| | |

مصاحبه ژاوی بعد از شکست بارسا مقابل بایرن در لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۲/۲۳

فوتبال۷۲۴ – ژاوی دیدار مقابل بایرن مربوط به روز دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را آنالیز کرده و به صراحت اعلام کرده است که آنها مستحق شکست نبودند

او می‌گوید اشتباهات گرانی را انجام دادند . او میگوید مقابل تیم های هم سطح قهرمان آلمان نمی توانند اشتباه کنند.

ژاوی عصبانی و مغرور است

“فکر می‌کنم از بسیاری جهات بهتر بوده‌ایم، از نظر بدنی با آنها هماهنگ شده‌ایم، بر توپ مسلط شده‌ایم. اما شما نمی‌توانید آنقدر موقعیت از دست بدهید. ما موقعیت به آنها دادیم. من عصبانی هستم. احساس من این است که مسلط هستید، اما شکست می‌خورید. یادگیری سخت است. من عصبانی هستم. عصبانی و مغرور هستم. ما بهتر بوده‌ایم، اما این برای برنده شدن کافی نیست. ما باید پیشرفت کنیم و این مایه شرمساری است».

ژاوی درباره تیم رقابتی

“این برای پیروزی کافی نیست. من افتخار می کنم، اما شما باید در کرنرها، در مراحل انتقالی و اثربخشی نیز رقابت کنید. ما باید در آن پیشرفت کنیم. نیمه اول بسیار عالی بودیم. شدت خوبی داشتیم. اما دو جزئیات باعث می شود ما بازی را از دست بدهیم. ما همخوانی نداشتیم”.

ژاوی در ادامه گفت

“وقتی در لیگ قهرمانان اروپا فرصت به تیم مقابل بدهید، در نهایت بهای آن را پرداخت می کنید. ما امروز بهتر از بایرن بودیم، روز پیروزی بود و ما خیلی بخشیدیم. آنها به ما موقعیت نمیدهند.”
من فکر می کنم ما خیلی خوب بازی کردیم، نیمه اول مال ما بود و باید گل میزدیم… نتیجه منعکس کننده چیزی نیست که دیده شده است. شما موقعیت به حریف میدهید و در نهایت گل می‌خورید

ژاوی باز هم از برتری تیم خود میگوید

ما باید چیزهای مثبت را حفظ کنیم. نتیجه کاملاً منفی است و باید از اشتباهات خود درس بگیریم. چیزهای زیادی باقی مانده است، این یک گام به عقب است.این شکست حق ما نیست، بلکه به خاطر اشتباهات ما است.”

ژاوی درباره پنالتی

“من آن را ندیده ام. همه به من می گویند که این پنالتی بود، اما، در نهایت، این تقصیر ما نیست.من عصبانی هستم، دوست ندارم ببازم و لیاقتش را نداشتیم. فکر می کنم ما بهتر بودیم. سعی می کنم صادقانه بگویم، ما بر آنها مسلط بودیم.”

ژاوی می‌گوید از اشتباهات درس گرفته است

“ما از اشتباهات خود درس می گیریم. متأسفانه این طور است. آنچه در کرنر یا در ضدحمله برای ما اتفاق می افتد نباید گل شود. شما با 2-0 به خانه می روید که در زمین اتفاق نیفتاده است!، اما این لیگ قهرمانان است”.

ژاوی درباره نتیجه

“نتیجه بد است. روند بسیار خوب است. شما باید خطاها را به حداقل برسانید. و ما بسیار شکست خورده ایم، عدم اثربخشی در تیم وجود دارد.” بازی خیلی خوب بود، اما من عصبانی هستم، این فرصتی بود تا یک بار برای همیشه در این دوره پیروز مقابل بایرن در آلیانز شوم.”

ژاوی درباره لواندوفسکی

“فکر نمی‌کنم فشار با بلوغ و تجربه‌اش بتواند به او فشار بیاورد. این فقدان اثربخشی است. این فوتبال است و این اتفاق می‌افتد. و در ورزشگاهی اتفاق می‌افتد که نمی‌توانست اتفاق بیفتد.”
“شما باید برای بازی بعدی یاد بگیرید.”

ژاوی درباره پنالتی

داور وسط به من گفت که این یک پنالتی نیست. من به او گفتم صادقانه بگویم که به من اعتراف کن و همه ما آن را دیده ایم و او به من گفت که اینطور نیست.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید