| |

مصاحبه ژاوی بعد از پیروزی بارسلونا‌ بر ویارئال ،هفته چهاردم لالیگا

مربی بارسلونا برای اولین برد بارسا در خانه ارزش قائل است

به گزارش‌فوتبال۷۲۴ در هفته چهاردم لالیگا اسپانیا تیم بارسلونا‌و ویارئال به مصاف هم رفتند،این دومین بازی ژاوی در لالیگا بر روی نیمکت بارسا است

ژاوی هرناندز برای پیروزی بارسلونا مقابل ویارئال ارزش قائل است.
این اولین پیروزی برای تیم بارسا در خانه در لالیگا است و ژاوی تشخیص می دهد که بارسا آسیب دیده است و این شکست برای تیم ویارئال ناعادلانه است.

ژاوی هرناندز درباره بازی 🔻

“ما در نیمه دوم و در پایان نیمه اول خیلی فشار متحمل شدیم. ویارئال یک رقیب در سطح قهرمانی است. این برای ما هزینه داشت که از فشار بالای او خارج شویم. این برای ما سختی زیادی داشت. روز خوبی برای بازی مستقیم بود.ما کمتر از چیزی که فکر می کردم بر بازی تسلط داشتیم. مقابل یک تیم جنتلمن بازی کردیم. خوش شانس بودیم که روزی مانند بنفیکا را نداشتیم. این برای ما هزینه زیادی داشته است.دریافت گل تساوی از یک پرتاب احمقانه است. این سه امتیاز طلایی بود. این یک پیروزی مهم بود. ویارئال امروز مستحق باخت نبود. بازی بسیار نزدیکی بود.شاید ما شایسته برد با کمترین فاصله بوده ایم. اما این یک پیروزی فوق العاده است که به ما روحیه بیشتری می دهد. بازیکنان همه توان خود را در زمین داده اند.”

ژاوی هرناندز درباره پنالتی احتمالی🔻

“من در مورد داوران صحبت نمی کنم. کار سختی است. من اینجا نیستم که قضاوت کنم که آیا آنها درست قضاوت میکنند یا نه. علاوه بر داور، VAR نیز وجود دارد. داور بودن دشوار است.
. یک روز آنها می توانند به شما کمک کنند و یک روز به شما آسیب می زنند.”

ژاوی هرناندز درباره تسلط بر بازی 🔻

 

“لحظاتی وجود دارد که رقیب بر شما مسلط است. آنها فشار بسیار بالایی داشتند. آنها خیلی خوب وارد شدند و در نیمه دوم ما را تحت سلطه خود درآوردند. ما باید پیشرفت کنیم. ما سه امتیاز طلایی گرفتیم. باید بهتر بازی کنیم مخصوصا برای تسلط بیشتر. اما ما در مسیر درستی هستیم. ما همه توان خود را خواهیم داد، این برای فداکاری و کار نخواهد بود.

ژاوی هرناندز درباره اریک🔻

“آنها به دنبال برتری بودند و اریک مجبور شد بپرد. کار دفاعی تیم تماشایی بوده است. ما خوش شانس بوده ایم.”

ژاوی هرناندز درباره جوانان 🔻

“جوانان بسیار خوب بوده اند. عبده یک استعداد است و او برای ایجاد تفاوت اینجا است. او در دفاع متحمل آسیب شده است، اما در حمله به ما کمک کرده است. ما بسیار خوشحالیم.”

ژاوی هرناندز درباره تنش با امری🔻

“من منتظر سلام امری بودم. عصبانیت او را درک نمی کنم. اینها چیزهایی است که اتفاق می افتد. آنها چیزهای فوتبالی هستند. در نهایت ما دست دادیم. اخلاق ورزشی وجود دارد.””ما دست داده ایم و برای همه شما همان آرزو می کنم. با امری نیز همین بود. مشکلی نیست. من او را تحسین میکنم

ژاوی هرناندز درباره شانس در بازی 🔻

“می بینیم که در مسابقات بعدی گلی خواهم داشت یا نه. پیروزی با شانس نیست. گل دوم یک موقعیت تاکتیکی است که روی آن کار کرده بودیم. ما یک رقیب بزرگ را برده ایم و موقعیت های واضحی را از دست داده ایم. همچنین می توانید در مورد گل حریف هم این صحبت را بکنید.

ژاوی هرناندز درباره تیم گفت 🔻

” حداقل چیزهای مورد نیاز در تیم این است: کار زیاد ، نگرش ، آناناس و روحیه تیمی نیز مهم است. اولین چیز این است که آنها به خود ایمان دارند زیرا کیفیت دارند.”

ژاوی هرناندز دربازه فران تورس🔻

“اکنون زمان صحبت در مورد قراردادها و شایعات نیست. فکر می کنم باید در مورد بازیکنانی که اینجا هستند صحبت کنیم که کار بزرگی انجام داده اند.”

ژاوی هرناندز درباره جوردی آلبا🔻

او تلاش زیادی انجام داده است، زیرا علیرغم ناراحتی در نیمه دوم ادامه داده است. او مانند بقیه کاپیتان‌ها نمونه است. من از رفتار آنها متاثر شدم. این پیروزی تصادفی نیست.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید