت می‌کردیم، زیرا اینطور بود. از شرایط امروز تیم بسیار راضی هستم.
ما می‌خواستیم پیروز شویم و مستقیماً صعود کنیم و از کاری که بازیکنان انجام دادند راضی بودیم.از یک طرف راضی هستم اما از طرف دیگر احساس تلخی است.

 

❔ آیا می توانید در مونیخ برنده شوید؟🔻

بله، ما بارسلونا هستیم و نه تنها در مونیخ بلکه در هر استادیوم دیگری برای پیروزی به میدان خواهیم رفت
ما بارسلونا هستیم و همیشه باید برنده شویم، حالا این به ما بستگی دارد.من خوشبین هستم زیرا این احساس را دارم که می توانم برنده شوم. نکته مثبت این است که شرایط ما به خودمان بستگی دارد ما برای برد به مونیخ می رویم و چاره دیگری نیست.چیزی که من را خوش بین می کند دیدن اینگونه بازی تیم است، فکر می کنم ما می توانیم با هر باشگاهی رقابت کنیم، برای پیروزی به مونیخ خواهیم رفت. اگر همینطور بازی کنیم شانس برد خواهیم داشت
یک گلوله مانده، ما به عنوان خودمان به مونیخ می رویم. ما به یک امتیاز نیاز داریم، هنوز به خودمان وابسته هستیم

 

ژاوی درباره دمبله گفت🔻

دمبله بازیکن بزرگی است که می تواند تفاوت را ایجاد کند. بعد از ورود او کل مسابقه تغییر کرد.من با او صحبت کردم، من قصد ندارم به شما دروغ بگویم، ما ریسک پیوستن به او را به خاطر اینکه او 100% آماده نبود را پذیرفتیم. اما شگفت انگیز بود، بله خطر عود وجود داشت، اما اکنون شگفت انگیز است زیرا او شبیه شخص دیگری است. امیدوارم تمدید کنم

 

ژاوی درباره لیگ اروپا گفت🔻

اول برای بردن به مونیخ می رویم، به چیزهای منفی فکر نمی کنیم، الان در رده دوم هستیم و فقط یک برد نیاز داریم.

چه چیزی در تیم تغییر کرده است؟🔻

ما در بارسلونا هستیم و ارزش ها تغییر نمی کند، احترام، فداکاری و تلاش، امروز خوب بازی کردیم و انصافاً گل مسلمی را از دست دادیم
کاری که انجام دادیم کافی نبود، ما 3 امتیاز را می خواستیم و صعود می کردیم، نمی توانم چیزی را سرزنش کنم زیرا تصویر تیمی که می خواستم ظاهر شد.قبل از دیدار مونیخ دو هفته فرصت داریم تا آماده شویم، فکر می کنم در مسیر درستی هستیم، امروز همه کار کردیم و حیف شد که پیروز نشدیم.
از نتیجه راضی نیستم اما از نگرش تیم، روحیه و فداکاری خوشحالم. فکر می کنم بازی فوق العاده ای انجام دادیم. ما در میانه با نیکو و بوسکتس عالی بودیم. ما فقط ضربه نهایی را از دست دادیم.
بازیکنان هر کاری کردند، ما باید جسور باشیم و کارهای بیشتری برای گلزنی انجام دهیم. امروز از نظر بدنی مشکلی نداشتیم، آخرین بازی اسپانیول در دقایق پایانی ما را تحت فشار قرار داد، اما امروز در تمام بازی به بنفیکا فشار آوردیم و تنها در دقیقه 95 فرصت سفروویچ را دریافت کردیم.
وقتی فرصتی در منطقه دارید، لازم نیست فکر کنید. من فقط در مورد ممفیس صحبت نمی کنم. شما باید شلیک کنید، باید تلاش کنید و سریعتر باشید.

 

ژاوی در ادامه گفت 🔻

 

بازیکنانی که با هم برای تیم به زمین رفتند همه چیز را ارائه کردند، ما به جسارت بیشتری نیاز داریم، برای انجام کارهای بیشتر، امروز گل را از دست دادیم که اساس فوتبال است، اما اینطور است.نیاز به گل بستگی به این دارد که موثرتر بازی کنید، از اولین فرصت گل بزنید، سپس فضاها را در اختیار داشته باشید. آنها این گل تساوی را می خواستند و این باعث نگرانی بیشتر ما شد، در حالی که آنها با خیال راحت بازی کردند، ما موقعیت هایی ایجاد کردیم، چون بازی با این گل پیش رفت، زمان به سود ما نبود.
کاری که باید انجام دهیم این است که اعتماد به نفس بازیکنانی که توانایی گلزنی را دارند بازگردانیم و خواهیم دید که در ژانویه نیز چه کاری می توانیم انجام دهیم.
ما باید لحظات شادی داشته باشیم، من فردی هستم که خیلی دوست دارم شوخی کنم، این فضا یک عامل مثبت است، به همین دلیل سعی می کنیم آن را ایجاد کنیم، خیلی خوب رقابت می کنیم و حیف است که امروز روز ما نبود، حیف است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید